تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

خوشا کسی که پرداختن به عیب خویش وی را از عیب دیگران بازدارد.(امام علی)

توی این چند مدتی که بنده حقیر وبلاگ داشتم بعضی ها به من میومدن و میگفتن که بیمار هستم و منحرف هستم و از لحاظ جنسی مریض هستم و آدم عوضی هستم و گنده دماغ هستم و الخ... .حتی تا یادم نرفته بگم که یه بنده خدایی هم بود که اومد و رو آدرس وبلگ های قبلی من وبلاگ زد و از بدی من میگفت.حالا انگار من چه عنی هستم که بر علیه من وبلاگ زده بود.خدمت تمام اون دوستان که منو با اون القاب یاد میکنن عرض کنم که من حداقل تو وبلاگم و تا حدود خیلی زیادی هم تو زندگی واقعیم تکلیفم با خودم روشنِ.کارهای خیر زیادی انجام دادم و هنوز هم اگر از دستم بربیاد کار خیر انجام میدم.اونایی که منو منحرف و کثیف و بیمار میدونن تا حالا یه مریض رو حموم بردن؟تا حالا شده برن بنایی و تو چشمشون گچ بره؟تا حالا شده برن جوشکاری و شب از چشم درد نخوابیده باشن؟تا حالا چند بار پست و نگهبانی لب مرز دادن تو خدمت؟تو موقعیتی بودن که بشه رابطه جنسی داشت و صرف نظر کرده باشن؟تا حالا یک بار پوشک یه پیرمرد یا پیرزن رو عوض کردن؟تا حالا باعث استخدام چند نفر شدن؟چیزی دارن که تو زندگیشون بهش افتخار بکنن؟تا حالا شده زخم بستر بدبو و پر از چرک و عفونتی رو پانسمان کردن؟چند بار ساعت پنج صبح از خواب بیدار شدن و شب ساعت یک و نیم خوابیدن و این روند رو واسه سالها ادامه دادن؟چند بار با دست کون یه فلج رو شستن؟چند بار تو دعوای خانوادگی بودن؟چند بار غم تنهایی و غربت و بی پولی و تحقیر رو تجربه کردن؟اونایی که از دیگران بد میگن و در موردشون قضاوت میکنن یک بار هم که شده قدم در راهی که اونا گذاشتن بزارن بعد در موردشون قضاوت بکنن.

و نکته بعدی هم این که من اگر از تمایلات جنسی و مسائل مرتبط با اون میگم تمامش جنبه نصیحت و پندآموز داشته.بد کردم گفتم مهربون باشین؟بد کردم گفتم کارهای توی فیلم سوپرها رو روی شریک جنسی خانمتون پیاده نکنید؟بد کردم گفتم که وفادار باشید و به همسر خودتون افتخار بکنید؟بد کردم و از تجربیاتم گفتم؟هر بلایی که تو زندگی زناشوئی سر من اومد نمیخوام که سر کس دیگه بیاد.بدترین چیز اینه که همه چیز رو خودتون تجربه بکنید.من نخواستم به این بلا گرفتار بشین.

و اما در مورد زندگی شخصی خودم.با هر دختری که دوست بودم در کمال احترام و ادب باهاش رفتار کردم.هیچ وقت دل کسی رو نشکوندم.هیچ وقت سعی نکردم که همزمان با چند نفر باشم.و اگر هم این اتفاق افتاده مقطع خیلی کوتاه و چند روزه ای بوده.بعد از ازدواج هم هیچ وقت به همسرم و رابطه و تعهدم خیانت نکردم و به همسرم وفادار بودم.من در زندگی شخصیم همیشه دوست خوب،همکار صدیق،پسرخوبی برای مادرم و شریک زندگی قابل اعتمادی برای همسرم و داماد نمونه ای برای خانواده اش بودم و همیشه به خودم افتخار میکنم.

از این به بعد هم به کار وبلاگ نویسیم ادامه میدم و کمافی السابق مسائلی رو مطرح میکنم که تو سرم میچرخه و اتفاقات زندگیم رو اول از همه برای خودم و برای دل خودم ثبت میکنم.

نظرات 6 + ارسال نظر
... شنبه 4 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 12:36 ق.ظ

همین فرمون برو....

دندون شنبه 4 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 07:47 ق.ظ http://roozhaye-zendegie-man.blogsky.com

سلام علیکم چقد نبودم و شما فعالیتت زیاد بوده هااااااااا....
شما کار درستو میکنی همین جوری ادامه بده... والا تو واقعیتم باید دهنمونو ببندیم دیگه اینجا مال خودمونه دیگه... بگو برادر بگو...

phil شنبه 4 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:33 ق.ظ http://philsoap.blogsky.com

من تمام قد ازت حمایت می کنم.

هولدن کالفیلد سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 12:50 ق.ظ http://insidemonster.blog.ir

من چون همه رذایل اخلاقی خودم رو میدونم خیلی خیلی کم پیش میاد سر شخصیت یه نفر ازش ایراد بزرگ بگیرم و اصولا اگه ادبیات وبلاگی رو نپسندم نمیخونمش!
ملت! چه کاریه میاید میخونید فحش میدید؟ نخونید که فحش ندید!
خط اول کامنت دوم رو تایید میکنم!

آویشن جمعه 10 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 03:42 ق.ظ

مردم ما عادت دارن به دروغ شنیدن،به سانسور،به اینکه خودشونو به خواب بزنن،به اینکه حقایق و نبینن و نشنون،به اینکه هنوز دو خط از زندگی کسی و تجربه نکردن راجبش قضاوت کنن.
تو به همین روشی که داشتی ادامه بده،بزار اونام هر چرندیاتی میخوان بگن و فک کنن خودشون خوبن فقط.

زدی تو خال عزیزم

دلقک شنبه 25 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 01:35 ب.ظ http://jokker.blogfa.com

نفس ات گرم رفیق

چاکرتیم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد