تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

بشر در ناآرامی و سر و صدای این جهان متولد می‌شود و در سکوت و آرامش آن جهان از دنیا می‌رود.

دلم میخواد روزی خونه ای داشته باشم که دوتا کا رو بشه تو حمومش کرد:

1-تو حموم ترانه پخش کنم.

2-وان تو حموم داشته باشم.

نظرات 7 + ارسال نظر
sara سه‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1394 ساعت 04:22 ب.ظ http://www.motevalede-december.blogsky.com

جانا سخن از زبان ما میگویی،با اجازه یه مورد سومی هم اضافه کنم: ادم یه خونه داشته باشه که بعد اتمام حموم مجبور نشه لباس بپوشه:|

دقیقا لذت حموم به اینه که لخت بیای بیرون و بخار از بدنت بلند بشه و همون جور لخت دراز بکشی و سیگار بکشی

پرستو سه‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1394 ساعت 05:37 ب.ظ http://the0emigrant0shorebird.blogsky.com/

یه وسیله ای هست اسمش رو نمی دونم. بچه که بودم و خارج از کشور که بودیم یدونه داشتیم. زده بودیمش به دیوار حموم آهنگ رو با فلش مموری می زدیم بهش پخش می کرد. کارش همین بود. با این حساب فکنم خیلی خوشبخت بودیم که وان داشتیم و من همیشه میرفتم وان رو پر کف می کردم و آهنگ می ذاشتم و گوش می دادم توی وان

بله.خوشبخت بودین دیگه

خانومی سه‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1394 ساعت 08:57 ب.ظ http://maaan.blog.ir/

منم موافقم

مهشید چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1394 ساعت 03:10 ق.ظ

اوووووه اگه از اول تا الان شمرده بودم
کلی تفاهم مثبت داشتیم باهم
مثلا همین وان حمام
یا مثلا اینکه بعدش بلافاصله لباستو
نپوشی و راحت باشی..
با کلی دیگه
حس من بهم میگه تو ی مرد عاطفی
مهربون دل نازک زودرنجی ک بیشتر حس وابستگی داره
نمیتونی براحتی دل بکنی و آدامارو خیلی دوست داری.
بهتم نمیاد اصلا آدم پرجنب جوش و سروصدا دار باشی
کلا حس میکنم آرومی، آها بذار از نظر جسمی ام حدس بزنم
حس میکنم ریزه میزه و لاغری خخخخ
وای چی شدی تو تصوراتم
فقط اینکه بهم بگو چقدرش درسته خب؟
دلم میخواد تجسمت کنم
خیلی برام جالبه.
تازه الان ک وقت ندارم
اما بعدا ی روز میشینم از اول پستاتو میخونم اونوقت بهت ی چنتایشو
ک واقعا خوشم اومده و حسمون شبیه بوده رو میگم.
حالا ی عده میان ب من فحش میدن و حرف بد میزنن خخخخ
تراویس یسری از موارد بالا رو بهم بگو خب؟
خودت و سین چشم سبز شاد باشید.
شب بخیر.

تقریبا همه درست بودن مهشید جانم
تو خیلی خوب و مهربونی
فحش دادن ها و بی ادبی ها همیشه هست.کاریش نمیشه کرد.تو هر وقت پیام بزاری من خوشحال میشم
تو هم موفق باشی عزیز دلم

حسین چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:34 ب.ظ

وان من با یطوری باشه که آب رو گرم نگه داره بعد تا صبح توش بخوابم
ببین چه رویاهایی داریم هااااااااا

- چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1394 ساعت 02:54 ب.ظ

منم موافقم با این پستتون.. ازینکه باید لباس بپوشم بعد حموم یه خرده فراری ام....

مثل منی پس

آویشن چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1394 ساعت 07:22 ب.ظ

گزینه 1 رو همین الانم میتونی انجام بدیا.فقط دوتا چیز لازمه،موبایل + یه لیوان شیشه ای.موبایل و بزار تو لیوان،جلوی آینه حموم بعد با خیال راحت آهنگ گوش بده تازه دیوار حموم خودش حالت آکوستیکم داره صدا بیشتر پخش میشه.
ولی گزینه 2 یکم بیشتر خرج داره.یا باید کلا سیستم حمومتونو از نو بازسازی کنین و وان توش جاسازی بشه یا اینکه بری یه خونه ای که حمومش وان داره بخری.
قابلی نداشت،کل این توصیه ها میشه 1،250 تومن ، حالا چون همسایه دیوار به دیواریم یه تخفیفم میدم 1 تومن بده خیرشو ببینی:دی

چطور این لیوان به ذهن خودم نرسید.
دمت گرم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد