تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

آه دیگر خاموش،افیلیای مهربان!ای پری زیبا،در نیایش های خویش،گناهان مرانیز به یاد آر.

دیشب وقتی رسیدم خونه همسرم رو بعد از بیشتر از یک هفته دیدم.کله اش تو موبایلش بود و داشت تحولات جهان اسلام رو رصد میکرد با این عنوان که من حتما باید بدونم تو منطقه چی میگذره.ناامید ازبودن با اون فیلم "هملت" قدیمی نسخه کشور شوروی رو گذاشتم و مشغول دیدن شدم.سین چشم سبز ازم پرسید که فیلم چیه و بهش گفتم هملت.میدونستم که حتی اسمش رو هم نشنیده.اما در کمال تعجب موبایلش رو پرت کرد و جیغ کوتاهی کشید و گفت من عاشق هملت هستم.چشمهام از تعجب گرد شد.هیچ وقت فکر نمیکردم همسر مذهبی و معتقد من عاشق هملت باشه و تعجب من وقتی صد برابر شد که میدیدم قسمتهای زیادی از مونولوگ های فیلم رو حفظ بود و همزمان با فیلم میگفت.

وسطای فیلم خوابم گرفت و وقتی بیدار شدم داشت به خاطر مرگ هملت و آفیلیا گریه میکرد و فیلم تموم شده بود.

سرم رو روی پاش گذاشتم و دست گرمش رو روی صورتم کشید و دوباره به خواب عمیقی رفتم.

نظرات 14 + ارسال نظر
سامبادی پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:37 ق.ظ

چقدر خوب!
سین چشم سبز برای این هملت رو میشناسه چون از زاویه روانشناسانه برای هملت مباحث و مقالات بسیار زیادی ارائه و نوشته شده.
و معروفترین زوایا هم "عقده اُدیپ" و "عقده اِلکترا" هستن.
به نظرم یه مطالعه راجع بهش انجام بدی بد نباشه

نمیدونم.شاید به این خاطر بشناسدش.چون درون مایه جنسی داره حتما در موردش مطالعه میکنم.

مگهان پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:41 ق.ظ

چه سورپرایز باحالی کردت سین چشم سبز :دی
بعد یک هفته یکم رمانتیک تر تموم می کردین این پستو خب :|

+ من برم اینجا برای سنم مناسب نیست :))) :دی

م ر ی م ی پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 11:17 ق.ظ

وااای بی نظیره این فیلم.......اون نسخه شوروی اش رو میگم هاااا
بارها دیدم و بازم دوس دارم ببینم...
اولین بار در دانشکده هنرهای زیبا در جلسه نقد هنری فیلم دیدمش.......................وقتی استاد از نورپردازی و دکوپاژ و تصاویری که شخصیت هرکدوم از افراد رو میشناسوند میگفت..کف کرده بودم...
راستی چشمت روشن یارت رسید خونه....

دلت روشن عزیزم

احساسی ترین آهنگ پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 11:21 ق.ظ http://emotinalsong.mihanblog.com

وبلاگت خیلی عالی بود خیلی خوشم اومد ازش ارزشش داره براش وقت بگذاری بازدیدش بالا بره لطفا به وبلاگ من هم سر بزن راهکارهای جدیدی دارم واست

بیا برو تو کونم

Sara پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 12:29 ب.ظ http://motevalede-december.blogsky.com

بعضی از عنوان هات بیشتر از خوده پست به دل میشینه:)) با مگهان مبافقم

بی تربیتها

تازه وارد پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 12:52 ب.ظ

اگه از این دست نظرات متنفری همونجا نخونده پاکش کن (احساسی ترین...) حوصله داری؟ بخونی. تایید کنی. جواب بدی!!

مگه حرف بدی زدم؟؟؟؟

آویشن پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 01:32 ب.ظ

آفرین سین چشم سبز.
پس معلوم شد یه اییتو چیزایی هم تو خودش داره..

مهشید پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 02:21 ب.ظ

منم عشق هملتم .

مهشید پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 02:25 ب.ظ

جای سین چشم سبز بودم
میسشتم همش باهات فیلم میدیدم
خسته شدم ازبس قایمکی مجبور شدم ببینم.

تو قایمکی فیلم میبینی؟؟؟؟

مهشید پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 03:31 ب.ظ

آره خب،
چرا انقدر علامت سوال؟

هولدن کالفیلد پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 07:14 ب.ظ

یه موقعهایی میخوام بزنمت!
چه ربطی داره مذهبی بودن به علاقه به ادبیات و فیلم و سینما؟ هر کس مذهبی بود که دلیل نمیشه تف و لعن بفرسته به تاریخ ادبیات!

ماهی کوچولو پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 07:55 ب.ظ http://tekrareman.blogfa.com

اینکه همسرت مذهبیه دلیل میشه بی سواد باشه؟!!
عجب مقایسه هایی داری هاا! تجدید نظر کن!

ماهی کوچولو پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 07:56 ب.ظ http://tekrareman.blogsky.com

هنوز هم که هنوزه آدرسم رو اشتباهی بلاگفا مینویسم! درحالیکه "مرگ بر بلاگفا"!

چوپان پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 11:59 ب.ظ

من بعضی فیلمارو گذاشتم بعدا با شریک زندگیم ببینم برای اولین بار!!
هملت یکیشونه.اون دیگری کازابلانکا.البته تایتانیکم بود که خیلی سعی کردم نبینم... ولی نشد! :|

هیچ وقت به خاطر هیچ کس منتظر نمون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد