تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

ای جوانی کجایی.

من شمال هستم.

دوهفته پیش شمال بودم.

هفته بعد هم شمال هستم.

کجایی جنوب خاک گرفته من که یادت بخیر.

نظرات 4 + ارسال نظر
مگهان پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 08:39 ب.ظ

میگن از هرجا زن بگیری همونجایی میشی ... راسته ها :دی

راسته دیگه

آویشن جمعه 10 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 03:19 ق.ظ

خب یه بارم آخر هفته برین جنوب،تازه تنوع هم میشه

کیمی آ جمعه 10 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 09:22 ب.ظ http://yeghatre-harf.blogsky.com

احیانا وقی تو جنوب خاک گرفته بودی زیرلب نگفتی "کاش شمال بودما!" ؟

چرا میگفتم.خیلی شمال رو دوست داشتم

دندون شنبه 11 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 08:50 ق.ظ http://roozhaye-zendegie-man.blogsky.com

میبینم که مثل من همش در رفت و امد شمالی... یه عالمه جا هست که میتونی بری تو شمال خود من تا قبل از ازدواج با محمد فکر میکردم شمال همین سبز بودن ساده و دریاست الان اما جاهایی رفتم که تو عمرم فکر نمیکردم همچین جایی اصلا وجود داشته باشه...برو بگرد با همسرت.... پشیمون نمیشی... خواستی بگو آدرس بدم...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد