تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

من ترجیح می‌دهم از اخلاف میمون باشم و نه انسانی که از رودررویی با حقیقت می‌هراسد.

چند شب پیش که خونه بودم و برادر خانمم هم مهمون ما بود.تلویزیون داشت یه مستند در مورد زندگی بابون ها پخش میکرد.من گفتم ولش کن ببینیم.اینا پسرعموهای انسان هستن.یهو برادر خانمم گفت که اینا انسان بودن و خداوند اینا رو نفرین کرده و به این شکل دراومدن.

نظرات 12 + ارسال نظر
Sara پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 04:15 ب.ظ http://motevalede-december.blogsky.com

چقد خرافاتی

آویشن پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 05:12 ب.ظ

برادر خانمت بد نیس یه چندتا فیلم ببیته شاید چشمش به حقیقت باز بشه

فیلم فقط بروسعلی و جکی چان از نظر اون و خانم من

فاطمه پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 05:21 ب.ظ http://ehem0ehme.blog.ir

:))))))

خانومی پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 06:31 ب.ظ http://maaan.blog.ir

جدا؟ ؟ ؟

چی؟

مگهان پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 06:44 ب.ظ

از این فیلم اکشن داغونا هولدنم دوس داره:|
خیلی خیلی خزه این سلیقه یعنی چه خب:)) از سلیقه ی من که کلا فیلم دوس ندارمم خز تره:))))))

بالاخره هر کس یه سلیقه ای داره خوشگل خانم

الهام پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 07:10 ب.ظ

به خدا همه ی سارویا اینجوری نیستن

چه میدونم والا

خانومی پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 07:27 ب.ظ http://maaan.blog.ir

جدا این ها آدم بودن خدا نفرینشون کرده؟ ؟

نمیدونم والا.میخوای به برادر خانمم بگو.خوشتیپ هم هست.

مهشید پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 07:54 ب.ظ

میدونی از رو چی گفته احتمالا
از روی اون آیه ای هست که توی قران
خداوند اون دسته از یهودیا رو که روز شنبه منع
کرده از ماهی گیری ولی اونا دغلی میکنن و
.....بعد خدا این دسته رو که نافرمانی کردنو مسخ
میکنه و تبدیل میکنه ب میمون
بعد این برادر خانم شما شاید فکرده براهمین ما با
میمونا فامیلیم
درصورتی که مسخ ب این صورته ک اینا بعد از چندروز ازبین
میرن
باقی نمیمونن ک تکثیر بشن حالا بشن اقوام ما
بعداز طرفی ام انقدر ازین مسخ های الکی و داستانای
زپرتی و خرافی دراوردن ک نگو
ک اینام ب اسم اسرائیلیات معروفه و اساسا کشکه

همین دیگه
بیحوصلم حال ندارم درست تعریف کنم .
آقا خو منم جکی جانم دوس دارم


……………………

جکی جان هم تو رو دوست داره

نازی پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 08:11 ب.ظ

سطح فکرش تو حلقم

اگر بخوایم اینطور حساب کنیم پس سوسک چه گناهی کرده که اینشکلی شده

حتما یه گناهی کرده دیگه
یه سری هم کس خل تر از برادر خانم من که میگن تو زندگی قبلیشون اینا گناه کار بودن

لیلی پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 09:57 ب.ظ

خب طفلی یه اطلاعات کمی داره
زمان حضرت موسی بعضی از ادمها این عذاب شد براشون
وبه شکل میمون دراومدن
بی راه نگفته همچین

عجب

خانم ف جمعه 8 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 05:32 ب.ظ

عیال شما چادری هستن؟ و پای ثابت راهپیمایی روز قدس؟!

نُخطه شنبه 9 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 03:36 ب.ظ

!!!!!!!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد