تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

ازدواج انسان را پیر و خانه‌نشین می‌کند، وقتی‌که هنوز جوان است.

دیشب برای اولین بار زن داداشم بهم گفت که بشین میخوام باهات جدی صحبت بکنم و موعظه حدودا نیم ساعته ای واسه من انجام داد که چرا نمیخوای ازدواج بکنی و مگر خانمی که بهت پیشنهاد دادم چه مشکلی داشت و این حرفا و من تمام مدتی که حرف میزد به فامیل اون دختر فکر میکردم که به من پیشنهاد داده بود و اصلا یادم نمیومد و فقط میدونستم ترکیبی از یک پسوند و اسم یه مکان مقدس مثل مسجد،معبد،صومعه،کنیسه یا یه همچین چیزی بود.

اونا شب و روز دارن من رو ترغیب میکنن به ازدواج اما نمیدونن یا شاید هم میدونن که من تا زمانی که نرم تایلند،تا زمانی که چند سال عیاشی و الواطی نکنم ازدواج نمیکنم.

حالا هی بشینن نقشه های شیطانی بکشن ببینیم کی موفق میشه؟

نظرات 1 + ارسال نظر
زیتون چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:59 ب.ظ

خب... پس منظورت از اینکه انسان نمیتواند به تنهایی و برای خود زندگی کند این بود که بری تایلند؟ آخه اینم که خودش یه جور مرگه! منظورم سفروگشت و گذار نیستااااا. اون عین زندگیه. منظورم اینه که آخه تو تایلند که بازم روابط موقته و تو داری بازم برای خودت زندگی میکنی.

نه بابا.تو هم واسه خودت چه برداشت هایی میکنی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد