تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

پر کن قدح باده که معلومم نیست// کاین دم که فرو برم برآرم یا نه

من تا حالا حساسیت نداشتم.اما نمیدونم چرا چند روزی هست آب ریزش بینی دارم و دارم بیحال میشم.شاید مربوط بشه به عرق سگی و آب نارنگی که در غیاب همسرم خوردم.همون موقع هم فهمیدم این حال منو بد میکنه ولی ادامه دادم.اصولا کاری که مخفیانه باشه لذت بیشتری داره.و هر چقدر هم که اون کار زشت تر و تابوتر و از نظر اجتماع وقیحانه تر باشه کننده اون کار حین ارتکابش لذت بیشتری میبره.

نظرات 6 + ارسال نظر
مگهان شنبه 4 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 02:32 ب.ظ

:| هرچه قبیح تر لذتش بیشتر ؟!
یا خدا ... با خود خدا :دی

گیسو شنبه 4 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 07:07 ب.ظ

امان از تراویس..

نهال شنبه 4 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:34 ب.ظ http://fazmetr.blogsky.com

من با این نکته ی قایمکی بودن خیلی موافقم ، بیشتر لذت کارایی که دوست دارم انحامشون بدم به این بستگی داره که قایمکی باشن !

هولدن کالفیلد سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 12:46 ق.ظ http://insidemonster.blog.ir

این دو تا با هم نمیسازن استاد؟ من بلت!!! نیستم خورنده هم نیستم ولی مایلم بدونم زهرماری با چیا بده با چیا خوب! :دی

آویشن جمعه 10 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 03:48 ق.ظ

آب نارنگی خودش سرما و حساسیت و ویروسشو تشدید میکنه.
عرق و معمولا با مزه نمیخورن مگه؟حالا دو روز خانوم سین چشم سبز خونه نبودن تو باید اینجوری خودزنی کنی؟ای بابا :-\

چی کار کنم دیگه.آدم افراط گرایی هستم

خانومی یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:17 ب.ظ http://maaan.blog.ir

مگه دعواتون میکنه که یواشکی از این کار ها میکنین؟

دعوام نمیکنه.حکم قتلم صادر میشه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد