تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

من همه چیز را فدای تو کردم ولی هیچ چیز را فدای تو نمیتوان کرد.

سخن  اول:تا حالا با دیدن یک انیمیشن غمگین نشده بودم اما انیمیشن insude out خیلی خوب بود.

سخن دوم:هیچ چیزی از ذهن آدم پاک نمیشه فقط فراموش میشه.مادربزرگ من قبل از این که بره تو کما تمام خاطرات کودکیش یادش اومده بود و فقط در مورد اونها حرف میزد.

سخن سوم:علی الظاهر قرار نیست بازار مسکن تکونی بخوره.

سخن چهارم:کاش آدم همیشه جوون میموند.آدم تا وقتی که جوونه همه کاری و همه جور قیافه ای بهش میاد.اما مثلا یه آدم 40 ساله خیلی مضحکه که موهاش رو اونقدر بلند بزاره که دم اسبی ببنده.با یه زن 36 ساله مسخره هست اگه موهاش رو آبی بکنه.

سخن پنجم:نمیدونم چرا صبح ها خیلی سخت از خواب بیدار میشم.

سخن ششم:اگه یه پولی داشتم تو بانک که سودش میشد 5 میلیون در ماه دیگه کار نمیکردم.

سخن هفتم:مادربزرگ من که یه پیرزن 75 ساله هست هنوز نمرده و زحمت و هزینه تراشی میکنه واسه اطرافیانش.بعد امروز یه پسر جوون مجرد 25 ساله خوشتیپ تو محل کار ما مرد.چه حکمتی داره این زندگی؟؟؟؟

سخن هشتم:یکی از کارایی که همیشه دلم میخواسته بلد باشم نواختن ساکسیفون هست.

نظرات 8 + ارسال نظر
Ali sina سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 12:03 ق.ظ

ISGOOd

آنا سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 12:12 ق.ظ

خب 100% ولی خدارو شکر ک فراموش میشن
وقتی 20 سالم بود از استرس 25 سالگی داشتم میمردم دیگه فکر میکردم پیر شدم 2 ماهه رفتم تو 26 اما دیگه برام مهم نیست ما هم مثل ماشینیم یا هر چیز دیگه بنزم باشی یه روزی تازیخ انقضات تموم میشه
باور کن همین الان زندگیم تموم شه هیچی نمیگم.منم حاضرم بقیه عمرم رو بدم به مادربزرگت!
آرزوی نواختن ویولون دارم و حتما بهش میرسم!هرچند که میگن دیر شده !

لِیدی :) سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 12:39 ق.ظ http://ladynotes.blog.ir/

چرا مادربزرگت باید جای اون جوون میمرد؟
زندگی هرکس واسه خودش شیرینه

جلبک خاتون سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 01:29 ق.ظ

عمو تراویس یه چیزی میخواستم بگم پاکش کردم.....
هعی...بیخیال پسر....
زن عمو رو از طرف من ماچ محکم و تف تفی کن

کیمی آ سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 03:31 ب.ظ http://yeghatre-harf.blogsky.com

سخن شش مت ، دیریم همه ی مرداست !

پرستو چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 07:50 ب.ظ http://the0emigrant0shorebird.blogsky.com/

زندگی هیچ حکمتی نداره و فقط عادت کردنه به همه چی.

پس فرق ما با حیوانات چیه اگه نتونیم زندگیمون رو مسیرش رو عوض بکنیم

پرستو چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:07 ب.ظ http://the0emigrant0shorebird.blogsky.com/

آدم اسم خودشو گذاشته اشرف مخلوقات والا اگه توجه کنی می بینی که جداً مثل حیوون داره زندگی میکنه. به دنیا میاد، رشد می کنه، زاد و ولد می کنه ، می میره
چند درصد آدما هستن که بالاتر از این که برن سر کار، پول دربیارن، پول رو خرج کنن، بازنشسته بشن و بعد بمیرن فکر می کنن؟

قراره به چی فکر کنیم؟؟؟

پرستو چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:53 ب.ظ http://the0emigrant0shorebird.blogsky.com/

همین که میگی آدم مسیر زندگیشو عوض کنه ...
مثلاً سفر کردن به نظر من خیلی خوبه. سفر به قصد شناختن آدمها. البته بدون گرفتن فیگورهای روشنفکری الکی که الان خیلی مده.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد