تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

فراق یار که پیش تو کاه برگی نیست / بیا و بر دل من بین که کوه الوندست

اول:مادر من به مسافرتی طولانی مدت رفت.شاید تا هفته ها تهران نباشه.

دوم:به رسم قدیم و دوران مجردی لخت مادرزاد تو خونه میچرخم وقتی خودم تنهام.

سوم:چند روزه تا  از خواب بیدار میشم این شعر رو زمزمه میکنم:"بگذار سر به سینه من تا که بشنوی آهنگ اشتیاق دلی دردمند را،شاید که بیش از این نپسندی به کار عشق،آزار این رمیده سر در کمند  را".و تعجب میکنم که چطور حفظ شدم این شعر رو.

چهارم:دوره مجردیم با یه دختر دوست بودم که اصالتا افغانستانی بود و خیلی خوشگل بود و سر این که من بهش گفتم نباید عکسای بی حجابت رو بزاری تو فیسبوک قهر کردیم.چند روز پیش خواهرش رو دیدم.خندید وقتی منو دید و سلام و علیک گرمی باهام کرد.انگار خواهرش بهش گفته بود.نمیدونم والا،ولی تمام وجودم غرق این شهوت شیطانی شد که کاش میشد با خواهرش هم دوست میشدم.اما خودم خوب میدونم که دیگه این گه خوری ها به من نیومده.

پنجم:هر سال از طرف محل کارمون میریم آزمایش کامل و چکاب کامل فیزیکی میشیم.سال پیش وقتی دکتر نتیجه آزمایش منو دید گفت بدنت مثل یه ساعت کار میکنه و یه مشت به شکمم زد که اون روزها مثل تخته سنگ بود.امسال هم همون دکتر بود و تا آزمایشم رو تو دستش گرفت گفت دیابت و چربی خون تو خانواده شما ارثی هست.منم الکی گفتم نه و دکتر هم گفت کس شعر واسه من نگو.بعد گفت که قند و چربی بدنت نسبت به سنت خیلی بالاست.این قدر اون خندق بلا رو پر نکن.وقتی اینا رو به زنم گفتم بهم گفت:ای بمیرم واست.من میدونستم تو توی جوونی از دست میری.

ششم:دلم میخواد واسه اربعین برم کربلا.بدون هیچ هدف و انگیزه مشخص مذهبی.فقط چون عربی حرف میزنن.و یه چیز باحال به نظرم باشه این پیاده روی.


نظرات 11 + ارسال نظر
نازی چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 08:03 ب.ظ

اگر خانمت برات غذا می ذاره بگو خیلی روغن استفاده نکنه.
اگرم که عاشق غذای بیرونی یا از روی اجبار زیاد استفاده می کنی یه فکری بحالش بکن چون علاوه بر چربی خون معده رو هم به فنا میدن

آویشن چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 09:30 ب.ظ

یه تراویس و یه پست چند قسمتی شماره دار

فدات بشم آویشن مهربون

الهه چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:21 ب.ظ http://khoda-mojeze-mikonad.blog.ir

اندر مزایای ازدواج با پسری که مجردی دوس دختر زیاد داشته همیناس! قابل توجه اونایی که میگن عاقلانه نیست و از این حرفا...

م ر ی ر م ی پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:19 ق.ظ

پسری که دوس دختر داشته و نیتش نهایتا انتخاب برا ازدواج بوده نه صرفا سوءاستفاده و هوسرانی..وقتی انتخابش رو برا ازدواج میکنه تا حد زیادی واقعگرایانه ست نه اینکه از سر پز دادن و ظاهربینی و اینها باشه..بلکه دخترا رو تا حدی میشناسه و میتونه طبق هدفش از ازدواج ، یه زن انتخاب کنه..
میگن مردای غیرمذهبی که میرن با زنهای مذهبی و آفتاب مهتاب ندیده طبق روش سنتی ازدواج میکنن معمولا خودشون در مجردی خیلی دخترباز بودن و بدبین شدن به زنها وحالا برا دوام کانون خونوادشون و عدم خیانت زنشون ترجیح میدن زن مذهبی و مومن بگیرن. راست و دروغشو نمیدونم.

م ر ی م ی پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:21 ق.ظ

ضمنا شما مراقب قند خونت باش...ورزش از همه مهمتره...
و...
اجرت با سیدالشهدا..رفتی کربلا مارو دعا کن..................

مرسی

آیدا پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:46 ق.ظ http://dali.blogsky.com

منم جدیدا ازمایش دارم و چربی خونم همچین یک کمکی بالاتر از اونی هست که باید باشه و کلا دارم سعی می کنم رژیم غذاییمو عوض کنم و انقدر غذای بیرون نخورم و روغن هم کمتر استفاده کنم

آفرین به تو

کیمی آ پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 12:21 ب.ظ http://yeghatre-harf.blogsky.com

منم هرسال دلم میخواد برم فقط واس این که به نظرم اون پیاده رویش باید خیلی جالب و باشکوه باشه !
جای مامانت هم خالی نباشه و این حرفا :)
چربی هم همش مال فست فوده ... حذفشون کن یه مدت دوباره بدنت میشه مثل ساعت !
و این که افغانستاتیای دو رگه خیلی قشنگن !

دلقک پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 01:53 ب.ظ http://jokker.blogfa.com

بیست سال است
که ایستاده ای
-دم در پست خانه-
همچون موج سواری در باد
که نه هرگز پیر می شود
و نه حتا پلک می زند.
من
خارج از مرکز زمان
دخترم را بزرگ می کنم
و هی زندگی ام به هم می ریزد
اما چیزی نیست
اول هر بار
تو را مرتب می کنم
سر جای خودت
دم در پست خانه

حالیم نشد والا

فاطمه پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 03:17 ب.ظ http://ehem0ehem.blog.ir

یه سوال از تو که متاهلی دارم. چرا اونایی که ازدواج میکنن چاق میشن؟

سکس و آرامش خیال آدم رو چاق میکنه

Sara پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 03:51 ب.ظ http://motevalede-december.blogsky.com

فقط حواست باشه چن وقت دیگه نیای اسم وبتو بزنی تراویس بیکل چاق

نه.باید سیکس پک بشم.

شان یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 12:27 ق.ظ http://www.dm-old.blogsky.com

اگه تو حرف زدن هم همین روال رو که تو نوشتن پیش گرفتی، میگیری باید بگم تو باید جزوِ مقام های بالای یه کشور باشی.
می خونمت.

کارگر ساده ای بیش نیستم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد