تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

خدا جامه می‌دهد کو اندام؟ نان می‌دهد کو دندان؟

ای گه تو این شانس.این چه زندگی مزخرفیه.من خیلی خوب به دندونام میرسم.خمیر دندونای خارجی و خوب،مسواکهای گرون.اما الان چند روزه که یک دفعه و بدون هیچ دلیل خاصی یکی از دندون هام سوراخ شده و هر روز داره سوراخش عمیق تر میشه.

نمیدونم خدمات دندون پزشکی شامل بیمه یا بیمه تکمیلی میشه یا نمیشه و هزینه پر کردن دندون چقدر میشه.اما از فکر رفتن زیر دست دندون پزشک دارم قالب تهی میکنم.احساس میکنم قراره مثل داستین هافمن تو فیلم دونده بشم.

لعنت به پوسیدگی بدون دلیل دندون.

نظرات 1 + ارسال نظر
hypetia شنبه 4 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:07 ب.ظ http://zoghali.blogsky.com

ای وای ! امیدوارم مثل داستین هافمن نشی !!!!!

نشدم.اتفاقا کاملا برعکس شد.یه خانم دکتری بود که من حاضر بودم هر کاری میخواد باهام بکنه.اما هی بیشتر طولش بده.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد