تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

دستات تجسم عشق و نوازشه که تو نهایت آرامش منی

این روزها چندین مسئله ذهنم رو به خودش مشغول کرده.


مورد اول: به نظر من هیچ چیزی به عنوان قحطی آب و کمبود آب شیرین و این جور چیزا وجود نداره.همش تبلیغات الکی این هیپی های طرفدار محیط زیست هست.کل کره زمین آبِ.دریا،رودخونه،یخ های قطب و هزار تا منبع دیگه آبی وجود داره که میتونیم ازشون استفاده کنیم.اصلا بر فرض محال که بارون کم بیاد و آب دیگه نباشه.پس آب دریاها چی میشه؟شیرینیشون میکنیم و میخوریم و والسلام.ما باید نگران آب نشدن یخ های قطب باشیم.به طور کلی بخوام بگم هیچ نگرانی نباید از بابت آسیب زدن به کره زمین داشته باشیم.نه جنگلها تموم میشه،نه سوخت های فسیلی.اگر هم تموم شدن منابع جایگزین بسیار زیادی وجود داره.


مورد دوم:بعضی وقتها به این فکر میکنم که من و "سین چشم سبز" تا کی به هم وفادار میمونیم؟من از طرف اون خیالم راحتِ.زن خیلی خوب و مذهبی هست.اما من چی؟من آدمی هستم که سروگوشم میجنبه.درستِ که الان حتی تو مخیله ام هم نمیجنبه که بهش خیانت بکنم.اما تا کی؟چند روز پیش سیما به من زنگ زد و گفت هر وقت خواستی میام پیشت و از این جور حرفای تحریک آمیز و من گفتم باشه خبرت میکنم.اما بعدش به خودم اومدم و بهش زنگ نزدم و شماره اش رو پاک کردم.اما اگه یه وقتی اون حامله شد یا به هر دلیلی کرکره رو کشید و درش رو پلمپ کرد من باید چی کار کنم؟چه غلطی بکنم؟چه خاکی به سرم بریزم؟همون یه هفته گلاب گیری هزاربارمیمیرم و زنده میشم تا تموم بشه.نمیخوام حرفای غیراخلاقی بزنم.اما واقعا این یه مسئله اخلاقی و چالش بزرگی تو زندگی هر شخص متاهل هست که تو شرایطی که درگیر غریزه و اخلاقیات و ایمان و تعهد و خوی حیوانی هست باید چه کاری بکنه؟


مورد سوم: آلبوم "بزرگ" از سامان ویلسون  و "مهراد هیدن" تو همین ماه اسفند منتشر میشه.احتمالا عیدی بچه ها به زاخارا باشه.احساس 20 ساله بودن پیدا میکنم وقتی زدبازی گوش میدم.

نظرات 4 + ارسال نظر
مگهان چهارشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 02:12 ق.ظ http://meghan.blogsky.com

من دوس داشتم شونصدتا آقا به این پست جواب بدن و من بیام بخونم نظرات رو ...
حیف که همه ساکتن :|

وبلاگ من خواننده کم داره و منم اصولا زیاد دنبال جذب مخاطب نیستم.

مگهان شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 03:31 ق.ظ http://meghan.blogsky.com

خواننده کم داره !
ولی قطعاً تعدادی اینجا رو می خونن ...
اما این مدل پست ها که من دنبال خوندن جوابشونم عموماً بی جوابن !: (

دیگه والا روم سیاه.من شرمنده تو هستم

Zahra جمعه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 08:30 ب.ظ

با اینکه من یه دخترم و مث همه ی خانومهای دیگه از حرفی که میخوام بزنم متنفرم ولی فکر کنم اسلام برای همین صیغه رو گذاشته. فکرکنم خدا حساب همه جا رو کرده. اما خب منم مث همه این قضیه برام اهمیتی نداره و مث همه از شوهری که صیغه کنه متنفرم اما توی اسلام، اون دیگه اسمش خیانت نیس. برای جلوگیری از خیانته...
با اینکه خانومای ایرانی شاید خیانت بدوننش...
یا حتا زنِ دوم...

الیسا دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:39 ب.ظ

خوب کاری کردی شمارشو پاک کردی
اون سیمای جنده رو از ذهنت و قلبت حذف کن
زنت خیلی دوستت داره

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد