تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

چهره های متفاوت

امشب وقتی از بیرون اومدیم و به خونه رسیدیم.به خاطر این که خواهر من زودتر از من به توالت نره میخواستم بزنمش.و موفق هم شد که زودتر برم دستشویی.

حالا جسارتا میگم توالت رفتن من مهم نیست و این که کی زودتر بره مهم نیست.چیزی که توجه من رو به خودش جلب کرد این بود که من که تو جامعه آدم متین و متشخص و موقر و خوبی خودم رو نشون میدم.وقتی خونه هستم به خاطر زودتر رفتن به مستراح حاضرم کتک کاری راه بندازم.

نظرات 3 + ارسال نظر
زیتون پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:53 ق.ظ

خودزنی هم حدی داره بابا =)))

یه ورژن عملی از پست "انسان" !

خوبی تراویس؟ چه خبر؟

سلامتی شما.
شما خوب هستین؟چه خبرا؟

شقایق جمعه 17 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:12 ب.ظ

یعنی تا این حد؟؟؟؟؟؟؟!!!!!

یه چیزی بیشتر از اونی که فکر میکنی

سر پیکو شنبه 18 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:17 ق.ظ http://mimanio.blogfa.com

ببین تراویس جان, اگه ازین زاویه نگاه کنیم که انسان هم یک جور حیوانه,
این حرکات اصلا غیر عادی نیست.
چون حیوان برای برطرف کردن نیاز های اولیه ش هر کاری می کنه.
انسان هم اگر اون نیازهای اولیه خیلی بهش فشار بیاره ممکنه هر کاری بکنه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد