تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

اندیشه کردم که مروّت نباشد همه در تسبیح و من به غفلت خفته.

یه چیزی بگم.ممکنِ که به قیمت فیلتر شدن وبلاگ تموم بشه.اما باید بگم.بدجوری رو کونمون مونده.تو این دو ماه اخیر متوجه دو نکته خیلی خیلی بزرگ و اساسی شدم.

نکته اول: تقریبا تمام رابطه های زناشوئی و دوستی های بین پسر و دختری که به هم میخوره  به طور مستقیم یا غیر مستقیم ارتباط به کیر لامصب داره.اگر دو نفر رابطه قوی و خوب از لحاظ جنسی داشته باشن.میزنن تو سر هم و به هم فحش میدن و دل هم رو میشکونن و حرفای ناجور به هم میزنن و در نهایت هم وقتی تو بغل هم خوابیدن همه چیز از یادشون میره.

نکته دوم: هر ملتی که حشری تر باشه بیشتر درگیر جنگِ.اصلا من فکر میکنم تمام جنگهای دنیا به خاطر اون لامصبی باشه که لای پای مردا هست.الان شما عربها رو ببینید همش درگیر جنگ هستن.بس که همه فکر و ذکرشون تو زیر شکم کار میکنه و در مقابل این ژاپنی ها رو ببینید.دانشمندا و محققینشون گفتن که مردای ما دیگه تمایلی به سکس ندارن ولی پدرسگا دارن تو کره ماه تبلیغ نوشابه میکنن.

نظرات 3 + ارسال نظر
phil جمعه 20 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:22 ب.ظ http://philsoap.blogsky.com

انسان به مثابه حبوان.
خیلی تلخه.

phil یکشنبه 22 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:08 ق.ظ http://philsoap.blogsky.com

نوشته هات حس خوبی به آدم میده.خیلی بی ریاست

مرسی جناب

سها پنج‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 09:19 ب.ظ

پس چرا ژاپن توو پورنوگرافی انقد فعاله ؟! یعنی میخواد مرداشو ترغیب کنه به سکس؟!

نمیدونم والا.تو فهمیدی به منم بگو

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد