تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

زندگی میگذره

هوا اونقدرها هم که مردم میگن گرم نیست.یعنی من راحتم.مشکلی ندارم.

روزها میان و میرن و هیچ اتفاق خاصی نمیفته.

سریال پایتخت 4 خیلی باحاله.من همیشه این سریال رو دوست داشتم.

دیروز خودم تنها رفتم سینما و فیلم نهنگ عنبر رو دیدم چون با سین چشم سبز قهر بودم.وقتی برگشتم آشتی کردیم و دستاش رو بوسیدم و امروز بهش گفتم بریم سینما گفت شرمنده امشب شیفتم و من شب جمعه ای دارم رادیو آوا گوش میدم.

هر چی فکر میکنم نمیدونم بازی والیبال ایران و روسیه چه روزی هست.

تمام زندگیم رو دارم حس میکنم حول محور همسرم میگرده.تحقیقات اون رو انجام میدم.فیلمهایی میبینیم که اون میخواد.مسافرت هم شمال پیش خانوادش میریم.البته زیاد هم بد نیست.

بعضی وقتها با خودم فکر میکنم اگه یک میلیارد پول داشته باشم زندگی ردیفی تا آخر عمر میکنم.امروز فکر کردم و دیدم 2 میلیارد کافیه.

مدتهاست ترانه جدیدی که به دلم بشینه وارد بازار نشده.شاید آلبوم کاوه آفاق خوب باشه.


نظرات 3 + ارسال نظر
تلخک جمعه 12 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 03:18 ق.ظ http://bitterespresso.blogsky.com/

منم خیلی وقته موزیک دلنشین نشنیدم

آویشن جمعه 12 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 03:47 ق.ظ http://dittany.blogsky.com

به به میبینم که شما هم اهل پایتختین :دی
خوبه که با همسرتون رابطتون خوبه و خوشبختین.
همینکه آرامش دارین کافیه.امیدوارم در آینده جیبتونم همین اندازه پر پول باشه.
کاوه آفاق آلبوم جدیدش کی قراره بیاد؟
کلا بازار ایرانی خیلی وقته آهنگ خوب نداده.به جاش اونوریا مخصوصا روسیه الان فصلیه که حسابی موزیکاشون هیت شده

روسیه کجا بود بابا.

آویشن دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 03:54 ق.ظ

کجا بود؟یادتون رفته انگار معروفترین کانالهای موسیقی الان از روسیه اداره میشن و لهستان.
از لحاظ چارت بندی هم هر آهنگی به هر زبانی تو این شبکه ها پخش میشه به هفته ی دومش نکشده تو چارت آمریکا و انگلستان جزو 5 آهنگ برتر میشه.حالا اینا سوای کار خوانندگان داخلی خودشونه که واقعا از لحاظ فنی چه تو ساخت موزیک و ملودی و چه تو ساخت ویدیو کلیپ جزو 3-4 کشور اول تو اروپا هستن

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد