تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

خنده قاصدک روی برفها،روزای خوبمو زنده کرده

حالا که داره برف میاد و من طبق معمول تنها خوابیدم حتی با وجود همسرم، تنها ترانه ای که به خوبی حال و روز منو میگه ترانه "برف" هست از بابک جهانبخش به خصوص اونجاش که میگه:

"من دلم گرم هیچکی نمیشه"

قدر آغوش های گرم و بی ریا رو بدونید.چه مجازی و چه حقیقی.چه پاک و چه آلوده به گناه.همین که صادقانه باشه و از ته دل باشه اون آغوش،یک دنیا ارزش داره.

نظرات 19 + ارسال نظر
آنا دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 01:04 ق.ظ

:)

آنا دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 01:11 ق.ظ http://nemidoooonaam.blogfa.com/

تراویس لطفا این رو تایید نکن
اون کی گفت شماره بده؟ واقعا این رو گفت؟؟؟ تو وبلاگ دندون گفته زن و بچه داره
پس لطفا مکالمه من هم پاک کن،چون این دیوونه های اینجا فکر میکنن الان تو با جواب ندادن به من و با پاک کردن کامنتای اون منظورت اینه من همون محمد هستم.
ممنون میشم پاکشون کنی
من حال و هوای تو رو کاملا درک میکنم و متاسفم و ناراحت برات.
این و تایید نکنی ها

Mohamad دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 08:11 ق.ظ

من از تنهایی خوابیدن متنفرم
لذت یه شب رویایی در آغوش همسر رقم میخوره.
امیدوارم که سین در بعضی رفتارهاش یه تجدید نظر کنه

دندون دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 09:06 ق.ظ

این نیز بگذرد.... صبور باش...

Mohamad دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:14 ق.ظ

باهاش حرف بزن
در مراحل بعد بهش اولتیماتوم بده
اون باید بفهمه اگه آغوشش رو برات باز نکنه تو دنبال یه آغوش دیگه میگردی
اگه اینجور ادامه بدید از هم فاصله میگیرید
هیچ وقت از حق طبیعی خودت نگذر
اون حق نداره باهات اینجوری رفتار کنه

ندا دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 01:54 ب.ظ http://mydailyhappenings.blogsky.com/

روزهایه برفیت گرم

س دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 02:03 ب.ظ

شاید از ان دسته انسان هایی هستی که موقع خواب لگد میپرانند :))) یا خرپف بی امان :)))
.
.
.
.

+ یک شوخی بود ...

میشود کمی بیخیال شوی و بخندی ؟

. دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 02:36 ب.ظ

پس منظور از اتمام حجت چی بود؟؟

ایلیا دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 02:58 ب.ظ

سلام
در یه روز برفی هیچی به اندازه یه آغوش گرم لذت بخش نیست
بهش بگو که اگه آغوشش رو برات باز نکنه یه جای دیگه دنبال اون میگردی
از حس حسادت زنا باید استفاده کرد
همچین بغلت میکنه که کیف کنی

نسترن دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 04:50 ب.ظ

باهات موافقم
باید قدر آغوش های گرم ... صادقانه ... و آرامبخش رو بیشتر بدونیم
چون اگه نباشن آشوب دلمون رو هیچی نمیتونه آروم کنه

مهشید دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 05:55 ب.ظ

ای دادا ماهم بی آغوشیم
انقدر ب این وضعیت عادت کردم
ک فکنم آغوشیم باشه بازم تنهایی بخزم ی گوشه:(

آغوش من بازه واسه تو

اذر دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:21 ب.ظ http://azar1394.blogfa.com

اغوشهای مجازی ب درد نمیخوره.گناهشم ب درد نمیخوره .ارامش ندارن.واقعی و صادقانه ش خوبه
میرفتی بغلش میکردی میاوردیش

MOhamad سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 07:37 ق.ظ

باهاش حرف بزن
بگو که آغوشش رو دوست داری
در یه روز برفی هیچی لذت‌بخش تر از یه آغوش گرم نیست
منم آغوش میخوام

فاطمه سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:22 ق.ظ

ینی خانومت هیچ تلاشی واسه ارضا نیاز عاطفی تو نمیکنه

م ر ی م ی سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 12:54 ب.ظ

ای بابا...تراویسسسسس...بخند..لبخند...شادباش ...
این لحظه های عمرت هرگز برنمیگرده.. ...
با آغوش...بی آغوش....هیچکی نباشه...خودتو که داری...آره...خودت از همه بهتری ...بخودت فکر کردی...چقدر قدرت داری ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!

. سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 06:21 ب.ظ

آرام سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 09:08 ب.ظ

سلام
آرزوی خوشبختی برات دارم
صبر و بیخیالی تنها کاریه که الان میتونی انجام بدی
پس صبور باش

کیمی آ سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:36 ب.ظ http://yeghatre-harf.blogsky.com

آغوشای گرم و بی ریا !
هستن هنوز ؟؟

پرستو چهارشنبه 18 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 02:36 ب.ظ http://the0emigrant0shorebird.blogsky.com/

مگه آشتی نکردین؟ چرا تنها خوابیدی؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد