تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

نباید فراموشت کنم.

مورد اول:بعضی وقتها ناامید میشم از همه چیز و به خودکشی فکر میکنم.نمیدونم چرا واقعا.همه چیز خوبه ولی این فکر خودکشی منو رها نمیکنه.

مورد دوم:الان که دیگه فیسبوک از رونق افتاده پیدا کردن دوستای قدیم دیگه سخت شده.

مورد سوم:نمیدونم این توافق چه چیزی واسمون داره.امیدوارم هر چی که بشه واسه همه خوب باشه.

مورد چهارم:خیلی سخت میشه پول درآورد این روزها.

مورد پنجم:سین چشم سبز روزی حداقل یک بار بهم میگه آرزوی من اینه که یک بار نماز بخونی.


نظرات 3 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 10:53 ب.ظ

مادر من هم وقتی که بود حداقل روزی یه بار بهم می گفت آرزو دارم یه روز نماز خوندنت رو ببینم. و من همیشه با یه حرف دیگه بحث رو عوض می کردم...
اما الان دیگه نیست که ببینه نماز خوندنم رو... و خوشحال بشه..

زهره دوشنبه 15 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 04:32 ب.ظ http://a3moone7om.blogsky.com

خب اگه دوسش داری چرا به آرزوش نمیرسونیش؟

به خاطر مسائل شخصی

مگهان چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 04:04 ب.ظ

متاسفانه ما با انتخاب غلط می تونیم سالها حسرت نرسیدن به آرزومون رو بخوریم .

+ انتخاب غلط بودی شما :)))؟! ببخشیدا منظوری ندارم ولی در کل تو این زمینه این همه فاصله دردناکه. من حق رو به سین چشم سبز میدم. ولی کاش از اول دقت می کرد :دی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد