تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

حافظه دفترخاطراتی است که همیشه باخود حمل می‌کنیم

مورد اول:تهران برگشتم.هیچ کجا و هیچ خونه ای هر چقدر بزرگ و سرسبز و باصفا باشه.آپارتمان فسقلی و نقلی طبقه چهارم خودم نمیشه.

مورد دوم:لطفا کامنت بزارید و بهم بگید کدوم شهر توی ایران یا کجای دنیا هست که همیشه هواش همین جوری باشه.الان بهترین هوا رو داره تهران.نه بخاری میخواد نه پنکه و نه کولر.عالیه،عالیه.

مورد سوم:هر چی میخوام بگم میدونم که فرداش واسه خودم داستان میشه.لطفا سرتون تو کار خودتون باشه.

مورد چهارم:این بنده خدا کاپیتان پرسپولیس که فوت شد قلب من شکست.زندگی خیلی کوتاهه.

مورد پنجم:ماه های زیادی هست که به این فکر میکنم که چه جوری زندگی کنم.لذت ببرم از زندگیم و جوری زندگی کنم که انگار فردایی نیست یا پس انداز کنم و فکر فردام باشم.

مورد ششم:یه پیجی تو فیسبوک هست به اسم "ژانر" که خیلی با حال هست.


نظرات 5 + ارسال نظر
آویشن یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 07:31 ق.ظ http://dittany.blogsky.com

هوای رشت تقریبا از اواسط شهریور حسابی خنک شد.قبل از اون هم بعضی روزای تابستون بارون داشتیم،یعنی هیچ چیزی به اندازه ی بارون تو یه هفته ی گرم نمی چسبه.:دی

علی یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 09:49 ق.ظ http://movis50.blogfa.com/

▁ ▂ ▄ ▅ ▆ ▇ █ مرگ تدریجی یہ رویا █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▂ ▁
سلام وعرض ادب.امیدوارم شاد باشین وسرحال.وروزتون رو باخوبی آغاز کنین.امروز روز یکشنبه 11 مهرماه.برابر با19 ذی الحجه1436سوم اکتبر2015—صدونود وشش روز از سال رفته و168روز به آخرسال مونده.عید غدیر رو تبریک میگم با اینکه دوروز رفت.نمیدونم اصلا امسال یه جور بود امسال سال رفتن خیلی ها بود خیلی ها که اصلا انتظارشو نداشتیم.مرتضی پاشایی،هماروستا،علی طباطبایی، حجاج عزیزمون تو حادثه منا، واین اخریها خبرنگار شبکه خبر وهادی نورورزی عزیز ودوست داشتنی وبااخلاقمون مثل مرحوم سیروس قایقران حجاجی که تواون حادثه جرثقیل فوت کردن نمیدونم حکمت خدا چیست اما فقط الله میدونه وبس راستی بیت الله عباسپور عزیز وخیلی ها دیگه...نمیدونم این مصیبت ها وقتی که برسر تک تک ماها اگر به هرجور وعنوان بیاد چطوری طاقت میتونیم بیاریم ایا صبرداریم؟آیا میتونیم به هم دلداری بدیم؟امسال عید تاعیدمون تلخ بود هنوز که هنوز موندن ببینن بازهم حجاج ایرانی هست؟وای این خانواده های مصیبت زده الان دارن چی میکشن؟وای خانواده هادی نوروزی چی میکشن مخصوصا پسرکوچیک هادی نوروزی.....برای هممون هست بادرجات ونوع های مختلف اما این رو بگم درسته سخته بانوشتن وحرف آسون هست اما توعمل سخت منظور از عمل طاقت اوردن این همه مصیبت مثلا زلزله بم یابوئین زهرا چقدر ادم کشته شدن؟اما اگر خدارو به معنای واقعی درک کنی برات اسون میشه ومیگه خدا تنهایاورم وکمکم هست.....تسلیت به همه داغداران وداغ کشیده ها.روحشون شاد قرین رحمت ومغفرت عظیم الهی باشن.ممنونم نظرمو خوندی ممنونم...

م ر ی م ی یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:02 ق.ظ

برای مورد پنجم :به چیزی فکرنکن جز خوبی کردن..مهربان بودن..کمک کردن..همدل بودن..دل کسی را نشکستن.......چون فقط این حس و حال هاست که به آدم لذت میده و اونوقت همه سختیها آسان جلوه میکنه..

درست میگی

طه یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 03:21 ب.ظ http://voyages.blogsky.com/

سلام
من فکر کردم که یه کتاب بهت پیشنهاد کنم.
دلیل این پیشنهادم اینه که در مورد آرزوت خوندم که دوست داشتی 4 میلیارد داشته باشی. و اینکه دوس داری جوری زندگی کنی که انگار قراره فردا (خدای نکرده) بمیری
پیشنهاد من:

«معجزه»
نوشته ی راندا برن
ترجمه ی نفیسه معتکف
انتشارات لیوسا
وبسایل ناشر:
www.nashreliusa.com
فروش الکترونیکی:
www.dorsabook.com
قیمت 20 چوق (به نظر من گرونه)

ویژگی های ظاهری کتاب:
همه ی ورقه هاش قهوه ای هستن. یه جوری هستن انگار ورق هاش از جنس خیلی خیلی قدیمیه.
نوشته های توش گاهی رنگی هستن. مثل رنگ بنفش. یا صورتی.

توضیح در باره ی موضوع:
این کتاب در ادامه ی «راز» نوشته شده و در مورد معجزه ی شکرگذاریه.

فرقی نمی کنه لائیک باشی یا سرخپوست (!) هههههه هر چی هستی، این کتاب خوبه.
من الان صفحه ی 36 این کتابم.
256 صفحه داره.
خلاصه اینکه همین

مسعود سه‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 11:43 ق.ظ

تراویس سلام.
از آخر شروع کنم:
ژانر از خیلی سال پیش بود، الان تو دوره ی بی مزگیشه، قبول داری؟!
2 روز اشک مارو درآورد 24 ابدی....( در عین این که شدیداً استقلالیم!)
من بچه ی میمه ی اصفهانم. تابستون های خنک اما زمستون های سردی داره. الن هوا سر شده و داریم میریم تا گرمایش رو تجهیز کنیم!
ضمناً دوست داشتنی مینویسی...

سلام رفیق
ژانر به نظر من هنوزم خوبه.
واقعا ناراحت کننده بود
قربانت.مخلصم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد