تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

شاید بتوان از هجوم سیل‌آسای یک ارتش ممانعت کرد، اما از هجوم افکار و عقاید نمی‌توان جلوگیری نمود.

همسر خوبم زندگی خیلی کوتاهه.من نفهمیدم چطور سی ساله شدم.من نفهمیدم چطور ازدواج کردم و من نفهمیدم چطور به اینجا رسیدم.من مگه چند سال جوون هستم؟چند سال میتونم انرژی جنسی داشته باشم؟من وقتی تو ازم دوری کمتر دوستت دارم،وقتی رابطه نداریم سرد میشم باهات.منو ببخش اگه نمیتونم در مقابل وسوسه های زنای دیگه مقاومت کنم.منو ببخش که بهت خیانت میکنم.منو ببخش که توی شبهایی تو فکر میکنی من تو خونه خوابم اما به سلامتی تو دارم مشروب میخورم.منو ببخش که دیگه حلقه دستم نمیزارم چون نمیخوام بفهمن دخترا که متاهلم.منو ببخش.

تو هم هر کاری که دلت میخواد بکن.اگر نمیتونم تو رابطه راضیت بکنم،اگر نمیتونم وقتایی که میخوای کنارت باشم،اگر اون مردی نیستم که تو همیشه دوست داشتی.میتونی که هر کاری دلت میخواد بکنی.ولی زرنگ باش و نزار من بفهمم.

من اگر رابطه ها و غرایز حیوانیم رو با زنای دیگه انجام میدم.اما عشق رو تو آغوش تو پیدا میکنم.روز به روز بیشتر از قبل دوستت دارم همسر خوبم ولی منو ببخش که وفادار نیستم.

نظرات 26 + ارسال نظر
س یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 12:09 ب.ظ

عشق و خیانت هم زمان ...
حواست باشه ...
منم همسرمو بشدت دوست داشتم و او هم عین تو بود ...ما زندگی خوبی داشتیم که تمام شد ... حرفای تو خیلی شبیه اونه ...

خیانت کشنده ترین سم هستش برای عشق ...
حواست باشه ...

دندون یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 12:17 ب.ظ

نمیدونم ولی خوندن این متنت حس غم زیادی رو بهم وارد کرد... بعضی حرفات درست حس منه اما خیانت ؟؟؟؟؟ خیلی سخته برام...

دلقک یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 12:33 ب.ظ

تراویس تراویس تراویس عزیزم
به خاطر این صداقتت وبلاگت رو می خونم.اجازه نده شیطان وجود پیروز بشه.زنده باد عشق

خواننده خاموش یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 01:26 ب.ظ

سلام
یه سوال :
وجدانی اگر زنتون این متن رو مینوشت و اینکاره بود وجدانی چه شکلی میشدین ؟
چکارش میکردین ؟

خواننده خاموش یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 01:39 ب.ظ

در ضمن به خانم تون بگین بخونه یا حداقل خودتون به خانوم تون این کتاب رو
هدیه بدین ببینین چه جور عوض میشه
کتاب حلیه المتقین علامه باقر مجلسی و در محضر مجتهدی رو براشون هدیه بگیرین تو این کتاب
نوشته شده که خانم تون چه جوری باید برخورد مناسبی با شما داشته باشند و شما هم همینطور با ایشون.
درضمن قبل از اینکه دختر خانوم های زیادی رو بسمت خودتون و ...
جذب کنین دو ساعت با هم حرف بزنین از خودتون و مشکلات تون بگین.
تو دو ساعت هیچکی نمرده که شما نمیتونین دو کلمه حرف حساب بزنین
با هم حرف بزنین هفته ای دو ساعت حداقل میشه حرف زد نمیشه ؟
بابا به فکر خودتون نیستین به فکر اون بچه ای باشین که بعدها شما
میشین پدرش و خانوم تون میشه مادرش حداقل الگوی خوبی
برای نسل جدید و بچه تون باشین .
به خانوم تون بگین ولی هیچ دین نگفته که دوری کنین از همسرتون اگر
ادعای متدین بودن دارین.
دین یعنی اطاعت کامل خداوند تو هر امری.

گیسو یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 03:02 ب.ظ

خوش خیال نباش...به تدریج طعم خیانت عشق رو از زندگیت دور میکنه..باهاش حرف بزن,خواسته هاتو مطرح کن,هر چیزى که اذیتت میکنه رو باهاش درمیون بذار...اینجورى ادامه نده

م ر ی م ی یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 04:16 ب.ظ

بنظرم اگه شما ازدواج سفید میکردید ..هم آرامش بیشتری داشتید و هم اینقدر عذاب وجدان نمیگرفتید.الان توی تهرون خیلی شایع شده. و مخصوص کسانیه که نمیتونن پابند باشن و روی تعهدشون بمونن.................................................

مهشید یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 05:42 ب.ظ

درسته سین چشم سبز عقاید مذهبی نسبا سختی داره
اما با همه این حرفا هروقتم که از ته ته دلت ازش گلایه میکنی
من تنها به سین چشم سبزی فکر میکنم که تصور ما ازش یه سایه اس..
جای سین چشم سبز بودن خیلی سخته .

شاید خیلیا بیان اینجا تورو ملامت کنن
طبیعیه تاحدی
اما حالم از خودم بهم میخوره که بخوام ی درصد سین چشم سبز
ملامت و قضاوت کنم.
پسر خوب کاری نکن که خودت و اون از انتخاب هم پشیمون بشید
اینکه هنوز اول راه


زمستونه دیگه
از اونایی که شاید افسردگی فصلی میگیرن
من عاشق زمستونم شاد تر از هروقت دیگه ایم .
خودتو خوب گرم نگه دار.


.......

فدای تو مهشید مهربون.تو خیلی خوبی مهشید.اینو میدونی یا نه؟؟؟

میرزاده خاتون یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 07:46 ب.ظ http://hedikhatoon.blog.ir

تراویس جان فکر می‌کنم ازدواج برای شما زود بوده. یا شایدم اصلن نباید ازدواج می‌کردی..

نه.اتفاقا به موقع ازدواج کردم

یکی یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:27 ب.ظ

نوشته هات مرموزه میخوانمت همیشه
کامنت نمیدم چون گشادیم میاد
نوشته ات غم انگیز بود ما اینجا نوشته های تو رو فقط نمیخونیم مادرت وهمسرتو تصور میکنیم وقتی میگی خیانت خیلیا تحسینت می کنن که خودتی مصافی من جمله خودم ولی پشت بندش همسرتو متصور میشیم که داغون میشه حتی اگه اینا فقط حرفه
سین چشم سبز وفاداریش با تعریفای تو ثابت شده است وجدان خودتو با اجازه دادن به اینکه خیانت کنه نخوابون

آویشن دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 02:35 ق.ظ

اینجا تو کامنتا خیلیا میان تاییدت میکنن ک هکارت درسته خیلیام مثل اون خواننده های پر و پا قرص میان نظرات خیلی خودمونی که گاهی نمیشه حتی تایید کرد می نویسن.
من در جایگاهی نیستم که بگم کارت درسته یا غلط.فقط به عنوان یه دختر اینو میگم که دخترا نمیتونن با خیانت شوهرشون کنار بیان حتی اگه در ظاهر سکوت کنن .مهم تر از اون شاید خیانت هر کدوم از دو طرف تا یه مدت پنهون بمونه ولی بالاخره یه روزی میرسه که طرف مقابل میفهمه زن یا شوهرش داره بهش خیانت میکنه این و از زندگی دوستان و آشنااهام فهمیدم.به نظرم وقتی رابطه ای جواب نمیده بهتره تموم بشه تا اینکه با خیانت نگهش داریم.منظورم به شخص تو نیس.کلی گفتم

اون خواننده های پر رو و پروپاقرص که میگی کجان؟؟کو نظرات غیرقابل تایید؟؟؟ما که ندیدیم.دیدیشون بگو که من قربونشون برم.جووووووووووووووون

جلبک خاتون دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 08:25 ق.ظ http://www.zendegiejolbakieman.blogsky.com

.........
حرفم نمیاد فقط،
جای سین چشم سبز اشک ریختم و .......
نه برای خودش....برای دنیایی که داره دور میشه و جدا میشه....

مگهان دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 11:01 ق.ظ

حساب ویژه تری روت باز کرده بودم، متاسفم ... در هر حال تو خیلی خوب با نفست جنگیدی و نذاشتی پات کج بره
ای کاش ادامه میدادی همون رویه رو ... دلم به شدت گرفت. ای کاش بچه دار نشید تراویس...

+ اگر شهامتش رو دادی این نامه رو بده به همسرت بخونه! میتونی؟ یا دیدن غم صورتش نابودت میکنه؟!
+ نمیتونی ادعای عشق کنی وقتی اینقدر راحت آسیب میزنی بهش...

Sara دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 11:33 ق.ظ http://motevalede-december.blogsky.com

ملامت کردن بدترین کاریه که میشه درمقابل کسی انجام داد که خودش غمگینه...تراویس از سین دور نشو شاید اونم قلبا از چیزایی ناراحت باشه و به زبون نمیاره درست مث خودت...نبینمت اینجور غمگین

فدات بشم

roya دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 04:21 ب.ظ

Wayyyy travis in karooo nkn asln aslnnnn khianat nkn fkr6 nkn to donya koli chiz dg hast behesh fkr kni ama be in fkr nkn nmdonm chi begam ama khub na jaye toam na chizi ama khianat ya hata fkr behesh asln khub nist

نفهمیدم والا چی نوشتی.

roya دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 04:24 ب.ظ

Hamin jomlei k mgi be sin k age to ham mardi omad age kari kardi zerang bash nazar man befahmm
ibefahmm in yani chi travis jan???qashange be nazart?asln be nazaram zerangi qashang nist

حالیم نشد والا.فارسی بنویس خوب

مهشید دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 04:49 ب.ظ

اگه کسی وبلاگتو بخونه درکل برجسته ترین
قسمتش شاید نوشته های اروتیک و جنسی
و درگیریای روحی و کشمکشای درونیه که مینوسی
اما من وقتی که خوندمت در کنار همه اینا
ی مهربونی زیادی رو حس کردم.
نظرم اینه که خیلی مهربونی...
میخواستم بهت بگم اما نمیشد
تا جوابی که ب کامنتم دادی باعث شد بگم
وقتی خوندمت اینجور بنظرم اومدی.

ممنونم .

..........

مرسی عزیزم
خوبی از خودته.خودت خوبی.پاسخ من فقط بازتاب مهربونی تو بود

فرح دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 05:11 ب.ظ

سلام .خودتو سرزنش نکن هر گز بخاطر کارایی که کردی ولی لطفا بهش نگو باتوجیه اینکه صادقی چون ویرونیش از شدت زلزله بیشتره!!!

آویشن دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 05:27 ب.ظ

نظراتی مثل خواننده خاموش منظورمه.
کلا نظراتی کع مخالف دیدگاهت هستن و ممکنه تایید نشن.چون یه بار خودتم راجبشون نوشته بودی گفتم.

حالیم نشد والا.کی تایید نشده؟؟؟

دلقک دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 06:51 ب.ظ

آویشن جان
خواننده ی خاموش حرف حساب شده ای زد.با هر کسی باس از در خودش وارد بشی.مذهبی هم از در مذهب

هر چی تو بگی

چوپان دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 08:35 ب.ظ

حالا که مهشید اعتراف کرد!
منم میخوام اعتراف کنم!!
واقعا بارزترین خصلتی که از تمام پستهات دریافت میکنم، مهربونیته.خیلی مهربونی. اونقدری که هرچیزی و هر کاری که کاملا مخالف اعتقادات شخصی خودمم هست انجام میدی، نه از خوندنشون ناراخت میشم نه حس بدی بهت پیدا میکنم.

زندگی مشترک شما مربوط به خودتونه و خارج از نظر یک موجود مجرد.
اما میدونم تو مردی هستی که قطعا میتونه دختر روسو خوشبخت کنه و به اونم یاد بده تا تراویسو خوشبخت کنه. فقط یکم هنوز کوچولوعی. امیدوارم قبل از اینکه دیربشه بزرگ بشی تراویس.

چوپان خوشگلم.چوپان مهربون.چوپان دوست داشتنی.منو شرمنده نکن گلم.
مرسی از نظرت مهربون

مهشید سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 12:22 ق.ظ

آخ چه خوب
چوپان خیلی خوشحالم که توام اینه نظرت
واقعا کاری نداشتم به جواب کامنتی که بهم داد
از خیلی قبل میخواستم بهش بگم
اما نمیدونستم چجور
مهربونی میچکه همینطور عاطفه !

ببین چه پسر گلی هستی تراویس
هردومون حسش کردیم .

..........

قربون جفتتون.من آدم بی جنبه ای هستم.زیاد تعریف بکنید یهویی یه زری میزنم که نشه جمعش کرد
ولی در مجموع جوووو و و و ووووووونمی

آویشن سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 02:58 ق.ظ

دلقک جان من اصلا منظورم این نبود که حرف خواننده خاموش اشتباهه .حرف من چیز دیگه ای بود که گویا تراویس هم متوجه نشد منم فعلا حال ندارم دوباره توضیح بدم.بیخیال

فدات بشم آویشن عزیز و پیچیده

مگهان سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 04:45 ب.ظ

تو مهربونی تراویس ابدا شکی نیست چوپان.
آیا اگه همسر من هم شیطنت کنه همینطوری بازم برات عزیزه؟!
واقعا میخوام اینو بدونم. غمت نمیشه که کسی منو فراموش کرده و دیگرانو به زندگیش دعوت کرده؟
فکر کن و بعد جواب بده.

+ من و چوپان بارها درباره ی تو صحبت کردیم با هم تراویس و من همیشه گفتم شخصیتت رو دوست دارم با همه ی تفاوتها... اینو بدون تعارف میگم! ولی الان دوس ندارم تایید کنم شیطنتت رو که اول از همه خودتو داغون میکنه بعد مدتی

این جور مواقع سوت زنان من صحنه رو ترک میکنم

چوپان سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 09:13 ب.ظ

ببین زاوبه نگاه ما به این پست کاملا متفاوت بوده مگهانم

حقیقت اینه که من اصلا نظری راجب کار قبیح تراوس ندادم!
فقط حسم بعد از خوندن این پست مردی بود دچار استیصال.. که فکرمیکنه اونقدر قوی نیست تا جلوی خواسته های جسمشو بگیره.
تراویس شاید بی بندو باری میکنه. ولی عمیقا معتقدم عوضی نیست!
اگر بتونه به سین چشم سبز کمی یاد بده که چطور رامش کنه، مشکلاتشون کمتر میشه. البته من اگر جای سین بودم نمیدونستم که میتونستم ببخشم و فرصتی دوباره بدم یا نه...

خیلی از طلاقها توی ایران ریشه ی نارضایتی جنسی طرفین رو داره. همه ی مردهاهم به یک اندازه تحمل و صبر ندارن.
بنظرم اومد باید بهش یادآوری کرد که قویه و اینطور خودشو رها نکنه. وگرنه سرزنش کردنش نمیتونه کاری که انجام داده رو پاک کنه . متاسفانه.

سها یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 06:01 ب.ظ

آخ که من عاشق این پستتم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد