تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

همیشه یک نفر هست که روز آدم را خراب کند. البته اگر به قصد نابودی کل زندگی‌ات نیامده باشد.

ملت چنان کیریسمس رو به هم تبریک میگن و در تدارک جشن هستن که انگار باباشون تخمشون رو تو واتیکان یا سوئد گذاشته.

عن این کیریسمس رو تا چند سال دیگه اگه این ایرانیا در نیووردن شما بیا هر چی خواستی به من بگو.

نظرات 11 + ارسال نظر

ایرانی همیشه بزرگ جاودانه پارسی:پیشاهنگ اندیشه ودانش وهنردرجهان

کیمی آ جمعه 4 دی‌ماه سال 1394 ساعت 05:48 ب.ظ http://yeghatre-harf.blogsky.com

همین الانشم دراوردن !

هالوین رو بگو که واسش پارتی هم میگیرن !

ثریا جمعه 4 دی‌ماه سال 1394 ساعت 07:59 ب.ظ http://muir.blogfa.com/

:) :) :) هی هی هی هی هی هی ... چه جالب... چه نفرت انگیز بود حرفت ... چرا انقدر توی وجودت در مورد این مسئله نفرت هست؟
من آمده بودم به تو کریسمس را تبریک بگویم
هاهاهاهاها
کریسمس مبارک تراویس!
من خیلی خوشحالم! تو هم خوشحال باش کریسمس است ها...

کیریسمس شما هم مبارک

Mohamad جمعه 4 دی‌ماه سال 1394 ساعت 09:14 ب.ظ http://alamtu94.blogfa.com

کریسمس مبارک
بزار مردم هر جور دوست دارن حال کنن

- شنبه 5 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:08 ب.ظ

کاملن باهات موافقم ما خودمون اینقد واسه عید نوروزمون خوشحالی نمیکنیم حتی داره روز عید هم بخاطر اینهمه مشکلات وسختی ها بنظر من کم رنگ میشه اونوقت نمیدونم بعضی دلشون به چی خوشه اینقده بقول شما کیریسمیس بازی در میارن والااااا

آویشن شنبه 5 دی‌ماه سال 1394 ساعت 05:28 ب.ظ

کجای کاری که همین الانم گندشو در آوردن.من صرفا با همه آیین های مذهبی و جشنای همه ی ملت ها خیلی شدید موافقم و به نظرم حتی اگه جشن آبجو خوری آلمانی هم برگزار بشه و یه ماه ملت خودشونو تو آبجو تطهیر کنن هیچ موردی نداره ولی ماجرای خنده دار اینجاست الان کسایی میان ادعای طرفداری از کریسمس و جشن سال نو میلادی دارن که یه درصدم نه میدونن اصل ماجراش چیه نه بلدن درست جشن بگیرن.تنها چیزی که یاد گرفتن تزیین یه کاج مصنوعی و خرید کلاه سانتاست همین.نمونش چندتا از دوستای مثلا متمدن خودم.
جشن کریسمس خیلی بیشتر از این حرفاست که تا اینا بخوان بفهمن من 7 تن کفن پوسوندم ;-)
همین جماعت متمدن اونوقت خیلی از جشنای ایرانی اصیل و حتی خبرشو ندارن...فقط واسه کلاس افتادن دنبال این ماجرا و هی فرت و فرت سلفی میگیرن میزارن فیس بوک و اینستاگرام.
مدیونی فک کنی اینا ته آریایی بودن هستن و هیچی ازشون کم نمیشه

آویشن عزیزم نظرات تو همه قبوله.

آویشن شنبه 5 دی‌ماه سال 1394 ساعت 08:17 ب.ظ

داشتی چه جور رفته بودم رو منبر؟من اگه پسر بودم آخوند خویی از کار در میومدم :دی

تو پسر بودی.منم دختر بودم روزی صدبار بهت میدادم

sara شنبه 5 دی‌ماه سال 1394 ساعت 09:39 ب.ظ http://www.motevalede-december.blogsky.com

چیه خودت ذوق نداری میخوای ذوق ملت رو هم بپاچونی به در و دیوار؟؟ دم کریسمسی این اخلاقای گندتو کنار بذار تراویس و اینقد به جون مردم غر نزن:))

کیریسمس مبارک

زن عاشق یکشنبه 6 دی‌ماه سال 1394 ساعت 05:08 ب.ظ

شاید گرده افشانیشون اونجا بوده بعد فر خوردن اومدن ایران

تازه وارد دوشنبه 7 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:57 ق.ظ

به این پست خندیدم و گفتم من که چنین چیزی ندیدم
تا اینکه امروز سرسفره ناهار شنیدم یکی از اون ور به بقیه می گفت کریسمس مبارک.
ههههههههح

کیریسمس شما هم مبارک

آویشن سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1394 ساعت 05:07 ق.ظ http://dittany.blogsky.com

آخه اون چی بود گفتی؟
کلا شما مردا خلاصه میشین در دو چیز: روابط جنسی،شکم
غیر از این دو نمیتونین به چیز دیگه ای فک کنین.بابا والا دخترا خاصیتای دیگه هم دارن.یکم با دید بازتر به زندگی نگاه کنین.
خدارو شکر که من پسر نشدم و از دختر بودنم خیلیم راضیم،حتی با این همه مشکلات و محدودیت هایی که واسه دخترا تو ایران هست

اون دیگه اوج دوست داشتنم بود که گفتم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد