تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

گناه فقط در آزردن بی‌دلیل دیگران است. "گناه‌های" دیگر مهملاتی من‌درآوردی‌اند

با این که به همسرم خیانت کردم اما اصلا عذاب وجدان ندارم و اگر باز هم موقعیتش پیش بیاد این کار رو باز هم به نحو احسنت انجام خواهم داد.

فقط طنز تراژدیک ماجرا در اینه که بعد خیانت بیشتر دوستش دارم و بیشتر بهش محبت میکنم.

نظرات 3 + ارسال نظر
کیمی آ جمعه 22 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 01:00 ق.ظ http://yeghatre-harf.blogsky.com

به خاطر عذاب وجدانته خب !

+ حالا با کی ؟؟؟

آنا یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 12:33 ق.ظ

واقعا خیانت کردی
نمیدونم چرا فکر میکنم شوخی میکنی
یکی و میشناسم ب زنش دو بار خیانت کرد ولی میگفت عاشق زنشه
حس میکنم بی اعصاب تر از اونی هستی و بتونم ازت سوال کنم اما چی میشه و ب زنتون خیانت می‌کنید مثلا چی کار کنه این کار رو نمی کنید؟! واقعا دوست دارم بدونم...

mrs s دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 12:57 ق.ظ

سوالم از رو کنجکاوىه .میشه جریان خیانتو برامون تعریف کنى؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد