تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

پیشنهاد

یه نفر باید توی تلگرام یه گروه بزنه و همه وبلاگ نویس ها دور هم جمع بشن.
نظرات 11 + ارسال نظر
mahee جمعه 24 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 09:40 ب.ظ

موافقم فک کنم!

کیمی آ جمعه 24 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:29 ب.ظ http://yeghatre-harf.blogsky.com

من الان یه هفته ست صفحه ی مدیریت خودمو باز نمی کنم اما هرروز وب تو رو چک می کنم :) خواستم بدونی !

+ یه گروهی عضو بودم من یه بار ... منتهی جو بدی داشت اومدم بیرون ... میدونی ... به نظرم وبلاگ نویسا مث بچه های یه مدرسه ن ... اکیپ-اکیپ ن ... نمیشه همه شونو یه جا جمع کرد ! هر اکیپی باید یه گروه داشته باشه !

از بس که خوبی تو

هولدن کالفیلد جمعه 24 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:38 ب.ظ http://insidemonster.blog.ir

ایده خوبی نیست! که چی بشه؟ همه با هم نمیسازیم!

مگهان جمعه 24 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 11:01 ب.ظ

یکی این کارو کرد من لیو دادم:| اونم چند بار

+ ولی الان بدم نمیاد تو چنین گروهی باشم ...تعداد اعضاش محدود باشه ترجیحا

آره دیگه محدود.همین بچه های خودمون دیگه

توکا جمعه 24 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 11:54 ب.ظ http://tooka-tooka.blog.ir

یه مدت فکر کنم تابستون پارسال بود یه گروه ۵۰ نفره تقریبا بلاگرا توی لاین داشتن .
اونجا بود که من فهمیدم چه جامعه ی بزرگی هستیم مابلاگرا!! چون من هیچ کدومشونو نمیشناختم :دی
فکر کنم یکی دوماه بیشتر عمر نکرد البته!!

خوب بوده

Sara شنبه 25 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:30 ق.ظ http://Www.motevalede-december.com

پیشنهاد خوبیه اگه اعضاش کم باشه

چوپان شنبه 25 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 11:52 ق.ظ

من فعلا یکماهه تو یک گروه 3نفره!!! از دوستای وبلاگی عضوم
در حال آنالیزم:))
نتیجه رو متعاقبا اعلام میکنم که عایا کار خوبیست یا خیر!

مراتب رو امر به ابلاغ فرمایید.

م ر ی م ی شنبه 25 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 02:11 ب.ظ

اووووووووووووه !!!
همه وبلاگ نویس ها ؟؟؟!!!
میدونید چه ملغمه ای میشه ؟

نه بابا.شلوغش نمیکنیم

دندون شنبه 25 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 02:48 ب.ظ

منم پایه ام...

آفرین.پس درست کن گروه رو

دندون دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 03:25 ب.ظ

حالا چرا من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من سرگروه خوبی نیستم....

بیخیالش بشیم بهتره اما تو خیلی هم سرگروه خوبی هستی

آویشن جمعه 1 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 02:24 ق.ظ

با مگهان موافقم.بهتره اگه همچین گروهی ساخته میشه تعداد افرادش کم باشن و همه همدیگرو بشناسن

گروه رو بیخیال بشیم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد