تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

برای تراویس دیگری از غرب کشور و نزدیک عراق

شخصی کامنتی برای من نوشته بود و بنده حقیر رو بسیار شرمسار کرد.البته چون شماره تلفن داشت.تاییدش نکردم.اما از همین جا میخوام بهش بگم که آقا من مخلصم.من الان هیچ حرفی ندارم بگم جز این که شرمسار محبت تو هستم.من لیاقت این همه خوبی رو ندارم.من اشک تو چشمهام جمع شده.اصلا فکرش رو هم نمیکردم یه روزی یه نفر اینقدر به من لطف داشته باشه.من دستای تو رو میبوسم.ممنونم ازت.

نظرات 1 + ارسال نظر
تراویس سه‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:29 ب.ظ http://parandeyghafa30.blogfa.com

سلام همذات - امیدوارم که خوب و سرحال باشی !

من اهل غلو و این حرفا نیستم، هر آنچه بود رو نوشتم، هر آنچه که هست رو می‌نویسم...

راستی در یک پست بود که نوشته بودید یک گوشی هوشمند بگمانم از یک

چینی به مبلغ 300 تومن خریده اید، من با توجه به این مطلب شماره خود

را برای شما گذاشتم که اگر در شبکه های اجتماعی همانند لاین فعالیت میکنید

با هم '' نوشته های هم '' در ارتباط باشیم -

البته من یه وبلاگ دارم - ولی زیاد اونجارو خوشم نمی دارد، بیشتر نوشته های

کسانی را که دوست داشتم رو اونجا یادداشت کردم...

ولی میخوام از مهر ماه به امید خدا که دانشگاه رفتم یه وبلاگ رو برای ثبت حرفایی

همانند شما که من بهشون میگم یادداشت های خودمانی بسازم -

با آرزوی شاد کامی و توفیق روز افزون برای تراویس بزرگ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد