تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

اگر قلب آدمی از عشق یا خشم لبریز نشود، تو این را بدان که هیچ کاری در این جهان صورت نمی‌گیرد.

امروز،فردا و پس فردا تعطیل هست.امروز،فردا و پس فردا من از ساعت هفت صبح تا هفت شب سرکارم.

اختلافاتی که با همسرم داشتم همه رو دادم به برفای توی خیابون و آب شدن و رفتن توی زمین تا دوباره زندگی رنگ آرامش به خودش بگیره و بره تا چند ماه دیگه یا چند هفته یا حتی چند سال دیگه که دوباره بینمون متشنج بشه.حالا که کمی از دعواها و تنش ها گذشته و فحش ها و کینه ورزی ها و تهدید و ارعاب،جای خودشون رو به بوسه ها و چشمک ها و نوازش و محبت صادقانه داده،بی طرفانه به قضیه نگاه میکنم، میبینم که منم تقریبا مقصر بودم.ولی خوب همه چیز به روال خوب سابق برگشت و قصه بی مهری ما تموم شد.

نمیدونم مشکل از کدوم قسمت بدن یا روان من هست.من نمیتونم پایبند بمونم.نمیتونم فقط همسر خودم رو دوست داشته باشم.همه زن ها رو دوست دارم.و اتفاقا زن هایی رو دوست دارم که از من مسن تر باشن.این باید یه ریشه روانی داشته باشه.و عجیبتر این که هر وقت من مشغول یه زن دیگه هستم به هر طریقی بیشتر از قبل همسر خودم رو دوست دارم و وقتی با کسی نیستم این مشکلات به وجود میاد و عجیب این که خیلی بیشتر از دوران مجردی موقعیت های آشنا شدن با آدم های جدید واسم پیش میاد.انگار که خیانت منو پایبندتر به این زندگی میکنه.بوسیدن و لاس زدن با زنهای غریبه آتش عشق منو نسبت به همسرم شعله ورتر میکنه.و همین برای من عجیبه.آغوش اون برای من مثل یه پناهگاه میمونه.مثل سربازی میمونم که از زیر آتش شهوت و گناه و فساد به پناهگاهی امن میرسم تا دوباره تجدید قوا کنم و برم وسط میدون.

من آدم گناه کاری هستم.اما نه،تفسیر من از گناه فرق میکنه.اگر این هرزه گردی ها،این دریوزگی های بیمارگونه از زنان،و این خلاف اخلاقیات عمل کردن میتونه منو پایبند زندگی بکنه،میتونه به من آرامش بده چرا اسمش رو گناه بزارم؟چرا جلوی خودم رو بگیرم؟چرا بی رحمانه و سنگدلانه به کارم ادامه ندم و خودم رو غرق آغوش زنان دیگه نکنم؟بزارم هر کس هر چیزی که میخواد فکر بکنه.هیچ کس به جای من زندگی نمیکنه و حتی خود من هم دوباره نمیتونم همین لحظه رو تجربه بکنم.

به یکدیگر کمک کنید،همه را دوست داشته باشید و گناهان یکدیگر را ببخشایید.

نظرات 29 + ارسال نظر
اذر پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:21 ق.ظ http://azar1394.blogfa.com

خوب همین باعث میشه همسرت ازت دور بشه ودوباره بینتون به هم بخوره که
از کدوم قسمته روانته ؟
شاید بهتر باشه ریشه یابیش کنی؟

نل پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 11:58 ق.ظ

ب جای حل صورت مسیله.میری دنبال پاک کردنش و ادامه دادنش:|

مسیله؟؟؟؟؟

.... پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 12:16 ب.ظ

چقد این پستت ترسناک و واقعی وقابل لمسه برای من ...........

. پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 01:05 ب.ظ

:)))))
good luck

. پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 01:19 ب.ظ

با یه روانشناس قدر و درست و درمون صحبت کن اگه علاقه مندی ریشه یابی کنی احساسات و گرایش ها تو.

خیر.علاقه مند نیستم.احساساتم رو دوست دارم.

مونا پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 02:21 ب.ظ

ممنون. تراویس. با خط آخرت به راه راست هدایت شدم

آنا پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 02:30 ب.ظ

وقتی به زن ها خیانت میکنید اون ها میفهمند
چه علاقت بهش زیاد بشه چه نه تو داری خیانت میکنی
هیچ زنی تحمل این مساله رو نداره
مطمئنا دلیل کارهات یه چیزی هست.خوب میشد پیداش میکردی اما تو میخوای ازش لذت ببری
امیدوارم موفق باشی.

س پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 03:20 ب.ظ

کارت سخته ؟

مهشید پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 03:37 ب.ظ

ی سوال بی ربط بپرسم ؟.

رز صورتی پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 04:04 ب.ظ

چه پست ترسناکی....

آنا پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 04:07 ب.ظ

سلام
من هستم.شما کم پیدایی
این و تایید نکن جواب کامنتت تو وبلاگم بود؛)
میدونی تراویس تو آدم جالبی هستی امروز این پستت رو برای احسان خوندم خیلی روش فکر کردیم و بحث!

MOhamad پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 04:59 ب.ظ

این راه رو ادامه بده
تا خودت سرت به سنگ نخوره حرف دیگران روت تاثیر نمیزاره
آغوش و بوسه هر کس متعلق به صاحب خودشه و این تو هستی که با چرب زبانی یا ظاهر زیبا اونا رو تصخیر میکنی
این لذت‌ها زود گذر و هوسی هستند
در ضمن هیچ مردی نیست که این کارها رو دوست نداشته باشه اگه قرار باشه همه این کارها رو انجام بدن سنگ رو سنگ بند نمیشه

. پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 06:02 ب.ظ

:)
خب اگه احساسات رو دوست داری، پس ریشه یابیش هم باید جذاب باشه برات،
در کل مسائل روانشناسانه جذابن،
چرا جبهه گیری در مقابل روانشناسی،
:)

چون همسرم روانشناسه

آنا پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 06:44 ب.ظ

کامنت من نیامد؟!:))

آمد

. پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 08:11 ب.ظ

:)))
دلیل قانع کننده ای یه،

توصیه ی منم زیره به کرمون بردن بود پس،

جدای از این حرفا، من شخصا همسر شما رو به عنوان روانشناس قبول ندارم، چون حدس میزنم اعتقادات مذهبی رو در کارش دخالت میده،
از همین تریبون به همه ی عزیزان توصیه میکنم که یه روانشناس خوب، دقت بفرمائید، خوب، نه هر کسی، رو تجربه بفرمایند، البته اگه پول این قرتی بازیا رو دارن،

ایلیا پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 08:20 ب.ظ

سلام
این چیزها که گفتی همه مردها دوست دارن
هیچ انسانی وجود نداره که از تنوع خوشش نیاد
این دین و مذهبه که دست آدم رو میبنده
تصور کن همه مردا مثل شما بودن اونوقت سنگ رو سنگ بند میشد؟
برو خوش باش ولی یه روز میفهمی که اینا لذت زود گذر هستن
جواب نمیدی حداقل کامنت رو حذف نکن

sam پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 09:07 ب.ظ http://khanoo.blogfa.com

عشق همیشه یک قربانی می گیرد..
یک نفر همیشه باید وفادار بماند حتی اکر معشوقه اش خیانت کار باشد..
عموما زنان در سراسر دنیا وفادار می مانند ...
ومردان هم با این توجیه که عشق که به این چیزها نیست خود را تبریه می کنند..

آنا جمعه 20 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 01:31 ق.ظ

تو چرا تا الان بیداری؟!
اتفاقا خودمم همین کار رو می‌کنم مخصوصا تو وبلاگ تو اصلا آدرسم رو نمی‌ذارم!
هر چند من کل کل دوست دارم!

آنا جمعه 20 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 01:54 ق.ظ

اوه ه ه ه چه خواب بدی دیدی
من خوبم تنهام خوابم نمی‌گیره!
ببخشید دیر شد نمی دونستم جواب می‌دی چک نکردم دستم بند کتاب خوندن بود!

فراز جمعه 20 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 02:30 ق.ظ

ریدی... خودت خبر نداری

جکی هستم جمعه 20 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 01:10 ب.ظ

تا حالا فک کردی اگه جای تو و زنت عوض میشد چیکار میردی؟

اگه راس میگی چجوری فکر میکردی؟؟

الهه جمعه 20 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 02:23 ب.ظ http://khoda-mojeze-mikonad.blog.ir

داری خودت رو راضی میکنی...

من جمعه 20 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 03:46 ب.ظ http://meslehichkass.blogsky.com/

من با همه مخالفم
و دقیقا با تراویس موافقم
نمیخوامم توضیح بدم

من جمعه 20 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 03:56 ب.ظ http://meslehichkass.blogsky.com/

من با همه مخالفم
و دقیقا با تراویس موافقم
نمیخوامم توضیح بدم

تازه وارد جمعه 20 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:48 ب.ظ

پس با این تفاسیر دزدی هم خوبه. چون به وسیله دزدی ما کلی چیزهایی که نداریم گیرمان می آید مثل : طلا، پول، ماشین و ....
پس همه دزدی کنن
ههه هه ه
این نوع توجیه رو بچه ها هم نمی کنن مرد حسابی
بچسب به زن و زندگیت
امیدوارم که زود دستت براش رو بشه

باران شنبه 21 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 02:30 ق.ظ

صداقت و قدرت روحیتون قابل تحسینه و همین نوشته هاتون رو جالب و جذاب میکنه. اما اگر اجازه داشته باشم نظر شخصیم رو بگم اینکه محبت به زنهای دیگه محبت به همسرتون رو در شما بیشتر میکنه آنرمال نیست و اتفاقا نرماله. من نمونه های زیادی دیدم. اگر همسرتون با این مشکل داشته باشه پس باید شمارو بیشتر می شناخت یا شما شناخت بیشتری از خودتون می دادید. ولی به هرحال سرکوب طبیعت خودتون به نظر من کار درستی نیست و شما باید بتونید تو رابطه تون طبیعی باشید.

ماهی کوچولو شنبه 21 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 04:02 ب.ظ http://tekrareman.blogsky.com

وای همه کامنتها رو خوندم اما کامنت تازه وارد عجیب چسبید!!!
تا کامنت اون رو نخونده بودم یاد حرف خودم بودم که همیشه میگم:
علت اینکه خدا به مردها اجازه داده 4 تا زن بگیرن و 40 تا صیغه این نیست که عیاشی کنن! به این علته که خدا خالق ما میدونه مردهایی هستن که نمیتونن با یه نفر سر کنن پس این راه رو گذاشته که فساد کم بشه! چون خیلیییی از مردها مثل تو هستن و واقعیت داره این حس و کمیش هم تقصیر زنهاست که تو خیابون بدتر از تو خونه میچرخن و تو تحریک میشی!
اما کامنت تازه وارد یه چیز دیگه میگه!!
چه شرعی چه غیر شرعی! در همه جای این دنیا کارت اشتباهه! توجیه نکن!
امیدوارم زنهایی که بد حجابن و پستهای تورو میخونن ببینن که چطور باعث میشن مرد متاهل خیانت کنه! و ببینن که مردها اکثرا تو ذاتشون این حسها هست و اولین تصورشون سکسه! نگید چه ربطی داره! قطعا همه ش روت تاثیر داره و اینها تحریکت میکنه! تصور کن همه حجابشون کامل بود دیگه جرات نمیکردی و قادر نبودی بهشون به چشم ابزار رفع نیازت نگاه کنی! امیدوارم درس بگیریم از پست هات...
بخصوص ببینیم آخر این خیانتهات به کجا میرسه......

نسترن سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 01:22 ب.ظ

امیدورام روزی نفهمی که برای فهمیدن دیر شده باشه

مریم سه‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1394 ساعت 08:30 ق.ظ

بهتره نظراتونو برا خودتون نگه دارین. اینا رو نمینویسه که شماها تایید یا ردش کنین. محترمانه برید پی کارتون. این آقا هم داره خودشو با توجیهای بی دلیل خودش قانع میکنه. آقای خائن بزودی دستت رو میشه و اونوقته که آغوش هزار تا هرزه هم گرمت نمیکنه و تو دهه 40 عمرت تازه باید به فکر یه حس واقعی باشی. واسه اون روزات متاسفم.

باشه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد