تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

"ف صدا قشنگ"

امروز تونستم دل "ف صدا قشنگ" رو به دست بیارم و با هم دوست بشیم.نسبت به این رابطه و استمرارش خوش بین هستم.یعنی باید خوش بین باشم.بالاخره دختر خوبیه.اختلاف سنی داریم.اما خوب مدتها است به این نتیجه رسیدم که من واسه دوست شدن با دختر هم سن و سال و کوچیکتر از خودم ساخته نشدم.من هر رابطه موفقی که با دخترها داشتم،یه فاصله سنی فاحشی با طرف مقابل داشتم.در طرف مقابل هم تمام روابط ناموفق و محکوم به شکست من با دخترهایی بوده که ازم کوچیکتر بودن.حالا 7 سال،کمی بیشتر یا کمتر که واسه کسی مهم نیست.مهم اینِ که من دوستش دارم  و اونم انگار همین حس رو داره.

والسلام علیکم و رحمه الله والبرکاته.

26 بهمن 1392،یک روز بعد از یوم الولنتاین

نظرات 4 + ارسال نظر
زیتون شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:46 ب.ظ

مبارکا باشد اخوی. در پناه حق :دی

مرسی.

Friends شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:23 ب.ظ http://friends.blogsky.com

Good

ممنون

magam شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:50 ب.ظ http://magam-khaton.blogsky.com

بالاخره ما نفهمیدیم حاج خانوم 7 سال کوچیکتن یا شما 7 سال کوچیکتری؟؟؟؟؟!!!!

من 7 سال کوچیکترم.

پریناز سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:48 ق.ظ

7 سااال کوچیکتری؟؟ اوآآآآه
چه جوری با هم کنار می آین؟

خیلی راحت.اصلا هم این تفاوت به چشم نمیاد.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد