تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

چقدر طول می کشد تا آدمی عطر تن کسی را که دوست دارد از یاد ببرد؟؟؟؟

چند شب پیش دیر وقت بود که از یه خیابون داشتم رد میشدم و یه مغازه ای بود که کرکره اش رو تا نصفه پایین کشیده بود و یه مرد میان سال رو بین انبوهی از مانیتورهای CRT  دیدم و یه چیزی ذهن من و به خودش مشغول کرد و انم این که منی که تو زمینه کامپیوتر دارم کار میکنم تا چند سال دیگه میتونم کارآمد باشم؟تا چند سال دیگه میتونم آپ دیت باشم؟تا چند سال دیگه حوصله و هوش و استعداد یاد گیری چیزای جدید دارم؟جواب مشخصه،نهایتا 7 سال دیگه.من که نمیتونم تو مثلا 35 یا 36 سالگی بشینم از اول یه زبان برنامه نویسی یاد بگیرم.

به چیزایی که یاد گرفته بودم تو هنرستان و دانشگاه و این سالها.همه منسوخ شدن و کاربرد ندارن.کمی نگران شدم از آینده شغلیم و البته خیلی زود این مسئله برطرف شد.چون من کارها وتجربیات و سوابق و رزومه قوی و مدارکی در زمینه پرستاری و پزشکی دارم که واسه همیشه به دردم میخوره.

اما خیلی دردآوره که ما مهندس های کامپیوتر خیلی زود از قافله عقب میمونیم.خیلی زود پیر میشیم به لحاظ داشتن دانش،خیلی زود ناکارآمد میشیم،خیلی زود.


 

نظرات 1 + ارسال نظر
Friends جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:07 ب.ظ http://friends.blogsky.com

تو کار قبلیم همکار روبروییم تو جنگ ویتنام بود، حدود 60 سالش بود ولی باز سر کار بود و "مجبور" بود خودش رو به روز نگه داره

بیچاره.این الان باید دیگه حقوق بازنشستگی بگیره.ناسلامتی رفته واسه اون کشور جنگیده.پس هیچ امتیازی بهش تعلق نمیگیره که مجبور نباشه تو اون سن و سال کار نکنه؟
باز صد رحمت به ایران خودمون که لااقل تو این موارد یه حقوق و مزایایی واسه اونایی که به جنگ رفتن در نظر میگیره.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد