تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

وقتی اقدام به کارها در آدمی کم شود، دست آوردهایش هم کم خواهند شد.

یک ساعته دقیقا دو کتاب زبان جلوم گذاشتم و هر کاری که بگین کردم به جز زبان خوندن.همیشه همین جوری بودم.رمانهای حجیم و چند جلدی رو با جدیتی تمام تو چند روز خوندم،اما هر چیزی که کوچکترین ارتباطی به اجبار پیدا بکنه و از جنبه فان و تفریح خارج بشه انجامش واسه من شکنجه آور میشه.کاش کلاس زبانی میرفتم که مختلط بود.اونجوری بیشتر پیشرفت میکردم.

نمیدونم چه حکمتی هست.همه امور زندگی از ریدن و شاشیدن و غذاخوردن و وبلاگ نویسی و سکس و درس خوندن و کار و روابط و هر چیزی باید واسه من رگه هایی از طنز داشته باشه وگرنه انجامش واسم سخت میشه و عذاب آور.منو میگاد.

پانوشت:با همسرم آشتی کردیم و خیلی خوبیم.

پانوشت:نمیدونم چرا قیافه هایی مثل تارا آغداشلو برای من به شکل مرگ آوری جذاب و خواستنی هستن.

پانوشت:باید یه یقه اسکی مشکی بخرم.

پانوشت:هواخیلی سرد شده.خیلی زیاد.از تحمل من خارج شده.

پانوشت:تلفیق موسیقی راک با بندری چیز خوبی میشه.

پانوشت:گروه Minus1 داره یه آلبوم جدید میده بیرون.من عاشق این گروه و ترانه جاودانه "دوموج سیاه"هستم.

پانوشت:همیشه باخودم میگم کاش یه زندگی بعد مرگ وجود داشت.اون وقت میشینم فکر میکنم دلم میخواست چه عنی میشدم تو زندگی بعدیم.شاید یه هیپی بی مصرف تو دهه 70 و روزهای اوج بیتلز و باب دیلن و اونا.ماریجوانا میکشیدم و در مورد صلح و Free Love حرف میزدم در حالی که یه دختر بلوند با رگ و ریشه هلندی سرش رو روی پام گذاشته و تو هپروته.

پانوشت:داعش به کالیفرنیا هم رسید.چقدر تاسف آور.من نمیدونم والا این اروپا و امریکا چی میبینن تو این تروریستها که بهشون شهروندی میدن.بعد هزاران ایرانی تحصیلکرده و متشخص سالها پشت درهای امریکا و اروپا میمونن.

نظرات 22 + ارسال نظر
. جمعه 13 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:30 ب.ظ

مونا جمعه 13 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:39 ب.ظ

چقدر چشم هاش ترسناکن

دلت میاد؟

جلبک خاتون جمعه 13 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:43 ب.ظ http://www.zendegiejolbakieman.blogsky.com

آخ جوووووووووووون....
بهترین خبر بود الان....
به به به....
به سلامتی...
خیلی خوشحالم شدم بابا تراویس جان...
کلی دعا کردم تا با هم خوب باشین زود...کلی ها؟

دو تا شیرینی به من بدهکاری :)))

آنا جمعه 13 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:53 ب.ظ

خب فکر کنم خیلی ها اینجوری باشن
امیدوارم آشتی مستدام باشه
خب این سلیقه ای هست قبلا هم یه نفر رو گفته بودی که برات سکسیه اما به نظر من جذاب هم نبود چه برسه سکسی :دی سلیقه ها متفاوته دیگه
یقه اسکی پیشاپیش مبارک

س جمعه 13 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:58 ب.ظ

مبارکتون باشه :)
فقط با یقه اسکی احساس خفگی نمیکنی ؟!!!!

نه.اصلا.هنوز نخریدم.شاید هم نخرم.70 تومن کی میده واسه یقه اسکی؟؟؟؟؟

سامبادی جمعه 13 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:08 ب.ظ

خوشحالم رفیق!
شادیت مستدام!

پرستو جمعه 13 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:18 ب.ظ http://the0emigrant0shorebird.blogsky.com/

اون کتابارو جمع کن بذار کنار. امشب اصلاً نمی تونی زبان بخونی.

ماهی کوچولو جمعه 13 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:51 ب.ظ http://tekrareman.blogsky.com

همینکه آشتی کردید و خوبید مهمه!

من انگلیسی تدریس میکنم کمک خواستی جواب میدم...

اما در وهله اول زبان خوندن رو از حالت اجبار دربیار! اصلا مجبور نیستی! فقط چون دوست داری بری میخوای بخونی! و کسی مجبورت نکرده بری! پس! راحت باش!

مهشید شنبه 14 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 02:02 ق.ظ

من عاشق دخترای مو کوتاهم :)
جذابیتو صدچندان میکنه...

Mohamad شنبه 14 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 07:38 ق.ظ

سلام
بسلامتی، تا باشه از این آشتی ها
ولی مراقب نمک زندگی (دعوای زن و شوهری) باش، نکنه کم کم زندگیت شور بشه #
نباید به قهر و آشتی های زیاد عادت کنید
من اصلاً حوصله خوندن رمان ندارم فقط داستان کوتاه

Mohamad شنبه 14 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 07:46 ق.ظ

سلام
بسلامتی، تا باشه از این آشتی ها
ولی مواظب باش به قهر و آشتی زیاد عادت نکنید
هر چیزی کمش خوبه حتی اگه نمک زندگی (دعوای زن و شوهری) باشه
من اصلاً حوصله خوندن رمان ندارم فقط داستان کوتاه میخونم

Mohamad شنبه 14 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 07:56 ق.ظ

سلام
بسلامتی، تا باشه از این آشتی ها
ولی مراقب باش قهر و آشتی هات زیاد نشه
درسته نمک زندگیه (دعوای زن و شوهری) ولی نزار به شوری برسه،
من اصلاً حوصله خوندن رمان ندارم فقط داستان کوتاه

Mohamad شنبه 14 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 07:58 ق.ظ

سلام
بسلامتی، تا باشه از این آشتی ها

دندون شنبه 14 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 09:02 ق.ظ http://roozhaye-zendegie-man.blogsky.com

برو ایران استرالیا ... تو میدون جمهوری کلاساش مختلطه ضمن اینکه جمعه ها هم به صورت فشرده داره... خواستی شماره شو بهت بدم من میرفتم خیلی هم خوب بود...

Mohamad شنبه 14 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 09:16 ق.ظ

چرا اینجوری شد
مخاطبین عزیز ببخشید

sara شنبه 14 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:57 ق.ظ http://www.motevalede-december.blogsky.com

تو گفتی یقه اسکی من اینجا خفه شدم:) خب خداروشکر چس ناله های تراویس هم تمام شد:دی

sara شنبه 14 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:59 ق.ظ http://www.motevalede-december.blogsky.com

عنوان هاتو خیلی دوس دارم:)

تازه وارد شنبه 14 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:23 ق.ظ

هههههههههههههحححححح
من که گفتم. زن وشوهر دعوا کنن. ابلهان باورکنند
اونوقت هی میان اینجا طلاق طلاق می کنن

اذر شنبه 14 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:54 ق.ظ http://azar1394.blogfa.com

زندگیه بعد از مرگ وجود داره فقط ی مدل دیگه ش

. یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:25 ق.ظ

انگلیسی عشق است
معشوقه است
عمر است
جان است
معشوقه ی زیبای من آغوش بگشا که دارم میااااام

جکی هستم یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 02:43 ب.ظ

تراویس میخوام بخندم اینجا حرفی داری؟؟

زن عاشق یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 04:50 ب.ظ http://zanashegh.blogfa.com

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد