تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

انسان به مرور تبدیل به فولاد می‌شود، آن‌گاه که پس از هر گُرگرفتنی به سردی می‌گراید.

دیشب ساعتها و ساعتها حرف زدیم و اتمام حجت کردم.صبح هم مادر من با خواهرش حرف زد.

دیگه من هیچ دینی بر گردنم نیست و همه راه ها رو رفتم و همه حرفها رو زدم.

نظرات 44 + ارسال نظر
اذر چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 01:50 ب.ظ http://azar1394.blogfa.com

ایشالا خیره

پری چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 01:55 ب.ظ

سلام. میشه بگی بهش چیا گفتی؟ چطوری اتمام حجت کردی؟
و آیا بنظرت تاثیر داشت؟؟ حداقل در چهره شون یا مثلا برخوردشون و جوابهاشون.
لطفا اگه ممکنه درموردش بیشتر بنویس.
لطفا.

Mahee چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 02:30 ب.ظ

خوشحالم حرف زدی.خدا کنه اثر داشته باشه.بهش فرصت بده تا فکر کنه و عوض بشه.

آنا چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 02:55 ب.ظ

من 100% همچنان نظر میدم.چون کسی بجز نویسنده وبلاگ برام اهمیت نداره حرفای شما هم اونجای سگ همسر جان عزیزم،این و گفتم که بدونید اگه جوابتون رو ندادم واسه اینه که حرفاتون کجا رفته:)))) در واقع من با شما کاری ندارم آرام باشید و پاچه نگیرید.
من خودم موقعیت خودم رو میدونم و چیزهایی که میگم میدونم درسته شما تو دنیای خودتون باشید.
تراویس بهت تبریک میگم امیدوارم هرچی خیر پیش بره و در نهایت تو دوباره شاد بشی چه با سین چشم سبز چه با هر دختر دیگه ای.من آرزوم شاد بودن ادمهاست.

تازه وارد چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 04:52 ب.ظ

تنهاچیزی که بین رابطه زن و شوهر می تونه نتیجه بخش باشه (چه مثبت چه منفی) حرف زدنه. لااقل ازسر درگمی نجاتتون میده

ایرانی چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 04:54 ب.ظ

شوهر آنا فرضی و خیالیه...ههههههههه
بنابراین سگ هم نداره
اهالی خیالتون راحت

س چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 05:00 ب.ظ

امیدوارم این حرف ها و این تلنگرا بیدارش کنه ...

تو هم تو وجود خودت فکر کن و ببین برای دلگرمیش و دلخوشیش برای درست شدنش چکار می تونی انجام بدی ...
اخه زنا احساسین .. شاید وقتی ببینه یه گام اومده جلو و تو هم تشویقش کردی بهش انگیزه میده ... عکس العمل تو الان خیلی مهمه ...
یجوری باش که با پنبه سر ببری ...
امیدوارم بیای و از اتفاقات خیلی خوب برامون بنویسی ...
:))

آنا چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 05:10 ب.ظ

ایرانی
:))))))))
خدا شفاتون میده. شما با همسر منم کار دارین؟!

آنا چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 05:12 ب.ظ

اینکه اینقدر تا اسم انا میبینید فقط میخواید پاچه بگیرید جالبه
خودتون و حرفاتون اونجای سگ همسرم:))))

جکی هستم چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 07:02 ب.ظ http://jakvlobia.blog.ir/

آنا جون پلیس فتا نگیردت صلوااااات

زن عاشق چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 07:17 ب.ظ

میشه بگی چجوری اتمام حجت کردی از حرفایی ک زدی بگو

زن عاشق چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 07:19 ب.ظ

سامبادی چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 07:23 ب.ظ

این آنا چرا انقدر بی ادبه!؟
چه وضع حرف زدن و نوشتنه؟
پاچه گرفتن و فلان و ...! از این دست ادبیات تا حالا نداشتیم تو کامنتا که شکر خدا داریم!
تراویس خوشحالم فقط چشماتو باز نگهدار!

اذر چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 08:36 ب.ظ http://azar1394.blogfa.com

ب نظرم الان بهتره برید پیش خانمتون

آنا چهارشنبه 11 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:08 ب.ظ

جکی با من پسرخاله نشو
به عمت جان بگو
این که تو جمع شماها بی ادب یا هرچی باشم به چیز سگمونم نیس ،شما خودتون شروع کردین .
البته تا دلتون میخواد پاچه بگیرید تنها عرضه تون همینه
پلیس فتا کاری به من نداره تو نگران نباش.

دندون پنج‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 12:20 ق.ظ

منظورت از اتمام حجت یعنی چی؟ یعنی تموم؟؟؟؟یعنی خدافظی؟؟؟؟

پرستو پنج‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 12:46 ق.ظ http://the0emigrant0shorebird.blogsky.com/

امیدوارم هر چه زودتر آرامش به زندگیت برگرده ... و همچنین به زندگی خودم

س پنج‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 05:24 ب.ظ

ببینیم امشب چه شب جمعه ای میشه

جکی هستم جمعه 13 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 12:00 ق.ظ http://jakvlobia.blog.ir/

خانم محترم من کاری به بقیه نداشتم و ندارم و از در دوستی باهات حرف زده بودم...


الانم بقیه رو نمیدونم اما من تو شاءن شخصیت و سواد خودم نمی بینم با آدم بی هویتی مث شما بحث کنم !

س جمعه 13 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 12:53 ب.ظ

دیشب همه چی خوب پیش رفت ؟

گلادیاتور جمعه 13 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 06:41 ب.ظ

یکی با تقلب نظرسنجیو خراب کرده
من منتظر نتیجه واقعیش بودم:(

Mohamad شنبه 14 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 07:52 ق.ظ

سلام
چرا اینقدر به آنا گیر دادین
آدم کجا باید نظرات شخصی خودشو بگه که کسی انتقاد نکنه
بزارید همه راحت حرفاشون رو بزنن
آنا یا هر کس دیگه ای که میخواد باشه.
موفق باشید

Mohamad شنبه 14 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 08:27 ق.ظ

سلام
تراویس موفق باشی
سعی نکن حرف آخر رو اول بزنی تا میتونی با صبر و خوش رفتاری به زندگی ادامه بده، انسان قابل تغییره
فقط زمان میخواد
امیدوارم منظورت از اتمام حجت پایان کار تو با اون نباشه
اما اینجا جا داره یه نکته ای راجب آنا خانوم بگم
خوانندگان محترم لطف کنید به همدیگه گیر ندین
بزارید همه خیلی راحت حرف دل یا نظرات خودشون رو بگن قرار نیست که همه مثل هم باشیم
آخه اینجا نگیم کجا باید حرف خودمون رو بزنیم
آنا خانوم لطفا بمونید، شما هم مثل بقیه حق نظر دادن دارید چه به مزاج بقیه خوش بیاد چه نیاد

Mohamad شنبه 14 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 08:30 ق.ظ

سلام خواهش اینقدر به هم گیر ندین
بزارید همه حرف یا نظر خودشون رو راحت بگن
آخه اگه اینجا نتونیم حرف دلمون رو بزنیم پس کجا بزنیم
ما باید از نظرات هم چه خوب و چه بد استفاده کنیم
آنا لطفا نرید

آنا شنبه 14 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 09:56 ق.ظ

ممنون محمد خان
این دفعه اولشون نبود و من واقعا درکشون نمیکنم انگار من دست تراویس رو گرفتم دارم میبرمش دادگاه خانواده طلاق بگیره!
من خیلی از این موارد دیدم فقط میگم هوشمند رفتار کنه
منم امیدوارم این دیگه آخرین دعوا و دلخوری جدیشون باشه.وگرنه بگو مگو زیاده و از قدیم گفتن زن و مرد دعوا کنند ابلهان باور کنند‌
اما وقتی تراویس میگه مرد نیستم این زن و طلاق ندم معنیش بیشتر از دعوای ساده !
و باید بگم من نمیرم

Mohamad شنبه 14 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 12:23 ب.ظ

پس فضا رو دوستانه کنید
از هم انتقاد کنید ولی ناراحتی نداریم من یکی از صحبت‌هایی که میشه نکات لازم رو در زندگیم بکار میبرم
من از لحاظ اعتقادی و مذهبی خیلی با شما یا تراویس اختلاف دارم ولی اعتقاد هر کسی به خودش ربط داره و باید بهش احترام گذاشت

آنا شنبه 14 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 01:35 ب.ظ

شما مطمینید اعتقادات من رو میدونید؟!

ایرانی شنبه 14 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 01:46 ب.ظ

احتمالا محمد و انا یکی نیستند؟

Mohamad شنبه 14 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 08:35 ب.ظ

باتراویس که خیلی اختلاف دارم
شما رو شاید اشتباه گفته باشم
آقا یا خانوم ایرانی
شما اینقدر روی آنا حساس شدید که نمیدونید چکار کنید
آخه آنا بشه محمد چه سودی براش داره که شما اینجور فکر میکنید
مگه آنا خانوم ضعفی داره که بخواد به اسم یکی دیگه از خودش حمایت کنه
شما دیگه کی هستید؟

آنا شنبه 14 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 09:56 ب.ظ

ایرانی حتما به روانپزشک مراجعه کن
من مثل شما بیکار نیستم.البته مطمین بودم این فکر رو شماها خواهید کرد،کافر همه را به کیش خود پندارد.

آنا یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 01:15 ق.ظ

جناب محمد حالا میتونید متوجه بشید من چی میکشم با این دوستان معدب؟!
اما خوشحالم شما رو اینجا دیدم.
من اصلا اعتقاداتاتم با تراویس در یک جهت نیست.اما کاری ب کار کسی هم ندارم
بدای تراویس بسیار احترام قائلم چون خودش رو مینویسه بی هیچ تظاهری.

Mohamad یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 07:09 ق.ظ

اگه تا حالا شک داشتم الان دیگه مطمئن شدم که اینا با شما مشکل دارن
درواقع نمیدونن برای خراب کردنت چکار کنن
اصلاً من بگم آنا هستم
خیالتون راحت میشه
بهتره بجای خراب کردن دیگران خودتون رو درست کنید

ایرانی یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:27 ق.ظ

هح هح هح
حالا دیگه معلوم شد آنا کیه. اصن از ادبیاتت هم معلومه جفتشو یکی می نویسه، ما که گوشامون دراز نیست. مخاطبان فهیم این وبلاگیم
به قول خودش:
خودش میاد از خودش دفاع می کنه
یه روز میشه محسن. یه روز میشه محمد
خوش به حالش با چنین روحیه ای
حالا از خودت دفاع کنی اشکال نداره بی ادبی نکن همون واسه ما کفایت می کنه. مرسی

آنا یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:24 ق.ظ

:)
مهم نیست.خوشحالم یکی از خواننده ها هم این رو متوجه شد.
نمیدونم شاید تو اون پست تراویس تحریکشون کرد که اینطوری شدن!
برای من اهمیت نداره تو دنیای واقعی واقعا دوستام بیشتر از دشمنام هستن اما اینجا...

من تحریک کردم؟؟؟؟

Mohamad یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:59 ق.ظ

پس منو شما از لحاظ اعتقادی به هم نزدیک هستیم
منم از آشنایی شما خوشبختم
در کل اینا باید یاد بگیرن در این جور جاها که آدم دوست داره راحت حرف بزنه پارازیت نندازن، انتقاد یا تشویق جزو زندگی ماست پس باهاش کنار بیایم
هدف ما کمک یا راهنمایی تراویس نه چیز دیگه
مگه نه بچه ها
چرا ساکت شدین، اگه حرف من اشتباهه بهم بگید

Mohamad یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 01:18 ب.ظ

ایرانی جان
راست گفتن که میگن کافر همه را به کیش خود پندارد
هر کی دوست داره مطمئن شه من آنا نیستم بهش شماره میدم باهام بحرفه
واقعا الآن می‌فهمم که آنا چی میکشه
پس این جور که دوستان میگن منو آنا خیلی شبیه هم هستیم
و من تا آخر باهاش هستم

آنا یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 01:50 ب.ظ

همین که اصرار کردی من کامنت بذارم،فکر کنم خوششون نیومد و دلشون خواست همچنان کل کل کنن باهام
به هر حال مهم نیست.

آنا یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 01:52 ب.ظ

تراویس تو هم فک میکنی من و محمد یکی هستیم؟؟برام مهم که پرسیدم

آنا یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 02:02 ب.ظ

میبینی جناب محمد مثلا این ایرانی واقعا مشکل اعصاب و روان نداره؟
اینجا همه دکتر و مهندسن
اون بار یه خانوم بهم میگه الان شاید تراویس توجه ش بهت جلب بشه اما بعد میره دنبال زنش! من واقعا هنوز هنگم بابت ابن جمله کامنت گذاستن من چه ربطی به این موضوع داره؟
بعد ابن خانوم البته از صبح تا شب دنبال تدریس و درس هستن! منم ببکار بیعارم از نظرشون
شما بگو این خانوم با اون جمله ش تو چه جایگاهی هست؟!
بهو یکی بر میگرده میگه انا خر است
بعد همه اینا با ادبن!
:))))
من سالهاست فقط تاسف میخورم برای این ادمها که تو جه شرایطی بزرگ شدن که فقط میخوان دیگران رو تخریب کنن
مثلا من مطمینم ایرانی مشکل و حقارت یا خاطره بدی داره که به من مبگه بی ادب در صورتی که خودش...

آنا یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 02:27 ب.ظ

اوههههههه اوه جناب جکی هستم من الان کامنت شما رو دیدم نمیخواستمم بخاطر کلمه بی هویت جواب بدم اما شعور من بالاتر از ابناس باید بگم وقتی این جا همه به من توهبن میکنن من حرف شما رو توهبن دیدم مخصوصا که کامنت پست قبلی که گفتید شما عن خوری یا گه خور فکر کردم منظورت با منه چون هبچ نشانه احترامی و دوستی تو کامنتت نبود الانم وقتی شما با سواد و با شخصیت بودید کلمه بی هویت رو به کار نمیبردبد
به هر حال بابت سو تفاهمی که پیش اومد متاسفم.

آنا یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 02:42 ب.ظ

جواب ندادن یعنی فکر میکنی من و محمد یکی هستیم؟

Mohamad یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 07:13 ب.ظ

هر کی دوست داره مطمئن بشه من محمد هستم بهش شماره میدم
بخصوص این ایرانی که نمیدونم آقاست یا خانوم
اگه آقایی تا شمارمو بهت بدم یکم با هم بحرفیم
آنا خانوم تراویس میدونه که من قبلاً با اسم بردین میومدم مگه نه تراویس؟
منتظر جواب ایرانی هستم
خوشم نمیاد هرجور که دوست داشته باشی دیگران رو جلوه بدی
آنا هم یه خانوم با شخصیت مثل بقیه خانوماست
پس بیخود جبهه گیری نفرمایید

آنا یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:30 ب.ظ

چرا کامنتای محمد رو پاک کردی؟ اگه برای اون رو پاک کردی پس کامنتای من که جواب به کامنتاش بود هم باید پاک میکردی

Mohamad دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 08:06 ق.ظ

نمیدونم چی بگم
از تراویس انتظار نداشتم
مگه من چه حرف بدی زدم که کامنت هام رو پاک کردی
تراویس چرا جواب نمیدی؟
من ثابت میکنم آنا نیستم
تو با این کاری که انجام دادی چی رو میخوای ثابت کنی
لطفا جواب بده تراویس جان؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد