تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

هیچ مسوولیتی در جهان، بزرگ‌تر از انسان‌بودن نیست.»

بعضی وقتها مردم میان و نظراتی تبلیغاتی و کس شعر میزارن که مربوط به وبلاگهای بیان و بلاگفا و پرشین بلاگ میشه.در این جور مواقع دلم میخواد بگم:بدو برو بچه در خونه خودتون بازی کن.

نظرات 26 + ارسال نظر
اذر جمعه 4 دی‌ماه سال 1394 ساعت 05:12 ب.ظ http://azar1394.blogfa.com

اخه این کلمات رکیک چیه استفاده میکنی

کدوم کلمات؟

کیمی آ جمعه 4 دی‌ماه سال 1394 ساعت 05:49 ب.ظ http://yeghatre-harf.blogsky.com

اینایی که میگن به وبلاگ منم سر بزن و تبادل لینک و این کاف شرا ... لامصبا نسلشون که منقرض نمیشه هیچ ، روز به دوز رو عصاب ترم میشن !

دقیقا

ثریا جمعه 4 دی‌ماه سال 1394 ساعت 08:00 ب.ظ http://muir.blogfa.com/

آخی... تو امروز نیاز به توجه واقعی داری

Mohamad جمعه 4 دی‌ماه سال 1394 ساعت 09:09 ب.ظ http://alamtu94.blogfa.com

تراویس من به خودم گرفتم
منظورت من که نبودم
کیمی آ جان خدا رو چه دیدی شاید نسلمون منقرض شد

Mohamad جمعه 4 دی‌ماه سال 1394 ساعت 09:11 ب.ظ http://alamtu94.blogfa.com

تراویس من به خودم گرفتم
منظورت من که نبودم
کیمی آ جان خدا رو چه دیدی شاید نسلمون منقرض شد

. جمعه 4 دی‌ماه سال 1394 ساعت 10:53 ب.ظ

از شب جمعه این هفته ننوشتی
هاهاها

کیمی آ شنبه 5 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:17 ق.ظ http://yeghatre-harf.blogsky.com

@محمد :
اصلا منظورم به شما نبود . یه مدت که وبلاگ بنویسی خودت میفهمی که منظورم کیاست .

گلشن شنبه 5 دی‌ماه سال 1394 ساعت 01:21 ق.ظ

مثلا نوشتی من دلم میخواد بمیرم میاد میگه: بدون اغراق میگم وب بسیار زیبایی داری به منم سر بزن خوشحال میشم

! شنبه 5 دی‌ماه سال 1394 ساعت 04:27 ب.ظ

دیوانه روانی
من برعکس همه میگم تو طلاق نمیگیری ،تو گوه وار به زندگیت ادامه میدی

چقدر بی ادبی تو.

آویشن شنبه 5 دی‌ماه سال 1394 ساعت 05:29 ب.ظ

حکم این افراد فقط چپوندن دمپایی ابری خیس تو دهنشونه،فقطا:دی

آویشن عزیزم کجایی؟

آویشن شنبه 5 دی‌ماه سال 1394 ساعت 05:30 ب.ظ

حکم این افراد فقط چپوندن دمپایی ابری خیس تو دهنشونه،فقطا:دی

آویشن عزیزم چه خبرا؟

آویشن شنبه 5 دی‌ماه سال 1394 ساعت 05:38 ب.ظ

حکم این افراد فقط چپوندن دمپایی ابری خیس تو دهنشونه،فقطا:دی

آویشن مهربونم کجا بودی؟

! شنبه 5 دی‌ماه سال 1394 ساعت 05:43 ب.ظ

ادبیات اینجا همینه و تو یه دیوانه
خانوما اقایون همه مثل تراویس دیوانهههههههه نیستند
من بهتون قول می‌ دم

بی تربیت بی ادب

آویشن شنبه 5 دی‌ماه سال 1394 ساعت 06:28 ب.ظ

وبلاگ تو هم با من مشکل داره ها.چرا سه بار اومده کامنتم :-D :-D :-D

از بس که خوب و مهربونی

یک عدد کنجکاو:/ شنبه 5 دی‌ماه سال 1394 ساعت 07:16 ب.ظ

آقای تراویس،جدا از مطالبتون سوال من همیشه این بوده که چطور این همه نظرات گوناگون رو میخونین و تحمل میکنین؟!

تسامح اصلی ترین خصوصیت آدم در این روزگار باید باشه

مهشید شنبه 5 دی‌ماه سال 1394 ساعت 10:36 ب.ظ

وقتی ی روز ازت خبری نباشه دلهره میگیرم
فکر میکنم آرامش قبل طوفان
پست بعدیتو با شادی آپ کن یهو شوکه نشم.

خیالت راحت مهربونم.همه چیز مرتبه عزیزم

لوچیا شنبه 5 دی‌ماه سال 1394 ساعت 10:53 ب.ظ http://muir.blogfa.com/

آویشن، لطفا آدرس وبلاگت را بنویس تا بخوانیم

تازه وارد یکشنبه 6 دی‌ماه سال 1394 ساعت 01:59 ق.ظ

واااااااا، از من به علامت تعجب

! یکشنبه 6 دی‌ماه سال 1394 ساعت 02:36 ب.ظ

تازه وارد واااا که چی
تو این که این ادم روانیه شک دارید
چرا حقیقت رو بهش نمیگین
البته شاید همه تون مثل این ادم هستید

زن عاشق یکشنبه 6 دی‌ماه سال 1394 ساعت 05:10 ب.ظ

برعکسها تو ک..شر میگی ما میخونیم

بهاره یکشنبه 6 دی‌ماه سال 1394 ساعت 06:36 ب.ظ

سلام
ببخشید خواستم بدونم تراویس بیکل به چه معناست؟
ممنون میشم جوابم بدبد

sani یکشنبه 6 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:11 ب.ظ

نظرات این پستت خیلی مفرح هستند
:-D:-D

خوشحالم که راضی هستی

گلشن یکشنبه 6 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:49 ب.ظ

دیگه کلمات رکیک واسه یه جماعتی عادی شده انگار .نمیدونن چیه

دقیقا

تازه وارد دوشنبه 7 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:54 ق.ظ

علامت تعجب من که نویسنده رو تایید نمی کنم. همون اوایل هم که اینجا رو خوندم گفتم کاملا با رفتار خیانت تو هرشرایطی مخالفم. ادم اگه طرفشو بخواد باهاش می سازه نخوادم همه چی رو خراب می کنه می ره پی کارش. حد وسطی وجود نداره رابطه اقماری و خیانت نمی تونه هیچ معنایی داشته باشه
اما ایشون خودش می دونه و اختیار وبلاگ و رفتارش و حرفاشو داره؛ فردا اگه خانومش بفهمه خودش باید جوابگو باشه نه من و شما
پس بی جهت گناه کسی رو نمی شورم و به کسی انگ نمی زنم. درجهت تایید ایشون چیزی نگفتم اما بی ادبی کردن رو هم نمی پسندم

کاملا درست میگی دوست عزیزم

مهشید دوشنبه 7 دی‌ماه سال 1394 ساعت 02:14 ق.ظ

کامنتا رو میخونم
بکجا داریم میریم .


خداروشکر.
چشم رو هم بذاری این زمستونم تموم میشه.

ولی من خیلی خوش بین هستم که در آینده همه چیز درست بشه

آویشن سه‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1394 ساعت 05:03 ق.ظ http://dittany.blogsky.com

لوچیا جان من اکثرا دیر به دیر وبلاگمو آپدیت میکنم ولی خب آدرسش اینه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد