تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

انسان در این عالم چون شبح سرگردانی است که هنگام عبور از این راه، حتی سایه‌ای از خود به یادگار نمی‌گذارد.

باید به چند سوال اساسی صادقانه پاسخ بدم.پاسخ به این سوالات هستن که باعث میشه بدونم چرا میخوام طلاق بگیرم و از همسرم جدا بشم یا این که چرا میخوام زندگیم رو با اون ادامه بدم.پاسخ صادقانه به این سوالات برای من حکم شفاف سازی ابهامات ذهنیم رو داره.

سوال اول:چرا به همسرم خیانت کردم؟

صورت سوال اشتباهه و این شبهه رو واسه هر کسی به وجود میاره که من بیست وچهار ساعت شبانه روز مشغول خیانت کردن به همسرم هستم.در صورتی که اشتباهه.من دفعات خیلی خیلی کمی به طور جدی و واقعی به همسرم خیانت کردم.و این که یه مرد بتونه واقعا خیانتکار تمام عیاری بشه لازمه اش پول و ماشین و خونه و تیپ هست که من فاقد همه اینا هستم.برچسب متاهل بودن به اندازه کافی باعث فراری دادن دخترها میشه.اما برگردیم به جواب که چرا یه نفر خیانت میکنه.من در مورد زنها نمیدونم چی بگم و جوابی ندارم که بدم.در مورد مردها هم نمیتونم جواب بدم.فقط در مورد خودم میتونم جواب بدم و این که کدوم یکی از ما در موقعیتش بودیم و صرف نظر کردیم؟نجابت و وفاداری و تعهد زمانی معنی پیدا میکنه که ما انتخابهای امن و بی خطر و بدون ریسکی داشته باشیم ولی نخوایم که انجامش بدیم.نجابت زمانی معنی پیدا میکنه که من بدونم همخوابگی با یه زن باعث نمیشه که همسرم متوجه بشه و زندگی زناشوئیم به هم بخوره و تصویر قدیس گونه من خراب بشه و با تمام این اوصاف و اطمینان از همه این موضوعات باز هم اون کار رو انجام ندم.پس میبینید که واقعا سخت هست.من زمانی خیانت کردم به همسرم که توی دوره خیلی بدی بودم.به خاطر مسائلی درگیر بودیم و رابطه ما واسه چندین هفته به تاخیر افتاده بود پس من اون کار رو کردم.

----

سوال دوم:با وجود این که همسر خودت زیبا و جوان و دوست داشتنی و گرم و مهربون هست چرا جذب زن های دیگه میشی؟

همه توصیفات فوق در مورد همسر من درسته و علاوه بر اون ها ما رابطه خوبی از لحاظ جنسی داریم.نمیخوام جوابم رو تعمیم بدم به همه موجودات نر پستاندار.فقط در مورد خودم میگم که با وجود همه خصوصیات خوب فیزیکی همسرم،واسه من تکراری شده.و به طور قطع به یقین میگم که اگه زنی به زیبایی سوفیالورن،لیو تایلر،آنجلیناجولی،کامرون دیاز و یا هر زن زیبای دیگه ای داشتم بعد از چندین ماه واسه من تکراری میشد و هر زنی با هر سنی و با هر قیافه ای میتونست منو جذب بکنه.فلسفه من در مورد زنان اینه که با هر تیپ و هیکل و وزن و قیافه ای زیبا هستن.من نمیتونم زن زشت ببینم.من همه زن ها رو دوست دارم.و اینجوریه که انتخاب های وسیعی دارم.

----

سوال سوم:اگه یه روزی بفهمم زنم بهم خیانت کرده چی کار میکنم ؟ چه حسی بهم دست میده اگه بفهمم زنم بهم خیانت کرده؟آیا دوست دارم زنم بهم خیانت بکنه؟

جواب خیلی ساده هست.اگه همسر من اون قدری زرنگ هست که بتونه خیانت بکنه و با مرد یا مردان دیگه ای باشه و من نفهمم خوب من نفهمیدم پس ناراحتی نداره.اگه من یه روزی بفهمم دعوا و دادوبیداد راه نمیندازم و کتک کاری نمیکنم و فقط درخواست طلاق میدم.و این که هیچ مردی دوست نداره زنش بهش خیانت پس منم از این قاعده مستثنا نیستم.اما این دلیل قانع کننده ای نمیشه که چون من دوست ندارم زنم بهم خیانت بکنه پس خودم هم نباید این کار رو میکردم.

----

سوال چهارم:بعد از تموم شدن خیانت و وقتی که تموم شد به چی فکر میکردی؟

به هیچی.انگار که توی یه خلاء لایتناهی افتاده بود.و این که یه حسی به من گفت دیگه تموم شد.ولی نه عذاب وجدان داشتم و نه ناراحت بودم.فقط کمی گیج بودم.و این که بدن اون زن رو با بدن همسر خودم مقایسه میکردم.

----

سوال پنجم:آیا باز هم این کار رو انجام میدی؟

جواب فقط یک چیز هست:بله.اگر باز هم موقعیت مناسبی پیدا کردم و آدم مناسبی پیدا کردم این کار رو انجام میدم.

--------------------------------------------------------

با جواب دادن صادقانه به این سوالات هست که میتونم زندگیم رو ادامه بدم،همسرم و اون چشمهای زیباش رو دوست داشته باشم و هر کاری واسه خوشحال کردنش بکنم.با هم بچه دار بشیم و بزرگ شدنشون رو ببینیم و کنار هم پیر بشیم.

نظرات 50 + ارسال نظر
اذر جمعه 11 دی‌ماه سال 1394 ساعت 02:14 ب.ظ http://azar1394.blogfa.com

خوب پس تکلیف همسرت به عنوان ی زن وفادار چیه؟
اگه بفهمه چ جوابی داری که بهش بدی؟
فکر میکنی میتونی زنتو خوشبخت کنی؟
واسه خوشحال شدنش چ کاری میکنی وقتی که به راحتی بهش خیانت میکنی؟
مثلا بچه دار بشی که چی/بشی قهرمان بچه هات؟
کنار هم پیر بشید.تو کنار همه ی زنها داری پیر میشی و اون کنار تو در جوانی پیر خواهد شد
لازمه خیانت مادیات نیست
لازمه ش بیشرفی و بی وفایی وبوالهوسیه
میشه به سوالاتم صادقانه جواب بدی
فکر نمیکنی شاید مریض باشی؟
سیب سرخ گیر شغال میاد
به نظرت اخرش چی میشه؟
مردها اونجایی به زندگیشون گند میزنن که فکر میکنن زرنگن

اعظم46 جمعه 11 دی‌ماه سال 1394 ساعت 02:25 ب.ظ

ولی ننوشتی آیا خانمت از خیانت شما خبر داره یا نه
به هر حال ممنون که خالصانه وبا صراحت به سوال ها پاسخ دادید

پس نتیجه می گیریم خیانت مرد به خانمش دلیل بر تنفر ونفرت مرد به خانمش نیست


البته یاد یه بنده خدایی افتادم که مدام تاکید می کرد نزارید شوهراتون پول دار بشن بی پولی همسر چیز بدی نیست

خبر نداره
به هیچ وجه من که ازش متنفر نیستم.بلکه عاشقانه دوستش دارم

تازه وارد جمعه 11 دی‌ماه سال 1394 ساعت 02:42 ب.ظ

بیچاره خانوم سین. نمی دونه با کی میخواد بره سیزده به در
من به نوبه خودم امیدوارم زود متوجه این طرز فکرت بشه و تا قبل بچه دارشدن تصمیم نهایی خودش رو در مورد ادامه زندگی مشترک یا برهم زدن اون بگیره

واقعا من نمیدونم چرا فکر میکنی من یه هیولای عوضی هستم؟؟در صورتی که نیستم.

خانم ف جمعه 11 دی‌ماه سال 1394 ساعت 04:02 ب.ظ

ها ها ها خیلی باحالی تراویس :)

فدات خوشگله

تازه وارد جمعه 11 دی‌ماه سال 1394 ساعت 04:16 ب.ظ

خوب باید بپذیری که تاهل یعنی تعهد. موندن پای یک نفر وچشم و جسم و روح رو به روی همه بستن. به قول معروف یا رومی روم یا زنگی زنگ. نمیشه اون گوشه موشه ها یه زیرآبی هم بری. نمیشه. اصلا پذیرفته نیست. چرا نظرخود خانوم سین رو دراین باره نمی پرسی که خیالت راحت بشه و بفهمی که ماها دروغ نمی گیم؟؟

نمیتونم بپذیرم که تاهل یعنی مثل یه خرگوش کوچولو شدن.این تصور قدیمی و غیرواقعی رو دور بریز از ذهنت که تاهل یعنی دست کشیدن از همه چیز.تو باید خیلی جوون و مجرد باشی که نمیتونی این چیزا رو درک بکنی

یک زن جمعه 11 دی‌ماه سال 1394 ساعت 06:19 ب.ظ

هر وقت میخوام پیجت رو باز کنم بی اختیار "تراویس بیکله" تو ذهنم میاد
دلم میخواد بدونم این پاستوریزه هایی که اینطوری در مقابل شما جبهه میگیرن چند سالشونه و تو چه وضعیتی هستن؟؟
بنظر من نود و اندی درصد از مردها و زنهایی که تو دوره سنی بین سی تا چهل سال هستند دقیقا مثه شما هستند

کاش همه مثل تو فکر میکردن
من آدم بد و حیوون کثیفی هستم چون که فیلم بازی نمیکنم و چشمهای اونایی رو که نمیخوان باز بشه باز میکنم.من حقیقت رو عریان تر از هر کتاب و فیلمی دارم نشون میدم.

شاگرد شوفر راننده اتوبوس تهران رشت جمعه 11 دی‌ماه سال 1394 ساعت 06:19 ب.ظ

به قول یه بابایی خیلی دیگه زررررررررررررنگ
مردان زناکار برای زنان زناکار
امیدوار نباش خوبش نصیبت شده

سارا جمعه 11 دی‌ماه سال 1394 ساعت 06:38 ب.ظ

حیووون آشغال پست
بیچاره زنت
هیچی نمیفهمی، یعنی پست تر از تو ندیدم.چقدرم خوب خودت رو توجیح میکنی
انقدر آشغالی که میگی اگه زنت بهت خیانت کنه برات مهم نیس، یعنی چقدر حیوون
امیدوارم ادمای مث تو تیکه تیکه بشن.
آشغال حیوون،معنی حرفات رو بفهم.ادمی که زنش رو دوست داره در هر حال میخوادش
یعنی اگه مریض باشه نتونه سکس کنه باید بری با یکی دیگه
هیچکی درباره نظر من زر زر نکنه.فهمیدین.شما هم که تاییدش میکنین آشغالین

اول این که توجیه درست هست و نه توجیح.
در ثانی این همه خشم و توهین به من به خاطر چیه؟به خاطر این که توی وبلاگ شخصی خودم نظر کاملا شخصی خودم رو نوشتم و کارت دعوت هم واسه شما نفرستادم که بخونی
اشاره کردم که اگه زنم بهم خیانت بکنه و من نفهمم واسم مهم نیست.خوب واقعا هم نیست چون نفهمیدم این موضوع رو.به نظر شما برم خونه همسرم رو بگیرم زیر مشت و لگد و بهش بگم که تو شاید یه روزی قراره به من خیانت بکنی و من چون نمیخوام به فرموده خانم سارا حیوون باشم باید حالت رو بگیرم.
بعد گفتی آدمایی مثل من تیکه تیکه بشن که در اون صورت خیلی زیاد میشن اون آدمها و فقط کسایی زنده میمونن که از لحاظ مغزی دچار مشکل هستن ویا کسایی که از لحاظ جنسی هیچ گرایشی ندارن و فوق العاده سرد هستن.
بله اگر زنی دچار مشکلی شد که نتونست با شوهرش سکس بکنه واسه مدتی طولانی هم شرع و هم عقل و هم اجتماع و هم از هر زاویه که بهش نگاه بکنی پذیرفته هست که شوهرش با زن دیگه ای همخوابگی داشته باشه.

تازه وارد جمعه 11 دی‌ماه سال 1394 ساعت 06:41 ب.ظ

من متاهلم و همه این ها رو خوب درک می کنم
اصلا هرکی راه خودشو بره
هیچ اصرار ندارم بگم کدوم راه درسته
اما ماه برای همیشه زیر ابر نمی مونه. از ما گفتن بود.

امیدوارم که ماه من همیشه زیر ابر بمونه

سارا جمعه 11 دی‌ماه سال 1394 ساعت 08:05 ب.ظ

تو به املا من گیر نده
بدبخت من کی گفتم زنت و بکش
بیچاره گفتم مرگت به طور تیکه تیکه باشه، یعنی بری زیر تریلی،زجررر بکشی
البته هیچی بهت نمیشه گفت چون تو انسان نیستی،تو یه حیون اشغالی
وگرنه کسی که انسان باشه مبفهمه بیماری برای همه هست و اگه مشکلی برای زن با مرد پیش بیاد طرف مقابل به فکر سکس نیست
خیلی بدبختی
من از یه سرچ رسبدم اینجا
چرت و پرتاتم دیگه نمیخونم.بمیر آشغال

س جمعه 11 دی‌ماه سال 1394 ساعت 09:39 ب.ظ

کاری به گرایشات جنسیت ندارم ...
اینو هم واقعا همه میدونن هر چقدر که هات باشی کنترل رو گرایشاتت نداشته باشی خیلی بده .. سعی کن تو سوار غریضت باشی نه اون .......... ادمای خیلی هاتی هم هستند که میتوننن تو تنهایی زندگی کنند اما حریما رو نگه دارند ...

کسی که ارتباط جنسی نداره یا فقط با همسرشه سرده ؟!!!!! خیلی چرته حرفت .


فقط اینو میدونم ادمایی شبیه شما لیاقت عشق و خانواده داشتن رو ندارند ...

همسرم شبیه شما بود ... و البته اینقدر مثل شما زرنگ نبود البته یا شایدم من باهوش تر از سین بودم که همیشه ارتباطاتتشو میفهمیدم .....
انداختمش تو اشغالی ... اینقدر با جنده جماعت بپره تا تو کثافت حل بشه ... حالا باز خوبه تو ادعای دین و ایمان نداری اون کثافت که .........
البته من به شما توهین نکردم ... امثال شما خیلی خیلی زیادند ... فقط عجیب اینجاست که هر بار خیانت میکنی بیشتر عاشق زنت میشی .

faraz جمعه 11 دی‌ماه سال 1394 ساعت 09:52 ب.ظ

متاسفانه آدم مثل شما زیاده ...تازه وقتی ازدواج می کنند تازه راه و چاه هم یاد می گیرند تمریناتشون بیشتر میشه اعتماد به نفسشون هم میره بالا بیشتر میاند تو خط خانوم بازی ...به خاطر همین هم واقعیت اینکه اگه در یک خونه یک پسر مجرد یکی متاهل رو با یک دختر زیبا تنها بذارید ....مجرده در اکثر مواقع کم خطر تره تا متاهله

میم جمعه 11 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:22 ب.ظ

خانوم سارا...
اگه چشمای خودتو باز کنی میبینی خودت و همه ی ما همچین پاک و مبرا نیستیم و حق نداریم کسیو قضاوت کنیم..
پس اگه نوشته های تراویس رو

دوست نداری نخون،خواندی،نظر نده
نمیدونم این همه خشم تو از کجا اومده...؟

ماهی کوچولو شنبه 12 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:07 ق.ظ http://tekrareman.blogsky.com

واای با خوندن مطلبت به حد کافی تو خودم جمع شده بودم از فشاری که بهم وارد شد و یکی از چشمام رو بسته بودم و یواشکی میخوندم انگار که هر لحظه قراره یه صحنه ترسناکتر ببینم×
بعد این سارا چقدر عصبی شده از حرفات!! انگار مرد ندیده باشه :))))
ببین بنظرم یکمی زیادی فک میکنی! یعنی خیلی فک میکنی! کمتر فکر کن! خیلی بیکاری فک کنم! از بیکاری میشینی این همه تصورات رنگارنگ میکنی! سرگرم نگه دار خودت رو!
بعدشم تو که مردی ساده ست! یه بارم گفتم! خدا خودش شماها رو شناخته میون بر براتون گذاشته!
اما اخیرا شنیدم یکی از همکارای قدیمیم که یه پسر هم داره رسما به یه پسر از خودش کوچیکتر داده دیگه حرفی ندارم به تو بزنم!
فقط میتونم بگم بدون اینکه بدونیم چقدرررررررر این فیلمها و ماهواره همه چی رو برامون عادی کرده! غرب دنبال راه چاره واسه بدبختی های جنسیشون و سقط جنین در 13 سالگی اونوقت سوغات ما همین چیزاست!
حتی واسه من عادی شده لابد که خود من اینقدر ساده راجع بهش حرف میزنم!!
اما حالم از آدمای بی اراده بی اخلاقی مثل شما به هم میخوره! هنوز این عوض نشده!

فقط حالت به هم خورد رو من بالا نیاری یه وقت

ایرانی شنبه 12 دی‌ماه سال 1394 ساعت 01:07 ق.ظ

زن عاشق، شمام مث اینکه بععععععععععععله!! بدت نمیاد
خوب با صاب وبلاگ هماهنگ کن تا تو روهم کشف کنه

خیلی بی تربیتی

ستاره شنبه 12 دی‌ماه سال 1394 ساعت 02:22 ق.ظ http://small-light.blogsky.com

درسته که نیاز جنسی از نیازهای اولیه انسانه و مثل غذا خوردن... باید پاسخ داده بشه بهش ولی خب گاهی اوقات خودداری هم خوبه. حالا چه تو ازدواج چه خارج از ازدواج. اصلا خودداری تو هر چیزی خوبه دیگه! مثلا یه شیرینی که خیلی خوشمزه به نظر میرسه رو آدم نمیخوره یه وقتایی، چون از عواقبش آگاهه.
کاش آقایونی هم که این پست رو میخونن بیان رو راست و صریح نظرشون رو بنویسن.

مهشید شنبه 12 دی‌ماه سال 1394 ساعت 03:15 ق.ظ

سلام بازم ک غوغا کردی. :)
قبول دارم که هرکسی ممکنه بعداز ازدواج
خیانت بکنه
چون براش دلایل زیادی وجود داره.
اما فکن جریان اینجا فرق میکنه ک،
ی عده
میتونن با وجود خیانت لذت ببرن
و ی عده نمیتونن و خودشونو گنه کار میدونن
که البته باز برای هرکدوم شرایطی هست
که باعث بوجود اومدنش میشه...
بنظرم ازدواج یعنی تعهد و مسولیت
در غیر این صورت که ازدواج نیست.
بازم شرایط تعیین کننده است که خیانت بکنیم یا نکنیم.
بنابرین خود فرد ملاک نیست چون ازنظرم
همه چ زن چ مرد سیری ناپذیرن
فقط ی عده خودشونو کنترل میکنن و متعهد میمونن.
خب تراویس ببین همیناس ک مهمه و بعداز ازدواج مشکل ساز میشه
وقتی دونفر قبل ازدواج راحت راجب همین مسائلشون
صحبت کنن و بعد تصمیم بگیرن خیلی اخلاقی تره
تا اینکه ما برای گول زدن طرف یا اینکه بخوایم حالا ی خوبشو خودمون
داشته باشیم بعدش خودمون هرکاری کردیم نیست. حقیقت
وجودمونو رو نکنیم و افکار و عقاید واقعیمونو پنهان کنیم.
بنظرم خیانت واقعی اینجا رخ میده.



اه چقدر رسمی شد.خیلی سخت حرف زدم.

sara شنبه 12 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:01 ق.ظ http://www.motevalede-december.blogsky.con

من تو کف این چاک دریدن هام!!! ملت چقد خودشونو عصبی میکنن:|||

یک نیمچه دختره ۲۵ساله شنبه 12 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:16 ب.ظ

گر انسانی،انسان دیگر را بخاطر گناهی سرزنش کند نمیرد تا مرتکب آن شود (امام صادق (ع))
آدم مذهبی نیستم اما هرچند وقت یک بار این حدیث رو به خودم یاد آوری میکنم.
روی صحبتم با اونایی که میان اینجا داد و هوار میکنند..آدم از فردای خودش خبر نداره..جای اینکه از تراویس غول بسازیم یادبگیریم اینقدر راحت آدم ها رو با چهار خط نوشته قضاوت نکنیم و واسشون حکم صادر نکنیم ..

سها شنبه 12 دی‌ماه سال 1394 ساعت 02:38 ب.ظ

با این اوصاف اگه باردار بشه میخوای چیکار کنی ...پس تو دیر یا زود خیانت می کردی چون به هیچ عنوان نمی تونی دوره بارداریو دووم بیاری

؟؟؟ شنبه 12 دی‌ماه سال 1394 ساعت 03:01 ب.ظ

کسی که خیانت میکنه، فکر کرده به عواقبش لابد، پی عواقب لو رفتنشو به تنش مالیده، داره ریسک میکنه یه جورایی،
اما سوال اینجاست، آیا وقتی میتونیم خیانت کنیم و مطمئن باشیم طرف هرگز نمی فهمه، این کارو بکنیم یا نکنیم؟!
مذهبی ها که تکلیفشون معلومه، می مونه اخلاق، که نسبیه،
از نظر من بی اخلاقیه، چون یه جایی قول دادی به طرف که دروغ نگی بهش،
میگه، منو با حقیقت بیازار اما با دروغ آرامم نکن،
من خودم همیشه اول رابطه هام از طرفم خواستم تلخ ترین حقایق رو بهم بگه تا احساس حماقت نکنم بعدا،
وای از روزی که آدم بفهمه کسی که اون همه قبولش داشتی دروغ گفته بهت و تمام مدت تو رو یه گوش دراز گوش مخملی پنداشته،
آدم در هم فرو می شکنه،
کلا نمی خوام نویسنده رو قضاوت کنم، کلی حرف میزنم، به نظرم آدم با کسی که دوستش داره این کارو نمی کنه، آدم کسی رو که دوست داره در ریسک در خود شکستن و نابود شدن قرار نمیده،
البته دوست داشتن هم درجه داره
وقتی داری این ریسکو میکنی، حتما می ارزه، حتما توجیه اقتصادی داره :))
در هر صورت بسیار جسور هستید اقا، من به شخصه متشکرم از جسارت شما،
دانستن بهتر از جهله، حتی اگه این دانستن باعث آزار باشه، دانستن و شناختن،
دوستان تلاش کنیم بشناسیم خودمون رو ، رو به رو شیم با حقیقت ، ما انسانیم نه کبک، این سر برا بالا گرفتنه نه فرو کردن در برف

زن عاشق شنبه 12 دی‌ماه سال 1394 ساعت 06:30 ب.ظ

کامنتارو دوس داشتم ...ایرانی اشتباه فک میکنی

سارا شنبه 12 دی‌ماه سال 1394 ساعت 07:41 ب.ظ

میم من با تو حرف نزدم حرف نزنی نمیگن لالی
ماهی دلم برات میسوزه که هرچی مرد دیدی آشغال بوده
فقط اومدم چرت و پرتایی که به نظر من دادین بخونم.
برین ب درک

گلشن شنبه 12 دی‌ماه سال 1394 ساعت 10:58 ب.ظ

یه سوال اساسی دیگه رو جواب ندادی تراویس بیکل

اگه همسرم بفهمه که خیانت میکنم و بخواد که جدا بشه چی کار میکنم؟بدون ناراحتی و آزار طلاقش میدم یا پافشاری میکنم به زندگی؟

فرشته شنبه 12 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:16 ب.ظ

من ی خواننده قدیمی وبت هستم ب صورت کاملا خاموش
همیشه نوشته هات رو میخوندم، سوال هایی ک برام پیش میومد بدون اینکه از تو بپرسم خودم جواب میدادم و به طور کلی خودمو قانع میکردم
میگفتم شاید سوالم مسخره باشه
همه آدما ب نظرم خصوصیت های خودشون رو دارن، قبر های آدما تک نفرن، یعنی قرار نیست گناه کسی پای کس دیگه ای نوشته بشه
سوال من در مورد این نوشتت خیلی منو درگیر کرد، اول اینکه من مجردم، نامزد دارم ولی، از ازدواج ترسیدم با این نوشتت
تو گفتی یه هفته یا دو هفته نیازت رفع نشه ممکنه با کس دیگه ای بری، اگه زنت حامله بشه چیکار میکنی؟
تو طول ۹ ماه خیلی زن ها نمیتونن بیشتر موقع ها، حتی هستن بعضی ها ک شوهرشون رو تحمل نمیکنن، تو میخوای چیکار کنی اون موقع؟
من میترسم شوهرم بخواد بره با یکی دیگه

آویشن یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1394 ساعت 01:52 ق.ظ

نمی دونم چی بگم،زندگی خودته،ولی من خیانت و تحت هر شرایطی نمی تونم هضم کنم.به نظرم خیانت بدترین صدمه ای هست که دو نفر تو یه رابطه به هم دیگه وارد می کنن.
من اگه مرد بودم و به قول تو برام همه زنها جذاب بودن کلا قید ازدواج و می زدم و اینجوری هم به خوشی هام می رسیدم هم کسی و وابسته خودم نمی کردم.
شاید بگی طرز فکرم سنتیه،ولی به نظر من ادامه دادن همچین رابطه ای اشتباهه.
البته این زندگی خودته و خودتم باید راجبش تصمیم بگیری.
من یه فمنیستم و انتظاری ندارم که تو مثل من فکر کنی چون زن نیستی و این طبیعیه.

آنا یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1394 ساعت 01:52 ق.ظ

امیدوارم خوب بشی
متاسف و ناراحت شدم بابت این نوشتت

مژگان یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1394 ساعت 10:21 ق.ظ

به عنوان یه دختر
نظرم در مورد تو ایته
صادقانه بگم
تو ادم نیستی
تو یه حیوونی با ظاهری شبیه ادمیزاد
این اولین حسی که با خوندن نوشته هات بهم دست داد
چون حرف از صداقت شد بهت گفتم
و مطمئن باش خیانت یه امر دو طرفه ست
یعنی اونم صد در صد یه جورایی به تو خیانت میکنه
ولی خوب هم تو زرنگی و اون نمیفهمه و هم اون زرنگه و تو نمیفهمی
پس ادامه بدید

خیلی ممنون.لطف عالی مستدام

سین چشم سبز یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1394 ساعت 02:00 ب.ظ

عزیزم آنچه را که برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند.
آفرین.
حالا برو جیشتو بکن بعدشم بگیر بخواب پسر خوب.

مهناز یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1394 ساعت 02:40 ب.ظ

مدتیه میخونمت،ولی اولین باره کامنت میذارم.
خیلی جاها از حرفات حرصم گرفته و کلی دری وری بهت گفتم،جاهایی هم باهات همذات پنداری کردم.
ولی در کل باید بگم چه ما حرص بخوریم و چه نخوریم،چه فحش بدیم و چه ندیم،متٲسفانه یا خوشبختانه،حرفهایی که میزنی،همه شون حقیقتن.حقیقت تلخ.به نظر منم هیچ مردی وجود نداره که تمام شرایط براش محیا باشه و خیانت نکنه.حالا هرچقدرم ما بیایم فحش بدیم و بگیم مردها کثیفن و خائنن و یا هرچیز دیگه،این چیزی رو عوض نمیکنه.
چیزی که تو نوشته هات خیلی جلب نظر میکنه،صداقتته.میتونستی مثلخیلی از وبلاگ نویسها بیای و جانماز آب بکشی و کلی هم قربون صدقه و تعریف و تمجید بشنوی،ولی اینکارو نمیکنی.
خوشحالم که مینویسی.به عنوان یه زن متٱهل نوشته هات برام مهمه.
ممنونم

قربونت

Mohamad یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1394 ساعت 04:51 ب.ظ http://alamtu94.blogfa.com

تو که مجردی میتونستی خیلی راحت تر این کارها رو انجام بدی دیگه چرا رفتی زن گرفتی!؟
شاید عاشق زیبایی سین چشم سبز شدی؟

فریجید یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1394 ساعت 05:17 ب.ظ

نکته 1 :همه کسایی که صاحب وبلاگو تایید می کنن جنده ان خواستن بدن من می کنم
حضرت فریجید(دامنش پر از برکت است)

نکته 2 :خانوما اول برید به جنده هایی که هم جنس خودتونن و خیلی هاشون با اینکه می دونن طرف متاهله بازم می دن گیر بدید بعد به مردا من هم باشم هر کی مجانی بده استقبال می کنم

بی ادب

زن عاشق یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1394 ساعت 06:22 ب.ظ http://armi0.blogfa.com/

چنباره میام ج سوال چهارو میخونم ..ینی هیچ عذاب وجدانی نیس ،پس واسه چی مهربون میشی بعدش

اگه رمزم عمل نمیکنه بگو

عمل نمیکنه

گلشن یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1394 ساعت 10:20 ب.ظ

تراویس من یه چیزو متوجه شدم که به تو یا باید فحش داد یا تاییدت کرد تا جواب کامنتو بدی

مگه غیر از این دو حالت هم داریم؟؟؟؟؟

گلشن دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:09 ق.ظ

مردها اونجایی به زندگیشون گند میزنن که فکر میکنن زرنگن
این جمله آذر رو باید قاب گرفت

بیل کلینتون که به همسرش خیانت کرد یه حرف خوبی زد گفت از همه بدتر این بود که این کارو انجام دادم فقط چون میتونستم!

میدونی؟
من دوس دارم سین چشم سبز اون قشنگترین دختر نیمکره شرقی٬ تو رو خوبِ خوب بشناسه و ولت کنه تو هم بری با هر بدبخت یا مریض یا بی وجدانی.
از طرفی هم اگه بفهمه ضربه بدی میخوره و گناه داره اما هرچی فکر میکنم بهتر از بودن با یه مردیه که تو این وادیا افتاد و ممکنه با این کثافتکاری اونو هم مریض کنه که دیگه جبرانی نداره منظورم اینه که تو که از اون زنا گواهی دال بر سلامتی نمیخوای؟نه مسلما!
پس بهتر تا قبل از اینکه بهش مریضی ای انتقال بدی بفهمه و ترکت کنه.تو هم آزاد میشی و برو هر شب یه زن جدید کشف کن.
من از وبلاگت خوشم میاد حالا بی خیال اما اگه بخوام مثل خودت صداقت رو سرلوحه کارم قرار بدم...آره تو صادقی ٬ اما در نهایت یه مریض صادقی.مریضی از نوع صادقش

خواننده خاموش دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:54 ق.ظ

سیمون دوبووار :
وقتی کسی واقعا یکی را دوست دارد ، حتی نمی تواند فکر دوست
داشتن دیگری را بکند.

زن عاشق دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1394 ساعت 10:48 ق.ظ

درووووغ
اگه راس میگی بگو کی خصوصی نظر گذاشته

والا بلا ندیدم.نمیدونم.

به فریجید دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:34 ق.ظ

تا زمانی که تفکر حاکم بر جامعه، تفکری شبیه تفکر این حضرت تهی مغز باشه، ما با این مشکلات دست به گریبان خواهیم بود،
جنده، فاحشه تویی آقا که برا سوراخ مفت له له میزنی، کی گفته این کلمات اسم های مونثن؟!
غالب زنان بدون دلبستگی سکس نمی کنن، غالب زنان، به جز اونهایی که کسب درآمد میکنن از این راه، نمی تونن سکس بدون علاقه داشته باشن، برو تعریف فاحشه رو بخون، می فهمی این تویی که فاحشه ای، فاحشه ی مغزی، که برنمی تابی زنان هموطنت دید باز و کلی نسبت به قضایا داشته باشن،
من اینجا کامنتی ندیدم که تایید کنه کار.نویسنده رو، هر چی بوده، بررسی و آسیب شناسی بوده،
تا کی میخواید احساس برتر بودن بکنید؟!
نگاه کن به خودت، یه دهنی برای یاوه گفتن و یه مشت روده ی متصل به دم و دستگاهت که وجه اشتراک تو و حیووناس،
واقعا چی در خودت میبینی که از موضع بالا با خانوما حرف میزنی؟!
اگه زنی بخواد سکس داشته باشه با هر کسی، حقشه و به امثال تو هم هیچ ربطی نداره، مطمئن باش تو حتی انتخاب یه فاحشه هم نیستی، اگه قدرت انتخاب داشته باشن فاحشه ها،

نمیدونم منظورت از این حرفا چیه.متوجه نمیشم اصلا و این که نگاه از بالا به کسی نداشتم.بقیه حرفهات هم گنگ بود.

گلشن دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:59 ب.ظ

واقعا به نظرت کامنت گذاران از دو دسته فحاش و مؤید خارج نیستن؟
مثلا من سوال پرسیدم جواب ندادی٬ نظرمو گفتم جواب ندادی تازه تاییدتم کردم جواب ندادی ولی فحش و دری وری رد خور نداره حتما جواب میدی

شما به بزرگی خودت ببخش.نمیخوام وارد بحث و جدل با کسی بشم.
نظر همه واسه من قابل احترام هست
و شما گلشن خوب و عزیزم،همیشه با کامنتهات منو شرمنده محبتت میکنی.کاش وبلاگی داشتی و میتونستم بخونم مطالبت رو.تو انسان پاک و درستکار و خوبی هستی و مطمئنا الگوی خوبی واسه خیلی از ماها هستی.برای من باعث افتخار و خشنودی هست که نظرات تو رو میخونم.

مریم سه‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1394 ساعت 09:20 ق.ظ

من فکر میکنم که
1-یا شما یه قیافه خنگ و خل و چل باید داشته باشی که زنت بهت شک نمیکنه که در حال عیاشی هستی. چون غیر از این باشه ما زنا اینقدر حس ششم داریم و اینقدر شکاک هستیم که مجبورتون میکنیم به کار نکرده اعتراف کنین. ظاهرت و رفتارت به یه آدم ساده لوح میخوره احتمالا.
2- یا زنت احتمالا اینقدر ساده هست که خیلی بهت اعتماد داره و هیچ جوره چکت نمیکنه که شما اینقدر راحت هرز میپری.
به هر حال صلاح مملکت خویش خسروان دانند و بس.
تو محیط کارم مردای مثل شما فراووووون دیدم اما اکثرا زناشون تا حدودی بهشون شک دارن و مرتبا در حال چک کردنشون هستن. به زودی زنت متوجه میشه. کاش بیایی و از حال اونروزاتم بنویسی.

باشه

تازه وارد سه‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1394 ساعت 03:16 ب.ظ

اینجا یه کامنتی هست به نام فریجید و یکی دیگه "به فریجید" اولی اومده به خانم های اینجا توهین کرده دومی هم خیلی خوب جوابشو داده. و منظور دومی نویسنده وبلاگ نبوده .حالا متوجه شدی چی شد؟

نه والا.واسه همین جواب نمیدم به کامنتها چون گیج میشم

ندا سه‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1394 ساعت 04:49 ب.ظ http://mydailyhappenings.blogsky.com/

من تا حالا تو شرایط خیانت نبودم و اینکه به شدت به این حدیث که دوستمون گذاشتم معتقدم:اگر انسانی،انسان دیگر را بخاطر گناهی سرزنش کند نمیرد تا مرتکب آن شود (امام صادق (ع)

به نظرم تا وقتی تو شرایط قرار نگرفتم نمیتونم نظر بدم که میتونم خودمو کنترل کنم یا نه، پس فقط امیدوارم اگه قراره روزی متنبه بشید خیلی برای برگشت دیر نباشه

فریجید سه‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1394 ساعت 09:30 ب.ظ

این جا جملاتی گفته شده که لازمه از مواضع خودم دفاع جانانه کنم
خانمی اومده و قبل از اینکه کامنت منو متوجه بشه کلی فحش به من گفته که لازم می دونم دفاعیه خودم رو مطرح کنم

اولا شما اگه کامنت ها رو بخونید(که بعید می دونم این کارو کرده باشید) متوجه می شید عده قلیلی کار صاحب وبلاگو تایید کردن من که حرف بدی نزدم به نظر شما کسی که تایید کنه این کار رو دید باز حساب میشه؟ کسی که این کارو تایید کنه جنده نیست ؟ نکنه مریم مقدسه؟

در مورد دوم هم باز حرف بدی نزدم مدتی قبل متوجه رابطه پنهانی دو تا از آشناهام شدم هر دو هم فامیلم بودن.زنه می دونست طرف زن و بچه داره اما ادامه داد. بعد رابطه لو رفت و اون مرد همه زندگی و زن و بچه و آبروشو از دست داد که البته حقش بود اما همه مثل شما به اون مرد فحش و بد بیراه گفتن و طردش کردن اما هیچ کس به اون زن چیزی نگفت زنه هم راحت در رفت با یکی دیگه.همون اندازه که اون مرد مقصر بود از اون بیشتر اون زنه هم مقصر بود. من فقط میگم قبل از اینکه به ما مردا فحش بدید و مارو سگ و حیوون و بی دل و روده خطاب کنید به اون زنها هم که ممکنه فامیل و دوستای من و شما باشن هم فحش بدید همه زنا فرشته نیستن که میاید به ما مردا فحش می دید این وسط فقط مرد مقصر نیست

در ضمن تو نمی خواد به من درس فاحشه شناسی بدی زمانی که به سیب زمینی میگفتی دیب دمینی من به فاحشه ها مشق شب می گفتم

معلوم نیست این نوشته هارو از کجات در اوردی که کلی چیز راجع به من فهمیدی و کلی توهین کردی به خاطر جوونی و خامیت چیزی بهت نمی گم وگرنه تو این کامنت باید طوری باهات حرف می زدم که بری اینترنتتو قطع کنی

والا بلا من چیزی نگفتم.نمیدونم چرا اینجوری حرف نمیزنی.اصلا متوجه حرفات نمیشم من

به فاحشه شناس ها و امثالهم چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:14 ق.ظ

نویسنده ی وبلاگ، شما مخاطب این کامنت نیستی، اذیت نکن خودتو، با تشکر.
آقای فریجید، باز خانوم ها رو فاحشه خطاب کردی، باز جا داره که بگم خودتی، و این خودتی رو نه بر مبنای عصبانیت و فحش بلکه در کمال آرامش و بر مبنای منطق میگم، شما میگی کسی که کار نویسنده وبلاگو تایید کرده فاحشه س؟!
من میگم نیست، صرفا انسانه که نظرشو مطرح کرده، هرچند که من دوباره خوندم کامنت ها رو، باز تاییدی ندیدم، فقط یکی دو نفر نوشتن، آره، مردا اینطورین، تایید یا تکفیر نکردن، صرفا اظهار نظر کردن، و اما شخص شخیص شما که حدیث داری: هر کی خواست بده بیاد پیش من، شما بر اساس این جمله یه فاحشه ی به تمام معنایی، :) و شمایی که به خودت اجازه میدی از روی یه کامنت خیلی خیلی معمولی، یه زن رو فاحشه خطاب کنی، یه فاحشه ی مغزی تشریف داری،
در مورد فامیل ها و آشنایان هنرمندتون، بله زن و مرد مقصرن، اما مرد بیشتر، چرا که اونه که به زن و بچه ش خیانت کرده، به عزیزانش خیانت کرده، خانومه که از شواهد امر پیداست، مجرد بوده، پس مرد بیشتر سزاوار سرزنشه،
و در مورد پارت آخر کامنتت، بله، شما فاحشه ها رو خوب می شناسید، من هم به عنوان یه زن، شمایی که فاحشه ها رو خوب می شناسید رو خوب می شناسم، ما با شما و تفکر شما بزرگ شدیم آقا، شما و امثال شما همه جا با ما بودید و هستید در نقش پدر، عمو، پدربزرگ، مردان هیز فامیل، بقال و چقال، رهگذرای توی خیابون، از تاکسی ران و ترشی فروش تا اساتید دانشگاه و سیاست مداران و مردان دینم، ما هم شما رو خوب می شناسیم، شمایی که تا یه زن گره ی روسریش شل شد، فاحشه خطابش کردین و خیال کردین اینجوری تیپ میزنه تا به شما بده، شمایی که وقتی میبینید یه دختر شب داره قدم میزنه وظیفه ی شرعی خودتون میدونید جلو پاش ترمز کنید چون فکر میکنید حتما این وقت شب اینجاس تا به شما بده،
من با شخص شما مشکل ندارم چرا که اصلا نمیشناسمت، من با تفکری که تو نماینده شی در این جامعه ی آماری کوچیک، مشکل دارم، و فکر میکنم تا دنیا دنیاس با وجود این تفکر ما همچنان به فاک خواهیم رفت،
در مورد حرفایی که نزدی که اگه میزدی نتمو قطع میکردم هم دمت گرم خندیدم اول صبحی، :))
ولی، ما عادت کردیم که حرفایی بهمون زده بشه که تا بناگوش سرخ بشیم و از ترس بی آبرویی حرفی نزنیم، این بار بذار اگه گفتی فاحشه، یکی هم باشه که بگه خودتی،
خودتی آقا،

با احترام جناب فریجید،
که درک کردم چی گفتی، تو هم درک کن که من چی میگم،

حسین چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1394 ساعت 01:23 ب.ظ

وای این جا چقدر خانومها و آقایون به همدیگه لطف کردن

واقعا باید به حال خودمون تاسفم بخوریم صرفا به خاطر اینکه نویسنده یک کاری کرده حالا خوب یا بد این همه باخشم و نفرت به جنس مقابل توهین کردن خیلی زشته خانم هایی که از روی خشم و کینه فحش دادن یا آقایی که حرف های رکیک زده خیلی زشته به خدا ممکنه همین خشم و کینه رو به خانوادتون منتقل کنید و تنش درست کنید کم تو جامعه مشکل داریم عصبانیت خودتونو به فضای مجازی نیارید و هم دیگرو فاحشه و حیوون خطاب نکنید از هم دیگه معذرت خواهی کنید و اگه از هم دیگه یا از نویسنده وبلاگ بدتون میاد نظر نذارید و تو دلتون فحش بدید

راستی تراویس کامنت های رکیک رو حذف کن و خودتم کمتر ازین حرفا بزن ممکنه فیلت شی

. چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1394 ساعت 06:12 ب.ظ

نه شما مشکل دارید ..نه خانومتان... نه آنهائی که شما را تایید کردند...نه آنهائی که شما را محکوم کردند!!
مشکل، رسمِ بی بند و باری شده است!
مشکل، عادی شدنِ بی بند و باری شده است!
مشکل، ذاتِ انسان است!
آخر؛ ذاتِ بد نیکو نگردد چونکه بنیانش بد است!
بهمین راحتی:)
×این چیزها اصلا قضاوتِ بنده یا دیگری نیست! من کسی را قضاوت نمیکنم،نکرده ام و نخواهم کرد..چرا که بحدِ کافی خودم قضاوتِ نابجا شده ام! فقط، نوشته هایِ افکارِ انسان، ذاتِ انسان است! بلاشک!

خدا آخر و عاقبتها را بخیر کند!وگرنه خوشیها زودگذر است!خداوند کمی عقل بدهد!

والسلام!

Sahar! شنبه 19 دی‌ماه سال 1394 ساعت 03:26 ق.ظ http://http://who-am-i-07.blogfa.com

سلام.
راستش نمیدونم چی بگم.
دلم نمیخواد قضاوت کنم.
ولی در کل حرفاتون واسم هم ترسناک بود،هم ی جورایی قابل باور،
کامنتا البته چنتاشونو ک خوندم ی طرفه بود.
بالاخره اینحا متعلق ب شماست و اختیارشو دارین،حالا هر مطلبی ک خودتون صلاح میدونین مینویسین.دلیل این همه بد اخلاقی چیه اخه تو کامنتا!

سلام
منم نمیدونم دلیل بداخلاقی ها چیه..

گیسو دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1394 ساعت 01:00 ب.ظ

اتفاقی اومدم اینجا و اتفاق یهم این مطلب رو خوندم.
برام این جالب بود که خیلی راحت و ساده گفتید که به نظرتون این کار شما طبیعیه و باز هم اگر شرایطش فراهم بشه تکرارش می کنید.
از اون طرف در جواب کامنت ها گفتید به نظرتون تعهد در ازدواج معنیش محدود کردن خود نیست، اما تو مطلبتون گفتید اگر بفهمید همسرتون هم همچین رابطه ای داشته ازش جدا می شید.
یعنی تعهد در ازدواج شامل حال خانم ها می شه ولی آقایون ازش مستثنان؟

نمیدونم والا گیج شدم کامنتت رو خوندم.با من ساده حرف بزن.

گیسو دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1394 ساعت 02:17 ب.ظ

به نظرم خیلی ساده گفتم، شما از یه طرف از کارتون دفاع کردید و گفتید منافاتی با ازدواج نداره، از یه طرف دیگه گفتید اگر بفهمید همسرتون همچین کاری کرده ازش جدا می شید. به نظرتون این تناقض نیست؟
اگر به آزادی رابطه اعتقاد دارید چرا شامل حال همسرتون نمی شه؟ خب شاید شما هم برای اون عادی بشید یا به هر دلیلی برای مدتی نباشید یا نشه ارتباط داشته باشید.

Elham چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 02:53 ق.ظ http://elhamabar26563.blogsky.com

5 دیقست دارم به پستت فکر میکنم چقدر صادقانه جواب دادید، راجب خیانت زنها مردهای زیادی رو میشماسم که دقیقا مثل شما فکر میکنن ولی نکته جالبش این بود تا زمانی که شما نفهمید همسرتون خیانت کرده مشکلی ندارید جایی خوشحالی داره
یه سوال ممکنه کسی رو از همسربیشتر دوست داشته باشی انقدر که نخوای از دست بدیش؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد