تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

"آدل، دوست جدیدمن "

منتظر نتیجه کنکور هستم تا ببینم چی میشه.خیلی دلم میخواد قبول بشم و بتونم یه مدرکی بگیرم و شیفت شب هم یه جای دیگه پیدا کنم واسه کار کردن.دلم میخواد یه ماشین آلفا رومئو داشته باشم.

با یه دختر جدید دوست شدم که قیافه و هیکل و همه چیزش با Adele همون خواننده مو نمیزنه.یادم باشه اینو بهش بگم.

نمیدونم چه طلسم یا نفرینی شدم که وسایل برقیم یکی یکی داره از دست میره و خراب میشه.حتی پریروز رفتم و یه لپ تاپ نو خریدم و دیروز متوجه شدم که اینم خراب شده.زندگیم به هم ریخته و اعصابم به خاطر این موضوع خراب شده.

نظرات 3 + ارسال نظر
نادم جمعه 3 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:09 ب.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

همه دوست داشتن هایی که من تا به امروز دیدن فقط یه بازی بچه گانه بود که باعث شد من در اوج دوست داشتن های کودکانه ام آنقدر بزرگ بشم که امروز در جوانی احساس نبودن و پیری می کنم...

بازی ....

اگه قصه ای و رویا
واسه من حقیقتی تو
گم میشی میون ابرا
واسه من نهایتی تو
تو که ساکتی و اما
من همیشه از چشات می خونم
تو من و دوستم نداری
اما من ، پیشت می مونم
فکر رفتنی و بازم
می ری و تنهام میزاری
می دونم تو یار نمی شی
این بوده فقط یه بازی
من دیگه از عشق تو سیرم
برو که می خوام بی تو بمیرم .

حالیم نشد اصلا چی گفتی.

Friends شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:36 ق.ظ http://friends.blogsky.com

این ماشینی که گفتی چیه؟
یه لینک میزاری؟؟؟

هولدن کالفیلد شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:56 ق.ظ http://insidemonster.persianblog.ir

ادل چاقه یه مقداری از یه نمه بیشتر ، ببین یا نگو یا اگه میگی حواست باشه مثلاً تبصره بزنی سر هیکل ادل :))
من واقعاً دختری ندیدم از چاقی خوشش بیاد! :دی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد