تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

در غروب جوانی، نفس‌پرستی به پایان می‌انجامد؛ در طلوع پیری، خدمت به خلق آغاز می‌گردد.

من آدم بی اعتقادی هستم از لحاظ مذهبی.یعنی بی اعتقاد که میگم به معنای واقعی کلمه هست.اما یادم میاد اون موقع که آسایشگاه سالمندان کار میکردم یه پیرمردی بود اونجا که واقعا سرحال و محکم و سالم بود و فقط آلزایمر داشت و همیشه فکر میکرد که تو بازداشگاه هست.منم رئیس اونجا میدونست.هر وقت که بهش آب میدادم یا دزدکی بهش سیگار میدادم یا بهش غذا میدادم به من میگفت:" آفرین بابا،خوبی پیش خدا گم نمیشه."هیچ وقت این حرفش رو فراموش نمیکنم.خوب باشین.خوبی هیچ وقت بی اثر نمیمونه.بالاخره یه روزی و یه جایی که فکرش رو هم نمیکنید جواب خوبی ها رو میبینید.بعضی وقتها دلم واسه اون روزها تنگ میشه.دلم دوباره میخواد برم توی یه آسایشگاه سالمندان کار بکنم و ببرمشون حموم و پشتشون رو کیسه بکشم و کارای نظافتیشون رو انجام بدم.خیلی اون روها خوب بود.

اما هیچ وقت فراموش نکنید.خوبی پیش خدا گم نمیشه.

نظرات 7 + ارسال نظر
j.a شنبه 4 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 08:00 ب.ظ http://daddy-long-legs.blogsky.com/

حقیقتا درسته که آدم هرکاری بکنه،نتیجش یه روزی یه جایی بهش برمیگرده...
ممنون آقای تراویس

مدیکو شنبه 4 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 09:34 ب.ظ

با منم خوب باش

سیما یکشنبه 5 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 12:37 ب.ظ

من تازه با وبلاگتون آشنا شدم خیلی جالب مینویسید وباعث خوسحالی وخوشوقتی منه که مطالبتون رو میخونم.با دنیای مردانه با خوندن نوشته هاتون هم بیشتر آشنا میشم بازم ممنون

خواهش میکنم عزیزم.درد و بلات بخوره تو سر بعضی ها که چشم دیدن وبلاگ رو ندارن

م.ت یکشنبه 5 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 01:29 ب.ظ

من خاننده خاموش وب بودم گریه م گرفت دیدم که قفله!:(توروخدا هیچوقت قفلش نکن.من خیلی دوس دارم اینجارو و شمارو و نوشته هارو:(:(

منم تو رو خیلی دوست دارم.درد و بلات بخوره تو سر اونایی که با این وبلاگ حقیرانه لج هستن.

مسعود یکشنبه 5 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 03:08 ب.ظ

تراویس کارت درسته!

کار خودت درسته.کور بشن اونایی که نمیتونن این وبلاگ رو ببینن.

هولدن کالفیلد سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 12:44 ق.ظ http://insidemonster.blog.ir

این آلزایمری که میگی "فقط" براش لفظ کمیه! :|
گرچه منم توی کم اعتقادی خودم معتقدم خوبی پیش خدا گم نمیشه! آفرین تراویس خوب!

آویشن جمعه 10 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 03:53 ق.ظ

با نوشتت موافقم.به نظرم هروقت آدم خوبی کنه بالاخره نتیجشو به یه نحوی تو زندگیش میبینه.
اینجور که از دوران کار تو آسایشگاه نوشتی کاملا معلوم شد که چه دوران خوبی بوده.
+ مهم نیس اعتقادات مذهبیت چیه و تا چه حدی بهشون پایبندی.مهم اینه که انسانیتت و فراموش نکردی.هیچ مذهبی بالاتر از انسانیت نیست

فدای تو عزیزم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد