تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

اگر من ناجوانمردم به کردار/تو بر من چون جوانمردان گذر کن

صفحه کلید لپ تاپم به خودی خود و کم کم داره تمام دکمه هاش از کار میوفته و در نتیجه اصلا نمیتونم تایپ کنم و این که یه بلایی سرش اومده که نمیدونم چرا در حد انفجار داغ میشه و کند میشه.به احتمال زیاد یه مشکل سخت افزاری پیدا کرده.

داستان لپ تاپ من دقیقا داستان همون آدمهایی هست که یک عمر مشروب خوردن و کله پاچه و پشت بندش نشستن یه تریاک مشتی کشیدن و از خیر هیچ نون خامه ای و شیرینی نگذشتن و همه جوری قرص ویاگرا و فشار خونی خوردن تا بتونن به زور و بدبختی یه حرکت 2 دقیقه ای بزنن و سیگار رو با سیگار روشن کردن و هیچ وقت هم شیر و سبزیجات نخوردن و خلاصه به معنی واقعی کلمه فی الجمله نماند از سایر معاصی منکری که نکرد و مسکری که نخورد و در نهایت هم وقتی بستری میشن تو بیمارستان میگن که من خوب بودم والا اومدم بیمارستان،اینجا مریضم کردن.

نظرات 2 + ارسال نظر
گچ رنگی جمعه 3 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:41 ق.ظ http://dardam.mihanblog.com

خیلی باحال بود!دقیقا همینجوریه!
البته لب تابتو نمی دونم ولی از اون آدما می شنایم!دقیقا همینن!

گچ رنگی جمعه 3 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:45 ق.ظ http://dardam.mihanblog.com

خیلی باحال بود!دقیقا همینجوریه!
البته لب تابتو نمی دونم ولی از اون آدما می شناسم!دقیقا همینن!

خدا رو شکر که تو فهمیدی منظور من رو.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد