تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

هیچ مسلمانی را نترسانید ، که ترساندنِ مسلمان ، ستمی بزرگ است.

ظلمی که بلاگفا به وبلاگنویس هاش کرد آلمان تو جام جهانی به برزیل نکرد.

نظرات 4 + ارسال نظر
mahee جمعه 8 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 08:29 ب.ظ

در حق من که ظلمش خیلی زیاد و بزرگ بود! من که اون دنیا جلوشو میگیرم!

البته اگر اون دنیایی باشه

فاطمه جمعه 8 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 08:30 ب.ظ http://ehem0ehme.blog.ir

:))
الان که خیلی وقته گذشته ولی من مطمئنم از یادها نمیره !!
پشت دستمو داغ میکنم اگه تو بلاگفا وبلاگ بزنم دوباره.

جلبک خاتون شنبه 9 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 12:46 ب.ظ

داغ بدی رو روی دلمون گذاشت....
900تا پست یه صفحه ی رو یه جا از ریشه بکنه....همه رو....
سبک وبلاگ نویسیمم تغییر داد....
اون موقع ها دوران اوجم بود خیلی بهتر مینوشتم.....رفته بودم تو فاز فلسفه
الان تبدیل شده به چرت و پرت نویسی روزانه

Sara شنبه 9 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 04:08 ب.ظ http://motevalede-december.blogsky.com

وب 4 ساله ی منم لمبوند ولی فک میکنم کارش اونقدام بد نبود؛ مجبورم کرد از خودِ بی لیاقتش بگذرم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد