تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

گه خوری

ده  روزه که به خاطر محرم هیچ خبری از سانفرانسیسکو و اینا نیست و رسما همه چیز به احترام این ایام تعطیل شده و کرکره رو داده پایین.روز تاسوعا هم باید از صبح ساعت7 تا 7شب سرکارباشم چون تا خرخره تو قسط و قرض افتادم فقط به خاطر این که خانم خونه بزرگتر دلش میخواد.و با هر آدم عوضی و جاکش و جنده ای سروکله بزنم و آخر سری هم که دارم میام زن من باید جلوهمکارام چیپ بازی و دهاتی بازی دربیاره و ریشنخند بشم.حالا هم که اومدم خونه تو یخچال هیچی نداریم و خانم هیچی واسه من درست نکرده و رفته سرکار و کارتم خالیه چون تمام حقوق رو روز اول میریزم به حساب خانم و از گرسنگی هم دارم میمیرم و سرم هم درد میکنه و از لحاظ جنسی هم بالای دو هفته هست که هیچ خبری نبوده و الان هم لخت با بوی پا و معده خالی  نشستم تو تاریکی و به خودم میگم من چرا زن گرفتم؟چه گهی بود که خوردم.واسه خودم مجرد بودم.حال میکردم.مسافرت میرفتم.هفته ای یکی دوبار"سیما" یا "ال بور خیلی سفید" هم میومدن پیشم و خونه مامانم بودم و بهترین غذاها رو میخوردم.و حساب بانکیم پر پول بود و داشتم زندگیم رو میکردم.

از ازدواج هیچ خیری ندیدم و مثل سگ پشیمونم.مثل سگ پشیمونم.مثل سگ پشیمونم

نظرات 18 + ارسال نظر
!! جمعه 1 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 08:49 ب.ظ

چرا باهاش منطقی صحبت نمی کنی !!؟؟؟ شرایطتت براش توضیح بده قبل ازین که خیلی دیر بشه

آنلاین جمعه 1 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 08:50 ب.ظ http://varzeshonline.blogsky.com/

میم نون جمعه 1 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 09:01 ب.ظ http://dm-old.blogsky.com

هی... روبراه میشی. مشکل همیشه اسکناس،همیشه همین بوده.

فاطمه جمعه 1 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 09:14 ب.ظ http://ehem0ehem.blog.ir

حالا بعدا میای مینویسی دلم میخواست خیلی زودتر با همسرم اشنا شده بودم تا بیشتر دوستش میداشتم.

فاطمه جمعه 1 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 09:15 ب.ظ http://ehem0ehem.blog.ir

راستی درباره ی کرکره پایین کشیدن باید از در مذهب وارد بشی.

Friends جمعه 1 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 09:57 ب.ظ http://friends.blogsky.com

میگم بیا برو بالا منبر، واسه ما فریب خورده ها یکم حرف بزن، بگو ببینیم با این احتلاف های اینطوری (از نظر مذهب) درسته آدم ازدواج کنه یا بگرده دنبال کسی که شبیه هست به خودش؟
جدی گفتما، آدم از تجربه دیگران باید استفاده کنه.

الان در شرایط بدی هستم واسه نصیحت

دلقک جمعه 1 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:56 ب.ظ http://jokker.blogfa.com

تراویس جان
خیلی ناراحت شدم

وکیل باشی شنبه 2 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 12:12 ق.ظ

شما می توانید به همسرتان یاد آوری کنید که عدم تمکین زن از شوهرش در اسلام حرام است.
زن بدون عذر شرعى نمیتواند از نزدیکى کردن شوهر جلوگیرى کند.
به طور کلى یکى از حقوق شوهر بر زن، حق تمکین جنسى است و صرف‏نظر از برخى استثناها، به ویژه موارد ضرر داشتن (مفهوم فقهى ضرر)، بودن زن یا شوهر در حالت احرام، روزه واجب، بودن زن در حالت حیض یا نفاس و...، محدودیت قابل ‏توجهى براى این مسئله در نظر گرفته نشده است.

و همینطور اگر مرد بیش از چهار ماه از نزدیکى با زنش خوددارى کند گناهکار خواهد بود, مگر اینکه زنش راضى باشد، که در آن صورت اشکالى ندارد.

اینو خوب اومدی

مهشید شنبه 2 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 12:47 ق.ظ

امشب از اون شباس

امیدوارم زودتر بگذره


…………………

یک نیمچه دختره ۲۵ساله شنبه 2 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 12:56 ق.ظ

باز خداروشکر تا آخر محرم صفر فتوا صادر نشده...

خانم ف شنبه 2 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:35 ق.ظ

جدا شو خوب،برای باقی عمرت در عزاب نباشی ،آدم مگه چند سال زندس بشینه حرص و جوشم بخوره!

عذاب البته صحیحش هست

Sara شنبه 2 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 02:01 ب.ظ http://motevalede-december.blogsky.com

اینکه کسی تاسوعا عاشورا بخاد کار کنه یا نکنه به اعتقاد خودش برمیگرده به اینکه بخاد به احترام امام حسین این دو روز کار کنه یا نه.حرام بودنش کسشریست از اخوندا که فرو کردن تو مخ ملت ساده لوح ما

مگهان شنبه 2 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 04:12 ب.ظ

عزاداری و دوری از همسر !!! هیچ ربطی به دین واعتقادات مذهبی نداره ... همون دینی که گفته عزاداری کن گفته دیگه چه کارهایی رو باید و نباید دربرابر همسر انجام داد
یه اعتقاد اشتباه رو باید بتونی از راه شناسوندن دینش یادش بدی
براش سند و مدرک ببر که کارش می تونه گناه باشه حتی

--- شنبه 2 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 04:51 ب.ظ

دیروز اومدم ازت سوال بپرسم که تا کی میتونی به این زندگی ادامه بدی بعد به خودم گفتم به من ربطی نداره ولی خداییش الان دارم فکر میکنم چرا یه نفر باید اینقد خودخواه باشه که عقایدشو تحمیل کنه و چرا اون یکی باید کوتاه بیاد
غذا ورسیدگی جنسی وخیلی چیزای دیگه وظیفه یه زنه تازه یه وظیفه اولیه است کجای دین گفته روز تاسوعا عاشورا به همسر رسیدن گناهه
نمیخوام به همسرت جسارت کنم ولی خیلی عقاید خشک و افراطی داره من یکی خودمو گذاشتم جای تو از این زندگی وحشت کردم هر چند مطمئنم خانم سین خیلی خوبی های دیگه هم داره که باعث شده دوستش داشته باشی ولی خدای نکرده اگه اسیر وسوسه شدی اونوقت نباید شاکی بشه خودش مقصره چون تو مهمترین وظیفش کوتاهی میکنه
و فکر کنم مذهبشم ازش ایراد بگیره

phil شنبه 2 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 04:53 ب.ظ http://philsoap.blogsky.com

من امیدوارم به نحوی مطلوب بر این مساله فایق بیای و از زندگیت لذت ببری.

جکی هستم شنبه 2 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 07:47 ب.ظ http://jakvlobia.blog.ir/

آویشن یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 09:14 ق.ظ

نمی دونم بهترین کار چیه ولی به نظرم بهتره بشینین دو نفری خیلی منطقی با هم صحبت کنین راجب اینجور چیزا وگرنه همین چیزای مثلا کوچولو رو هم جمع میشن و به یه اختلاف شدید منجر میشن.بهتره همین اول راه مشکلاتتون هرچی هست حل بشه.امیدوارم حل بشه

زن عاشق چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 05:55 ب.ظ

سگه پشیمون دوس دارم خفت کنم درست حدس زدم باید پدرتو دراورد

زندگی پدر منو درآورده.تو خودت رو تو زحمت ننداز

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد