تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

احوال این روز

اول:ای کاش لاتاری برنده بشم و برم امریکا


دوم:اومدم خونه و نمیگم چی کار کردم،اما تو ابرام


سوم:زن من خودش رو بکشه من مذهبی نمیشم.درسته مجبورم کرد به خاطر محرم ریش بزارم،اما ریش گذاشتم فقط به این خاطر که ریشم نارنجی هست.


چهارم:شهرداری واشنگتن یه خط ویژه تلفنی گذاشته واسه گزارش وجود موش در سطح شهر


پنجم:به این نتیجه رسیدم که اگه از لحاظ جنسی ارضا باشم دوست و همسر خوبی هستم وگرنه عن هستم.


ششم:بلژیک هم کشور خوبیه


هفتم:قربون همتون

نظرات 6 + ارسال نظر
آویشن شنبه 2 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 11:26 ب.ظ

اولا: لاتاری برنده شدن خوبن ولی واسه زندگی تو آمریکا باید یه سرمایه درست و درمونم داشته باشی که بتونی دووم بیاری.
دوما نیازی نیس بگی چیکار کردی همون بودنت رو ابرا لوت داد:دی
سوما احتمال بعدیش اینه میخواستی به قیافت تنوع بدی.ولی از شوخی گذشته نارنجی جدا؟؟o_O
چهارما دقیقا مثل شهرداریای ایران که تو کار سگ کشی هستن ;-)
پنجما سین چشم سبز در جریانه؟!
ششما بلژیک خوبه رفتی دعوتنامه یادت نره:-D
هفتما قابلی نداشت.جواب همه گزینه ها رو دادم دیگه :-)))))

اولا:بوس بوس
دوما:خیلی گلی
سوما:عزیزمی
چهارما:درد و بلات بخوره تو سر بدخواهات

دلقک شنبه 2 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 11:40 ب.ظ http://jokker.blogfa.com

امروز مهربان نیستی

من همیشه مهربانم

مهشید شنبه 2 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 11:48 ب.ظ

حس و حالت اینجوراس که اگه الان هرچی ازت بخوان میدی!
آره؟!
مورد هفتم معلومه خیلی کیفت کوکه.
یاد ابی افتادم


…………………

بستگی داره چی بخوان.هر چی رو که نمیشه داد.خصوصا این که دیگه سن دادن من گذشته

مگهان یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 11:17 ق.ظ

:| واقعا یعنی چی کار میتونی کرده باشی که رو ابرایی ؟!
اوف...

خودت حدس بزن

جلبک خاتون یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:45 ب.ظ http://www.zendegiejolbakieman.blogsky.com

اللهم صل علی محمد و آل محمد....برادر اینجا خونواده نشسته
خسته نباشی....

دندون دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 01:26 ب.ظ

سوم :البته از نوع خواهر شوهر... کشته خودشو بلکه مذهبی کند این جانبو... اما... اما زهی خیال باطل...
پنجم : بزن قدش...
هفتم: :فدات خنده:

فدات.بوس.بوس

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد