تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

اراده‌های ضعیف همواره به صورت حرف و گفتار خودنمایی می‌کند، لیکن اراده‌های قوی جز در لباس عمل و کردار، ظهور نمی‌یابد

سخن اول:این وبلاگ یه دفترچه خاطرات برای منه.

سخن دوم:هیچ کس مجبور به کامنت گذاری نیست.

سخن سوم:تمام کامنتها تایید میشن به استثنای اونهایی که خشونت و نژادپرستی و توهین به ادیان رو ترویج بدن.

سخن چهارم:مدارا و تسامح در برابر نظرات مخالف بدیهی ترین و ابتدایی ترین عنصر وجودی یک انسان متمدن هست.

سخن پنجم:"آنا" یی که کامنت میزاره رو هیچ کس نمیشناسه و تمامی حدس و گمان های بیمارگونه ای که نسبت به بعضی اشخاص پیدا کردین زاییده تفکرات مسموم شما افرادی هست که خشونت کلامی رو در وبلاگ ها جاری میسازین.

سخن ششم:هیچ کس حق نداره که بدون دلیل و براساس حدس و گمان یا نپذیرفتن نظر مخالف به وبلاگ شخصی بی خبر از همه جا بره و بهش ناسزا بگه.با فرض این که این شخص همون"آنا"میباشد.

سخن هفتم:هر شخصی با موبایل یا تبلت یا کامپیوتر یا لپ تاپ از هر نقطه زمین و در هر کجایی با حداقل سرعت اینترنت میتونه بیاد و به اسم"آنا"توی وبلاگهای مختلف نظر بزاره.

سخن هشتم:من از همه کسایی که با حرفام و پست هام و کامنت هام باعث رنجش خاطرشون شدم و یا اسباب این رنجش خاطر رو ناخواسته فراهم کردم عذرخواهی میکنم.

نظرات 15 + ارسال نظر
آنا سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:29 ب.ظ

لایک برای این پست
در ضمن اره من مغرورم،چقد بی فرهنگ حدیدا ت وبلاگاسات
تو و خواننده سطحیت رو تنها میذارم موفق باشی خدانگهدار

پرستو سه‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:30 ب.ظ http://the0emigrant0shorebird.blogsky.com/

دو صد گفته چون نیم کردار نیست رو به خاطر همین گفتن.

س چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 12:19 ق.ظ

من اسمم ستاره هستش ...
دوست داشتم این جوری و با اسم س کامنت بزارم !
این که اسمم رو کامل بزارم یعنی شجاعمم؟!!! عجب

خانوم انا وقتی خودتو برتر از "همه " میبینی و به قول خودتون بچه یا ادمای سطحی ! یعنی دنیات تا نوک دماغت بیشتر نیست ...

تو وبلاگ ها و تو این دنیا اگه بلد نباشیم انتقاد پذیر باشیم همون بهتر که بری ... اصولا ادعا کردن اسونه ...

من فقط کامنتی که تراویس رو تشویق به جدایی کردی و اینقدر راحت و به جرات میگی "من اهمه ی امثال سین چشم سبز ها رو میشناسم "نقد کردم ... همین

تو اگر پزشک میشدی "همه" مریضا رو راهی قبرستون میکردی چون قکر میکنی همه رو میشناسی و برای همه یه نسخه رو میپیچی ... و اونم بدترین راهه .

آناهیتا چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 12:40 ق.ظ http://farfalla.blog.ir/

بی خیال بابا :|
فقط اونو نشونت دادم که ببینی چه مردم خوشحالی داریم. دلشون به چه چیزایی خوشه.
ما می تونستیم اینجوری هم به دنیا بیایم :))

اسم تو وبمو هم عوض کردم, و دارم فک می کنم ازین ببعد با اسم کلثوم کامنتگذاری کنم واسه ملت :|

آنا چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 01:10 ق.ظ

ببین من برات متاسفم
وبلاگ نویس های قدیمی دیگه نیستن چون موجودات بیمار و فضولی مثل شما زیادن
شما حق نداری به کامنت من واکنش نشون بدی چون ترواویس با حرف من زنش رو طلاق نمیده
من واقعا نمیدوم این همه فضولی از کجاتون میاد
اصلا به تو یا بقیه چه ربطی داره اخه من مگه با شماها کاری دارم.صحبت من با تراویس
این که من بهتره باشم یا نه رو تو تعیین نمیکنی و تراویس هم به من گفته خوشحال میشه نظر بذارم اما واقعا حوصله فضولایی مثل شما رو ندارم
من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش

آنا چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 01:16 ق.ظ

خصوصیم اومد؟

جلبک خاتون چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 01:47 ق.ظ http://www.zendegiejolbakieman.blogsky.com

الله اکبر...
صلوات بفرستین بابا....

بیخیال بابا تراویسه پدر....
حال خودت چطوره؟ :)))

+ من و دوستکم برای مادربزرگ جان و رفتگان هر شب قران میخوانیم...
غمت نباشه رفیق :)

بهنام چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 02:34 ق.ظ http://2noghteh-to.blogfa.com

با ی حرکت خاص در صدای نظر سنجیت رو پنجا پنجا کردم!

دمت گرم

س.س چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:04 ق.ظ http://sepidaresabz.blogsky.com

طی یک حرکت انقلابی باز هم نظر سنجی پنجاه پنجاه شد
وقتی وبلاگ نویسی می کنید خب باید انتظار هر نوع برخوردی رو داشته باشید دیگه:)

ماهی کوچولو چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 12:08 ب.ظ http://tekrareman.blogsky.com

سلام!
نوشتی کسی رو نمیشه شناخت اما به نظرم طرز صحبت و اینجا طرز نوشتار میتونه کاملااا گویای شخصیت افراد باشه...
حالا!
پست قبلیت محمد نامی نوشته بهش اولتیماتوم بده! راستش فک کنم راه حلشه عالیه! گاهی بعضی از ما زنها باید یکمی بترسیم تا تغییر کنیم! یا خودت یا به یکی از نزدیکاش بگو بهش بگه که چی تو کله ت میگذره...
بازم میگم چند سال اول زندگی سخته و باید گذشت زیادی داشت! ایشالا حل میشه و اونم عوض میشه و تو هم کمی انتظاراتت رو تغییر میدی.نذار افکار منفی که نمیدونم فقط میخواست باهام ازدواج کنه و فلان تو ذهنت رخنه کنن...کمی مثبت فک کن و شاد باش ایشالا شادی به خونه تون برمیگرده! اما به اولتیماتوم فک کن حتما.

تازه وارد چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 12:28 ب.ظ

به نظر منم کاااااااااااااااااااااااااملا حق با بقیه س {آنا}.
بهتره شما نظراتت راجع به طلاق رو نگه داری واسه زندگی خودت و به موقع ازش استفاده کنی اگر واقعا فکر می کنی اینقدر خوبه

جکی هستم چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 06:49 ب.ظ http://jakvlobia.blog.ir/

بر فرض نویسنده آنا رو بشناسه بقول ننه بزرگه مرحومم شما عن خوری یا گوه خور؟!

منظور از شما رو فک کنم صاحبش بفهمه

من پنج‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:18 ق.ظ http://meslehichkass.blogsky.com/

چقدر مردم فضول شدن

تازه وارد پنج‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 12:24 ب.ظ

جکی منظورت چیه؟

نسیم جمعه 13 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 08:11 ب.ظ

تراویس عزیز 3 هفته ای هست میخونمت و مطالب قبلیتم خوندم و واقعا درک میکنم زندگیتو سختیاتو و همه چیزایی رو که مینویسی.
هرکسی ی جور اعتقاد و ایمانی داره هرکسی زندگی و مشکلات خودش و داره.
نهایت بی ادبی که بخوای بیای و با تمام وجود بی احترامی کنی به کسی و حرفی بزنی که دلخورش کنی.....
تو ب دل نگیر و هرجور که راحتی هرچی و که دوس داری بنویس.اینجا وبلاگ شخصیه توعه و کسی حق توهین نداره.....
امیدوارم تمامیه مشکلاتت حل بشه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد