تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

یکی به من بگه اینجا چه خبره؟

من خیلی خوش شانس هستم تو زندگیم،هیچ وقت این رو کتمان نکردم.اما در زمینه ارتباطاتم با جنس مخالف هیچ وقت موفق نبودم و نمیدونم چرا؟

با "ف صدا قشنگ" به مشکل برخوردم.به همین سادگی این هم تموم شد.


نظرات 3 + ارسال نظر
نازگل پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:33 ب.ظ


میگم با من دوست شو
گوش نمی دی که

باشه.با تو دوست میشم.کجا ببینمت؟

نازگل جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:17 ب.ظ

علی شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:03 ق.ظ

اگه بچه ی شهرستانی از تهران نمی تونی زن بگیری. دخترای تهرانی از پسرای شهرستانی خوششون نمیاد,
اگه خوشتیپ و پولدار نباشی فقط تلکت می کنن و وقتی دیگه به دردشون نخوری ولت می کنن.
داداش من یه دور خواستگاری همه ی دخترای تهران رفت و بعد اومد از شهر خودمون زن گرفت. تو هم بهتره همین کارو بکنی. خودتو الکی عذاب نده با این رابطه ها

یعنی داداشت،خواستگاری تمام دخترای تهران رفت؟عجب.چند میلیون دختر تو تهران هست.خواستگاری همشون رفت؟اصلا امکان نداره.من که باور نمیکنم.
دخترای تهران هم مثل همه دخترای دیگه دنیا هستن.فرقی ندارن.همشون مبهم و غیر قابل پیش بینی هستن.به نظر من فرقی وجود نداره بین تهران و غیرتهران از لحاظ دختربازی.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد