تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

زندگی همیشه عجیب بوده و هست.

من همیشه در مورد زندگی و اون چیزی که درونش در جریان هست به دیده تعجب نگاه میکنم.

خوشبختی،سرنوشت،آینده،اون چیزی که برای ما پیش میاد.این اتفاقات و حوادث چطور برای ما پیش میان؟

عمیقا معتقد هستم که هیچ نیروی ماورایی وجود نداره و هیچ چیز از قبل برای ما مقدر نشده.اما واقعا زندگی چطور پیش میره؟آیا این انتخاب های ما هستن که به زندگیمون شکل میدن یا شانس هم درش تاثیر داره.من آدمهای زیادی دیدم که در عین شایستگی فقط به خاطر این که موقعیت پیشرفت براشون فراهم نشده تبدیل به آدمای بازنده ای شدن که جز حسرت و افسوس کاری ازشون ساخته نبوده و در طرف مقابل هم آدمهای مزخرفی رو دیدم که همه چیز به دست آوردن.

زندگی همیشه عجیب بوده و هست.

نظرات 3 + ارسال نظر
مینا سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:01 ق.ظ http://taraze-roozaane.blogsky.com/

سلاام...
با شما موافقم...در زمان حاضر بر اساس شایستگی های افراد انتخاب نمیشن متاسفانه!...
وجود پارتی و غلبه روابط بر ضوابط مانع پیشرفت خیلی از نوابغ دوران میشه...
موفق، شاد و پیروز باشین...

موافق هستم.

ناهید سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:11 ق.ظ

من به عینه اینو تو جایی که کار میکنم و در زندگی دور و بری هام میبینم.دنیا جایی نیس که تو داستانای هپی اند بهمون نشون میدن.همش بی انصافی و بی رحمی ست.

حالا بی رحم بودنش به کنار.من بیشتر منظورم بعضی اتفاقات عجیب و غریب هستن که پیش میاد واسه آدم.

hypetia چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 05:23 ب.ظ http://zoghali.blogsky.com

دوست ندارم به شانس اعتقاد داشته باشم ولی وجود داره ، حالا شاید اون آدم های شایسته بهشون ظلم شده باشه توی سیستم فاسد یا نه ، فقط بدشانسی آورده باشن

منم نمیدونم والا.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد