تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

من فکر می‌کنم که آمیزش پنجره‌ای به روح یک فرد است.

بند اول: اول مهر و به همه تسلیت میگم.

بند دوم:با آغاز مدارس فصل جدیدی از دختر بازی ها شروع میشه.

بند سوم: یاد دوره هنرستان خودمون بخیر که با دوچرخه میرفتم مدرسه و سر راه سوار دوچرخه مسخره فونیکس کبوتر نشان با دخترها سلام میکردم و هیچ وقت نشد که کسی جواب سلامم رو بده.

بند چهارم: اگر این بند چهام رو بگم بهم برچسب منحرف و عوضی بودن زده میشه،اما مهم نیست.کیه که منو بشناسه،پس میگم.من مطمئن هستم و مثل روز واسم روشنه که من یه روزی با یه نفر دیگه به جز همسرم هم آغوش میشم اونم  به شکلی که از فرط هوس و شهوت دست و پاهام بلرزه..حالا نمیدونم اون شخص کی هست و کجاست و چه جنسیتی داره.و کی قراره این اتفاق بیفته.اما با شناختی که از ذات کثیف خودم دارم میدونم که بالاخره نزدیکی جنسی رو با کسی به جز همسرم پشت سر میزارم.

نظرات 9 + ارسال نظر
شیوا چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 06:41 ب.ظ http://shivaye-madaram.blogsky.com

اعتراف برای روح خوب است...
آدمهایی که اعتراف میکنن شریفن.
نمیدونم این فکرت درست میتونه باشه یا نه اما اعترافت ... اعترافات همیشه خوبن.

یک زن چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 08:04 ب.ظ

موفق و موید باشی
تازه اون زمان میشی مثه 99 درصد دیگه مردای ایرانی

خانوم ف چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 09:07 ب.ظ

دور از انتظار نیست .آدم ها نمیتونن برای مدت طولانی به هم وفادار بمونن

ساناز چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 09:36 ب.ظ

جنسیت ش هم مهم نیست حتی؟
اما خب فکر کردن به یه سری چیزا باعث می شه اتفاق بیوفتن. مواظب تفکراتتون باشید

phil چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 09:39 ب.ظ http://philsoap.blogsky.com

حاجی جنیست طرفت تعیین کننده ست دیگه.
فکر کنم همسر آدم مچ آدمو با یه زن بگیره خیلی براش راحتتر و قابل هضم تره تا بخواد شوهرشو با یه مرد دیگه تو رختخواب گیر بندازه.اون حالت دوم خیلی پیش فرض ها دود میشه میره هوا.

آویشن پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 12:10 ق.ظ

الان دیگه دختر مدرسه ای ها بدتر از پسران،والا.
+راجب اعترافی که کردی قضاوت نمیکنم ،چون تا آدم جای کسی زندگی نکرده باشه حق نداره راجب روحیاتش نظر بده.فقط به نظرم هر موقع کاری و انجام بده که از انجام دادنش پشیمون نشی و جدای از این هر طرز فکری در مورد روابط جنسی تو ایران داشته باشی چه خوب چه بد مردم میان نقدت میکنن و میگن چرا اینجوری هستی،پس به حرف کسی اهمیت نده.کاری که خودت فک میکنی درست هست و انجام بده

انیس شنبه 11 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 11:09 ب.ظ

چقد ادم عجیبی هستی

مهشید یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 01:04 ق.ظ

چرا من تصور میکنم که اگر
شوهرمو با ی مرد دیگه ببینم
کمتر بهم فشار میاد تا ی زن دیگه ؟

نمیدونم.
کلا شاید برا اینه که ی مدت فقط
گی پورن میدیدم
شاید تحت تاثیر اینه.
کم پیش میاد آدم بتونه حرف و فکر واقعیه
کسی رو بشنوه
برا من خوندن این پست جالب بود.
بخاطر صراحتش.....

الان باز یه سری میان و میگن من منحرفم و یه سری هم میرن تو وبلاگ های دیگه میگن من منحرفم.

خانومی یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:21 ب.ظ http://maaan.blog.ir

خوبیش اینه که اعتراف میکنین

حالا شاید هم اتفاق نیفته

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد