تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

خوبی و بدی به اندازه ی کوه های هیمالیا واضح و آشکارند. اگر آنها را نمی بینید چشمان خود را درمان کنی

مورد اول: چند سال پیش میگفتم من اگه 4 میلیارد داشتم عشق وحال دنیا رو میکردم.بعد از چند سال رسید به دو میلیارد.زمان رفت جلو و گشتم و گشتم تا به این نتیجه رسیدم که اگه  همین الان 300 میلیون داشتم دیگه کار نمیکردم و استعفا میدا م.

مورد دوم:به سین چشم سبز نگفتم،اما هر باری که میرم شمال بیشتر از سری قبل علاقه مند میشم که برم شمال زندگی کنم.

نظرات 3 + ارسال نظر
دندون یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 03:45 ب.ظ http://roozhaye-zendegie-man.blogsky.com

هاهاها شما احتمالا با ما تله پاتی چیزی ندارین؟؟؟
این دفعه شمال دقیقا ما قرار گذاشتیم محمد که 30 سال خدمتش شده منم با 20 سال بازنشست کنم خودمو و بریم شمال زندگی کنیم...

جدا شمال برای زندگی جای بی نظیری است پیر نمیشی...

دندون یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 03:53 ب.ظ http://roozhaye-zendegie-man.blogsky.com

اوه راستی الان دیدم کنار وبلاگت اسم منم هست و بابت عنوانی که کنار اسمم گذاشتی لبخند زدم ممنونم...

قربانت

آویشن یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 11:52 ب.ظ

کلا یکی از خصوصیات شمال همینه که هرکی فقط یه بارم بیاد عاشق زندگی در اینجا میشه.
من خودمم دوستان تهرونی زیادی دارم که تصمیم دارن در آینده بیان اینجا زندگی کنن.
+ پول فقط در حدی که زندگی راحت بگذره و آدم نیاز به کمک کسی نداشته باشه و تنشم سلامت باشه کافیه،این نظر منه.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد