تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

زمانی که دیگر برنمی گردد.

فیلمی دیدم به اسم About Time که نقش اول فیلم امکان سفر تو زمان رو داشت.از فیلم و این کار متنفر شدم چون دلم نمیخواد به گذشته برگردم.اما الان که خوب فکر میکنم میبینم که یه وقتایی بوده که دلم میخواد دوباره تکرار بشه.

دلم میخواد دوباره اول دبستانی بشم و روز اول مدرسه بشه و پدرم منو سوار دوچرخه بکنه.دلم میخواد دوباره تو 20سالگی باشم با همون موهای بلند مثل داریوش و سرور عشق اولم رو ببینم.دلم میخواد با پسرداییم که تو23سالگی خودکشی کرد دوباره سیگار بکشم.دلم میخواد یک بار دیگه اون هم خدمتی رشتی رو که تو تصادف کشته شد بغل کنم.

نظرات 6 + ارسال نظر
آویشن یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 01:16 ق.ظ

این فیلم و ندیدم.
ولی الان که فکرشو میکنم منم دلم میخواد به بعضی روزای قدیم برگردم.هر زمانی تو کودکی و نوجوونیم،قبل سال 84.

هولدن کالفیلد یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 03:50 ق.ظ http://insidemonster.blog.ir/

میدونی بدبختی اینه، یعنی به نظر من، اگه با این علم بری گذشته که بدونی اون هم خدمتی فوت میکنه، اون پسر دایی خودکشی میکنه و قس علی هذا، اون زمان حالی رو که در اون لحظه توش حضور داری کوفت همه من جمله خودت و همه ی آدمهای اون بازه زمانی میکنی، زیبایی خاطرات اینه که تو هیچوقت توش چیزی رو بازی نکردی، همه اش واقعا اتفاق افتاده!
من دوست دارم برم گذشته و یه کارهایی رو بکنم و یه کارهایی رو نکنم، اما به شرط اینکه ندونم توی گذشته ام، و اینجوری ممکنه باز برسم به حال همون گند قبلی رو زده باشم! :|
چقدر چرت و پرت فلسفی گفتم :))

phil دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 02:20 ب.ظ http://philsoap.blogsky.com

من تاحالا هیچ وقت نخواستم به هیچ گذشته ایم برگردم.

یه وقتایی بد نیست یه چیزایی تکرار بشه

کیمی آ دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 02:34 ب.ظ http://yeghatre-harf.blogsky.com/

انقدر به سختی یه سری مراحلو گذروندم که حاضرم بمیرم ولی به عقب برنگردم .

مگهان دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 04:41 ب.ظ

هولدن چرت فلسفی خیلی خوبی گفت به قول خودش !

+ منم دوس دارم برگردم به گذشته ها و خیلی از دوستام که به طرز عجیبی پشت هم از دنیا رفتن رو دعوت کنم به یه شامی و چند ساعت باهاشون باشم اقلا ...

لاست استریت دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 05:11 ب.ظ http://mehran.blogsky.com

ای بابا. چه خاطره ی بدی از خدمت واست مونده ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد