تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

اگه بگی نه نمیگم میمیرم

بعضی ترانه ها هستن فقط دونفره هستن.یعنی باید کنار کسی باشی که دوستش داری بهش گوش بدی.دیگه جلوتر نمیرم و از توضیح این که تو چه حالتی با نفر خاص باشی که اون ترانه رو گوش بدی چشم پوشی میکنم چون خودتون استاد هستین در این زمینه.یکی از این ترانه ها اینه:

"زمین صافه-زدبازی"

نظرات 3 + ارسال نظر
alie جمعه 3 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 05:15 ب.ظ http://alie.blogsky.com

جالبه ، خیلی وقته رپ گوش ندادم اما تابستون کوتاهه رو خیای دوست دارم

حالا اینم گوش کن.خیلی خوب و قشنگِ.

Friends جمعه 3 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 05:37 ب.ظ http://friends.blogsky.com

نکنید آقا نکنید، بعدش که اون نفر دوم واسه همیشه رفت، اون ترانه رو باید چال کنی تو زمین، دیگه نمیشه گوش داد بهش، میره رو اعصاب

نه.همون ترانه رو این دفعه میشه با یه نفر دیگه گوش داد.به همین راحتی

شادی دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 04:54 ب.ظ

منو باش با حرفتون جوگیر شدم رفتم دانلودش کردم.
چیه گوش میدین شما آخه

به نظر من که خیلی قشنگ بود.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد