تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

در زندگی وضعی نیست که انسان نتواند به آن خو بگیرد، به ویژه هنگامی که ببیند همه اطرافیانش آن را پذیرفته‌اند.

با همه ناراحتی های این روزها ولی صدهزارتایی شدن بازدید از وبلاگ مبارک باشه.

نظرات 24 + ارسال نظر
دندون یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 01:41 ب.ظ

مبارک باشه... همیشه پر بازدید باشی...

فدای تو دندون مهربون

چوپان یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 02:02 ب.ظ

شیرنی بخر برامون!
اینجور خشکو خالی تبریک میگن؟ :|

باشه.شیرینی میخرم.کجایی که بیام بهت شیرینی بدم؟؟

جلبک خاتون یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 02:47 ب.ظ http://www.zendegiejolbakieman.blogsky.com

مبارک بابایی

بوس بوس

آنا یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 02:51 ب.ظ

تبریک
پا قدم من بودا
شیرینی میخوام خامه ای و چیز کیک و شکلاتی من :))))))
راسی خودت خوبی؟!

مرسی آنا
شیرینی نداریم،ولی بوس داریم.میخوای؟؟؟

هدی یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 03:12 ب.ظ

سلام
به به مبارک
چقد خوبه وبلاگ ادم پربازدید باشه ان یکاد بخونید چشمتون نزنیم

فعلا یه بوس بده

آنا یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 03:20 ب.ظ

برای چوپان داشتی برای من نداری ؟!

چوپان همه شیرینی ها رو خورد و تموم شد آخه

تازه وارد یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 03:28 ب.ظ

حالا همشون که نظر نمی زارن. بگو نظر بدن الکی نیان اینجا

کیا رو میگی؟؟؟

Maryam یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 03:30 ب.ظ

اتفاقا پاقدم من بود،که تازه خواننده ات شدم

پا قدم تو هم بود خوشگل خانم

آنا یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 03:53 ب.ظ

نچ!من فقط شیرینی میخوام!

بوس فقط داریم.میخوای؟

کیمی آ یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 03:56 ب.ظ http://yeghatre-harf.blogsky.com

خوبی ؟
خبری از سین نیست ؟
اگه درست شده بگو من دیگه گریه نکنم !

تو فعلا یه بوس بده

آنا یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 04:00 ب.ظ

میدونی که من رکم!حرفمم میزنم حالا چه خوشت بیاد چ نه!:دی
اما اینکه از همه فقط یا بوس میخوای یا میخوای بوس بدی
میتونه هم جنبه مسخره بازی داشته باشه برات هم میتونه جدا بخاطر حس دوست داشته شدن باشه!
حالا اگه قسمت دوم حرفم درست باشه من برای سین چشم سبز متاسفم که محبتش رو ازت دریغ میکنه و با همه وجودم از این مدل زنا متنفرم،اینا همه یه کمبودایی دارن مطمئنم...
من مذهبی نیستم ابدا اما از این تیکه ت اصلا خوشم نمیاد بقیه رو نمی دونم
برای من هنوز بوسیدن حرمت داره و از نظرم حتی شوخی با بوسیدن مسخره س.
اگه ناراحت شدی یا بهت برخورد متاسفم.

باشه.حالا یه بوس بده

مونا یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 04:28 ب.ظ

روحیه ات خوبه آورین

فدات

Friends یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 06:42 ب.ظ http://friends.blogsky.com

مبارک است...

قربونت

آنا یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 07:06 ب.ظ

دیوانه

آناهیتا یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 07:09 ب.ظ http://farfalla.blog.ir

وه صدهزارتااا

امیدوارم یه روزی به همین زودی میلیونیش بیاد بره تو حسابت حالشو ببری

کجا باید شماره حساب بدم؟؟؟

کیمی آ یکشنبه 8 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 08:56 ب.ظ http://yeghatre-harf.blogsky.com

مستی ؟؟؟

:*
بیا ... بگیر ، دست بردار از سرمون !

جووووون

تازه وارد دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 12:34 ق.ظ

همین بازدید کنندگان صدهزارتایی وبلاگت رو میگم

هان
کسی مجبور نیست
هر کس هم کامنت میزاره محبت و بزرگیش رو میرسونه

آنا دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 12:54 ق.ظ

کیمیا عالی بود :)))))

م ر ی م ی دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 09:40 ق.ظ

ای روزگاااار.......... تبریک بگم یا تسلیت !!!
خبر فوت مادربزرگتو تسلیت گفتم...حالا اینجا...باید بگم...مبارکه صدهزارتایی شدن....

مرسی
ممنون

زن عاشق دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:51 ق.ظ http://zanashegh.blogfa.com/

ماشالله هزار الله اکبر

زن عاشق دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:52 ق.ظ http://zanashegh.blogfa.com/

ماشالله هزار الله اکبر

بردین سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 09:19 ق.ظ

تبریک میگم تراویس جان

قربونت
بردین اسم پسره یا دختر؟؟؟

بردین سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 09:05 ب.ظ

یه مرد 29 ساله
که خیلی دوست داره از تجربیات زندگی دیگران استفاده کنه، بهت احساس نزدیکی میکنم
خوشحال هستم که تو رو پیدا کردم

دلقک سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 09:43 ب.ظ

حالا ما که به خواست خودت کامنت نمیذاریم محبت و بزرگی نداریم.بااااشه تراویس خان بااااشه
یادم نمیره گفتی کامنت نذارین من واسه خودم می نویسم و اه و این حرفا :دی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد