تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

تمام تعقلات و اندیشه‌های مرد به یک محبت زن نمی‌ارزد.

یکی از همکاران رو دیدم و ازش خوشم میاد و به زن داداشم ماموریت دادم که بره ته و توی قضیه رو در بیاره که اگه اونم موافق ازدواج هست.بریم خواستگاریش و ازدواج بکنم.

نظرات 3 + ارسال نظر
پریناز سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:57 ب.ظ

اِ پس ف صدا قشنگ چی :(
مگه نگفتی دوستش داری؟

دوستش دارم.اما نمیشه که تا همیشه دوست بمونیم.بالاخره باید ازدواج بکنم یه روزی

رهگذر چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:21 ق.ظ

سلام. من قبلا یکی از پستای شما درباره سرما رو خوندم و برام جالب بود. میخوام بگم که سرما میتونه ادما رو از هم جدا ودور کنه و در فصل انجماد چون هر کسی به فکر گرم کردن خودشه، کم کم دیگران،دوستان و دوست داشتنی ها و ... رو فراموش میکه. سرما گلهای سرسبز خاطرات رو می خشکونه. سرما و انجماد، قلبهای پرمحبت رو از کار میندازه و یادها رو کم رنگتر میکنه. سرما چیز خیلی بدیه. مبارکباد بهار.

مرسی دوست عزیزم

زیتون چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:55 ب.ظ

فکرکنم منظور پریناز این بود که اگه ف رو دوست داری نمیشه با همون ازدواج کنی؟ :دی
سئوال خودمم هست البته =))

هفت سال از من بزرگتره.خودم دوست دارم.اما خانوادم یه حرفایی میزنن که باعث این میشه که نتونم این کار رو انجام بدم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد