تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

حتی مرگ نیز بر شیرینی طعم حیات می‌افزاید زیرا ما را نسبت به زندگانی وابسته و علاقمند می‌سازد.

این نوشته ها هدف و موضوع خاصی نداره و فقط محض خالی نبودن آرشیو شهریور94 دارم مینویسم.

شهریور ماه هم رسید.ماه خوبی هست شهریور.توی شناسنامه من هم تاریخ تولدم شهریور خورده.در صورتی که من مهر به دنیا اومدم .نمیدونم چه حکمتی بود که قبلا همه بچه ها رو روز تولدشون رو یک فروردین میگرفتن.مثل پدر مرحوم و عمو و عمه های من.

هیچ اتفاق خاصی نمیفته این روزها.روزها به سرعت برق و باد میگذره و من نمیدونم آینده چی میشه و چند سال دیگه قراره زندگی بکنم.چند روز دیگه هم نوبت به اول مهر میرسه و طنین ترانه زدبازی که میگه "متنفرم از ته دل من از اول مهر" تو هر کوچه ای شنیده میشه.

گذشته ها کم کم داره از ذهنم پاک میشه و نمیتونم قیافه خیلی ها رو به یاد بیارم.این خوبه که آدم بتونه گذشته رو فراموش بکنه.تمام سختی ها،رنج ها و تحقیر شدن ها با گذشت زمان از ذهن آدمها میره.

دختر خاله همسر من که همزمان و یک هفته بعد از ما ازدواج کردن بچه دار شدن و من باید سرکوفت بخورم از همسرم که چرا ما بچه دار نمیشیم.زندگی با بچه سخت تر میشه.


نظرات 4 + ارسال نظر
ąŕàšĥ جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 10:05 ق.ظ

حالا این چه ارتباطی به عنوان پستت داشت؟
ایشالا که خدا یه کوچولو تپل مپل بهتون بده. بچه نمک زندگیه

آویشن جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 04:14 ب.ظ

آره واقعا قدیم بیشتر شناسنامه ها رو تاریخشو متفاوت میگرفتن،بیشتر واسه اینکه بچه ها زودترن برن مدرسه یا اینکه دختر رو زودتر شوهر بدن.کلا فلسفه خنده داریه.
+گذشت زمان یه حسنی که داره همینه که آدم میتونه راحتتر با سختی ها کنار بیاد.
+نگران نباش.امیدوارم تو و سین چشم سبز هم سر فرصت مناسبش بچه دار بشین تازه شما که هنوز جوونین،کلی وقت دارین.بی خیال حرف فامیل باش. طوری که خودت راحتی زندگی کن

میلاد جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 06:03 ب.ظ http://mimanio.blogfa.com/

سلام تراویس
چطوری مرد؟

گفتم یه سری به دوستان قدیمی بزنم بعد مدتها.
می بینم که بلاخره ازدواج کردی, خیلی مبارک باشه آقا. ایشالا که عشقتون پایدار باشه و لبتون خندون.

منم اگر خدا بخواد و جیبمون اجازه بده قراره تا چند وقت دیگه ازدواج کنیم. خیلی دلهره دارم برای زندگی مشترک. خانواده ی نامزدم خیلی خوب هستن اما بهرحال غریبه هستن و خیلی می ترسم که نتونم خودی نشون بدم و پذیرفته بشم..

شما در چه حال هستید راضی هستی؟

خانومی یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:40 ب.ظ http://maaan.blog.ir

منم همینم ،شناسنامه شهریور ولی تولد مهر ..

چه تفاهمی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد