تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

مادربزرگ

مادربزرگم مرد.

الان که زنم باید کنار من و خانوادم باشه رفته شمال.میدونست هم حالش بده.میدونست هم هر لحظه امکانش هست که بمیره.میدونست هم من و هم مادرم دوستش داریم.همه اینا رو میدونست اما منو تو این برهه زمانی تنها گذاشت.زنی که تو این لحظات کنار شوهرش نباشه به چه دردی میخوره؟

مادربزرگم واسه همیشه رفت.رفت و از دست این دنیا و آدمهای نامهربون راحت شد.رفت و ندید که نوه اش چه عذابی میکشه.رفت و راحت شد از این روزگار نامرد.

نظرات 31 + ارسال نظر
مگهان دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 01:13 ق.ظ

تسلیت میگم تراویس، امیدوارم تن خودتون و مادرتون سلامت باشه.

آمین

ممنون

mahee دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 01:17 ق.ظ

خدا رحمتش کنه

مرسی ماهی جان

یک نیمچه دختره ۲۵ساله دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 01:19 ق.ظ

خدا رحمتشون کنه،روحشون شاد

ممنونم دوست خوبم

جلبک خاتون دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 01:37 ق.ظ

تسلیت بابا :(

ممنون از لطفت

آناهیتا دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 02:22 ق.ظ

تسلیت... روحشون شاد...

کاش همسرت بود و رفتن آدم ها رو به چشمش می دید و یادش میومد این آدمیزادی که چشم برهم میزنه عمرش تموم میشه چرا باید محبتش رو از دیگران دریغ کنه.. و تا جوونه اگر راه نادرستی رو می ره برگرده

ممنونم

آنا دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 02:25 ق.ظ

تسلیت میگم.روحشون شاد
امیدوارم حال تو هم خوب باشه خب اگه بگی بهش فردا صبح پیشته...
خوبه که وجودش ارامش بخشه و دوست داری پیشت باشه پس امید هست به زندگیتون
در ضمن به هیچ دردی نمیخوره
یاد داییم افتادم که روز عروسی اون یکی داییم زنش پیشش نبود یعنی نیومد!الان بعد 15 سال دارن طلاق میگیرن!
چه تو عزا چه تو شادی دوس داری یارت کنارت باشه..

ف، م دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 06:30 ق.ظ

رفت اون جابی که باید می رفت... تسلیت منو بپذیرید

ممنونم از لطفت

مونا دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 08:17 ق.ظ

خدا بیامرزه. مرگ عزیزان رو نمیشه هیچ کاریش کرد

خیلی ممنون

هدی دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 08:18 ق.ظ

سلام
تسلیت
خدا به شما و خانواده محترمتان صبر بده

قربان شما

دندون دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 08:37 ق.ظ

من واقعم متاسفم...خدا بیامرزدشون...

ممنون از لطفت

م ر ی م ی دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 09:34 ق.ظ

تسلیت تراویس....
روحش قرین رحمت...
طلب صبر...............

ممنونم

ندا دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:31 ق.ظ http://mydailyhappenings.blogsky.com/

تسلیت میگم
روحشون قرین رحمت

و خدا به شما سلامتی بده

محبت دارین

خانومی دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:39 ق.ظ http://maaan.blog.ir/

تسلیت میگم .انشالله غم آخرت باشه

خیلی ممنون

sara دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:07 ق.ظ http://www.motevalede-december.blogsky.com

:( به خودت و خانوادت تسلیت میگم تراویس عزیز

قربانت عزیزم

یاسی دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:27 ق.ظ

بهتون تسلیت می‌گم، خدا رحمتشون کنه امیدوارم سایه مادرتون همیشه بالای سرتون باشه

ممنون از محبتت

مبینا دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:47 ق.ظ

روحش شاد و قرین آرامش

ممنونم

زن عاشق دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:55 ق.ظ http://zanashegh.blogfa.com/

چ عذابی میکشی ؟

خیلی بد.نمیتونم توصیفش کنم

س دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 01:22 ب.ظ

تسلیت میگم
روحشون شاد :(

امیداورم س تو رو از دست نده ...خیلی بد پشیمون میشه ....

قربونت

سامبادی دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 02:23 ب.ظ

تسلیت منو بپذیر. روحشون شاد.
امیدوارم زیر سایه مادرت سالیان سال با خوش و آرامش زندگی کنی.

ممنونم از لطفت

من دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 02:29 ب.ظ http://meslehichkass.blogsky.com/

پدربزرگ منم مرد
چقدرم مظلوم مرد

خدا رحمتش بکنه

موزگرا! دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 03:55 ب.ظ http://mozism.blogfa.com

بهترین راه:طلاق!!!!!
پ.ن:این یک نصیحت دوستانه بود...

دلارام دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 07:08 ب.ظ

یعنی اینقدر بی عرضه ای نمیتونی نیازت را براش بگی
واقعا که

کنار گود نشستی میگی لنگش کن

چوپان دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 07:16 ب.ظ

این پنجشنبه برای عزیزجونم خرما گردویی میدم خیرات میدم تو محل کارم، یک دیس هم برای مادربزرگ شما شد پس. اعتقاد داشته باشی یا نداشته باشی مهم نیست! به آرامش و شادی ابدی برسن. آمین

چوپان عزیزم تو چقدر خوب و مهربونی
خیلی ماه و دوست داشتنی هستی

یکی از خواننده های خاموش دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 07:29 ب.ظ

تسلیت می گم.
روحشون شاد وبرای شما و خانواده ی محترمتون طلب صبر دارم.

خیلی ممنون.

مهناز دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 08:20 ب.ظ

روحشون شاد باشه
بقای عمر شما و مادر عزیزتون

مرسی مهناز جان

خانم ف دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 08:47 ب.ظ

عزیزه برادر،تسلیت من رو پذیرا باش.

ممنونم

ملیکا دوشنبه 9 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:06 ب.ظ http://glassyqueen.blog.ir

تسلیت میگم..خدا به روحشون آرامش بده ..
× چرا سکوت میکنید؟باهاش تماس بگیرید و بگید که چقدر بهش نیاز دارید.بگید که نیاز دارید کنارتون باشه و مرهم دردتون باشه.بگید و نذارید یک روزپشیمون از حرفهای نزده باشید..

ممنون

بردین سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 09:16 ق.ظ

سلام
منم به نوبه خودم تسلیت میگم
فکر کنم جدید ترین خواننده وبلاگت من باشم
من و تو هم سن و سال هستیم برای زندگیت آرزوی خوشبختی میکنم تراویس جان
با اینکه از نظر مذهبی با هم اختلاف داریم ولی خیلی بهت احساس نزدیکی میکنم و از صداقتت خوشم میاد

ممنونم
تو مگه میدونی من چند سال دارم؟؟؟

بردین سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 09:00 ب.ظ

مگه متولد 65 نیستی تراویس جان
یه جا خوندم نوشته بودی 29 سال از عمرت گذشته

آنا جمعه 13 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 12:24 ب.ظ

واقعا متولد 65 هستیییی؟! اوه

Mohamad شنبه 14 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 01:16 ب.ظ

آنا خانوم با منی
مگه 65 زیاده
تعجب واسه چی؟
یعنی من خیلی سنم بالاست؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد