تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

جایی که من هستم، مرگ نیست؛ آنجا که مرگ هست، من نیستم. پس مرگ برای من هیچ است.

بند اول:حذف شد

بند دوم:حذف شد

بند سوم:اینو به خانم های عزیز دوستانه میگم که هیچ وقت و در هیچ سنی و با هر هیکل و وزنی که دارین اعتماد به نفس خودتون رو از دست ندین.تمام زنهای کره زمین خواستنی هستن.بعضی مردها چاق دوست دارن،بعضی لاغر،بعضی پیر دوست دارن،و بعضی جوون.

هر زنی با هر سنی و با هر وزنی و با هر رنگ پوستی و هر وضعیت بدنی خاطرخواهای خودش رو داره.


نظرات 11 + ارسال نظر
کیمی آ چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1394 ساعت 09:10 ب.ظ http://yeghatre-harf.blogsky.com

خودم رمزو یافتم !
نمیخواد زحمت بکشی :)

سامبادی چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1394 ساعت 10:22 ب.ظ

یافتممممم هورااااا

یکی از خواننده های خاموش چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:12 ب.ظ

با تشکر فراوان از کیمی آ که تقلب رسوند.با اجازه ی تراویس خوندم.اجازه هست دیگه؟

زن عاشق چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:30 ب.ظ

ینی زنت اون جذابیت گذشترو نداره ک تو ب اوج ش..ه.و.ت نمیرسی
این قانونه زیادم صددرصدی نیس .... چون منم خیلی وقته ازدواج کردم و آقای شوهرو یجوری خسته میکنم ک تا ی چن روز س ک س نمیخاد

آنا چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:32 ب.ظ

یعنی چی با غریبه بخوابه؟! با غریبه بخوابه که سفت بشه!
واقعا نمیدونم بهت چی بگم
از وقتی رسما متاهل شدم،دیگه نوشته هات رو دوس ندارم.دل آدم نسبت ب مردا خالی میشه. به نظرم حالت خوب نیست.
موفق باشی

- پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:25 ق.ظ

ازت خیلییییی ممنونم بخاطر چن خط آخرت

خواهش میکنم

ثریا پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1394 ساعت 01:16 ق.ظ http://muir.blogfa.com/

حدس زدن رمزت هیجان انگیز بود.
برای سهولت کار خوانندگان کنجکاو، در انتخاب پست هایی که راجع به رابطه ی جنسی است، پیشنهاد می کنم، اون ها رو همگی رو برچسب بزنی بشون تا با یک کلیک بیان

پیشنهادت رد شد.اینجا وبلاگ پورنوگرافی نیست.
یه دفترچه خاطرات هست واسه خودم

سیمین پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1394 ساعت 10:22 ق.ظ

منم رمزتو کشف کردم.خیلی باهوشم

خواننده خاموش جمعه 4 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:56 ق.ظ

خودت هم میدونی نصف بیشتر حرفات مفت نمی ارزه ؟
بجز بند سومت بقیه اش از درجه ی اعتبار ساقط است....
شما تو بچگی قطعا یه مشکل روحی براتون پیش اومده که الان این شکلی
شدی !!
بدت نیاد بنظرم با یه روانشناس خبره حرف بزن که وضعیت سلامت روح و روانت و حتی جسمت خوب بشه .درسته خانمت روانشناسی خونده ولی نمیتونه بهت در این زمینه کمک کنه پیشنهاد میکنم بری پیش یه روانشناس
آقا که جواب بده.
درضمن من با نظر آنا خانم کاملا موافقم حالت واقعا خوب نیست.

دلقک جمعه 4 دی‌ماه سال 1394 ساعت 05:03 ب.ظ

تراویس دیگه مسخره اش رو درآوردی.میگی هر کسی رمز میخواد بگه اونوقت به کسی رمز رو نمیدی؟ آخرش هم بند ها رو حذف میکنی. سادیسم داری؟؟؟؟ خودت زدی رفاقتمون رو خراب کردی.بهت حق می دم که نخوای بعضی ها پستت رو بخونن ولی تو به هیچ کسی رمز رو ندادی.پس چرا میگی هر کسی میخواد بگه.خیلی عصبانی شدم.امیدوارم آخر و عاقبتت خوب باشه.

منم امیدوارم

فاطمه سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:08 ق.ظ

تازه با وبلاگ شما آشنا شدم و دارم میخونم اما همیشه طبق چیزایی که شنیدم از دوست و فامیل یا خوندن وبلاگ و غیره بدبین بودم به مردا و حالا بدتر شده با خوندن وبلاگ شما و آدم رو از جنسیت خودش متنفر می کنید.... منظورم این پسته....

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد