تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

من آنم که در پای خُوکان نریزم/مراین قیمیتی دُر، لفظ دری را.

فکر اول:چرا نمیتونم اصطلاحات جدید رو دوست داشته باشم؟؟؟از این اصطلاح جدید حالم بهم میخوره:سرکارطوری،خسته طوری،مهمونی طوری،راه پله طوری و هر چیزی که آخرش یه طوری بزارن.مدتهاست به این فکر میکنم که زبان فارسی زبانی ابتر و محکوم به نابودی هست.زبانی است که قدرت مولد بودن نداره و این که پارسی شکر نیست.

فکر دوم:بدترین چیز اینه که آدم با خواننده های وبلاگش ارتباط برقرار بکنه.حالا از هر نوعش.اون وقت دیگه خودت نیستی و باید در وبلاگت رو تخته بکنی و بری یه جای دیگه.تا الان اگه این کار رو کردم دیگه نخواهم کرد.

فکر سوم:خیلی از زن ها هستن که مطیع بودن و برده شوهر بودن تو خونشون هست.مرد هر چی عوضی تر و منحرف تر و کثیف تر باشه.زنش بیشتر دوستش داره.البته در مورد همه صادق نیست.

فکر چهارم:کی قراره بازار مسکن از حالت رکود بیرون بیاد فقط خدا میدونه

فکر پنجم:چه تناقض عجیبی وجود داره که عکس حسین تهی با اون موزیک ویدیوهایی که دخترای لخت توش میرقصن میره رو جلد مجله تماشاگر.

فکر ششم:بعضی وقتها که دست و بالم توی دختربازی بسته هست غصه میخورم که چرا ازدواج کردم.

فکر هفتم.پنجشنبه برای اولین بار بعد ازدواج به یه دختری تو خیابون شماره دادم که مهندس تجهیزات پزشکی بود و کمتر از بیست وچهارساعت بعد دعوامون شد و قرار شد دیگه زنگ نزنیم به هم.غلط نکنم اونم متاهل بود.

نظرات 13 + ارسال نظر
Friends شنبه 16 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 07:24 ق.ظ http://friends.blogsky.com

من آخرین باری که رفته بودم ولایت همین مشکل رو با دختر عموم که 4 سال از من کوچکتره داشتم، رسما کنایه ها و حرف زدنش رو متوجه نمیشدم و باید برام ترجمه میکرد.
یه دفعه قاطی کردم گفتم بابا مثل بچه آدمیزاد حرف بزن ببینم چی میگی.

دندون شنبه 16 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 08:08 ق.ظ

نفس عمیق بکش... عمیییییق...
اوه اون کلمه طوری رو هم منم بدم میاد به خصوص اینکه یه هم دانشگاهی لوس داشتیم که هیییییییییییییییییییییییی میگفت...

موافقم.خیلی لوسه

م ر ی م ی شنبه 16 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 09:07 ق.ظ

منظورت از ارتباط برقرارکردن با خواننده هات اینه که ازشون رودربایستی میکنی و خودسانسوری ؟!

دقیقا

دلقک شنبه 16 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 11:26 ق.ظ

میگم چند وقت هست مثل قبل پست نمیذاری

دیگه خودم هم اون آدم سابق نیستم.
تکرار مکررات پست گذاشتن نداره

جلبک خاتون شنبه 16 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 02:07 ب.ظ http://www.zendegiejolbakieman.blogsky.com

بعد از خوندن پستت یاد این آهنگه افتادم...
بذار تو حال خودم باشم... :)

آویشن شنبه 16 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 02:50 ب.ظ

زبان فارسی زبان بدی نیست منتهی الان دیگه زیاد توش دست بردن و سعی دارن عوضش کنن.
منم از این پسوند طوری بدم میاد
همه بندهایی که راجبش حرف زدی یه طرف،بعد این همه حرف تو وبلاگت باز رفتی به یه دختر شماره دادی؟صرفا کاری ندارم کارت درست بوده یا غلط ولی 1% فکر کن سین چشم سبز تو خیابون از کسی شماره بگیره،اونوقت لابد مشکلی نداره دیگه..

فاطمه شنبه 16 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 03:12 ب.ظ http://ehem0ehem.blog.ir

خوبی این وبلاگ به صادق بودن تو بود در هر وقتی. ولی من مطمئنم باز همونطوری میشه.

خدا کنه

Sara شنبه 16 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 03:45 ب.ظ http://motevalede-december.blogsky.com

فکر سوم: بعضی زن ها میدونن شوهرشون عوضی و بیشعور و خیلی چیزای دیگس و ای کاش میتونستن مث یک مرد بیخیال بزنن زیر همه چی و بزارن برن.مجبور به تحملن گاهی..

مهشید شنبه 16 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 05:12 ب.ظ

بابا دمت گرم .

دم بچه محلاتون گرم

آنا یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 02:48 ق.ظ

چه جالب که خودت رو مینویسی
منم یه بار با یکی از وبلاگیا زیاد گرم گرفتم دیگه شماره و اینا و مجبور شدم ببندم وب رو
یعنی اولین بار دعوا؟! اصلا ندیده بودم اینطوری

حالا ببین

نایریکا یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 12:37 ب.ظ http://nairika.blogsky.com

جالبه تو این دوستیا اخلاقا باهم نمیسازه و فرتی به دعوا ختم میشه...
و چیزی که باقی میمونه اعصاب خوردیه بعدشه!

ثریا یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 05:28 ب.ظ

می گم.. حالا من یه سوال بپرسم به عالم امکان برنخوره یه وخ؟! زندگی زناشویی تو و سین چشم سبز به هم نخوره خدای نکرده...

می خوام بدونم اون مهندس تجهیزات پزشکی رو دیگه باش ارتباط برقرار نمی کنی؟ یعنی همین یه بار و بعدش هم فِرت؟
یعنی نمی خوای بدونی بعدش چی می شه؟

بنده از وجدان خودم معذرت می خوام که دارم آتش می زنم به دامن جدایی تراویس و سین چشم سبز
خدایا توبه

زن عاشق پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 05:01 ب.ظ

دوس دارم بخوابونم زیر گوشت

چرا؟به چه گناهی؟
فعلا که زندگی خوابونده بیخ گوش من

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد