تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

تنفر از خواهر زن....

چقدر متنفرم از این یکی خواهر زنم با اون عقاید مرتجعانه و سبک حرف زدن مسخره مازندرانی و اون نامزد مشنگش و اون صدای نخ دندون کشیدنش.دلم میخواد هزاران کیلومتر از این شب بارونی دور بشم و برم جایی که تا آخر عمرم نبینمش.کتلتی که واسه شام درست کرده رو نمیخورم.به زور باهاش حرف میزنم و از خودش و اون نامزد کس مشنگش متنفرم.چطور نمیتونه تنفر منو درک بکنه؟چرا همیشه باید اینو تحمل بکنم.موش موذی کثیف مازندرانی.از چشمهای زاغت و قدبلند ولاغرت و صدای مسخره ات تنفر دارم.حالم ازت به هم میخوره.کاش میفهمدی چقدر از تو بدم میاد.

از اون غرور بیجات و اون نگاهت متنفرم.تو فکر میکنی که جات وسط بهشته و من قعر جهنم تا ابدالدهر تو آتیش میسوزم.از اون اصرارت مبنی بر سوسمارخوربودن عربهای قبل از اسلام،از اون عقایدت که همه رو به جز مسلمونهای واقعی گمراه میدونی بیزارم.از تند و تند نماز خوندنت که انگار مجبورت کردن.از همه چیز تو بیزارم.

میتونم هزاران کلمه دیگه در باب تنفرم از تو بنویسم.تو که موجود بیخودی هستی که فقط اکسیژن رو حروم میکنی.اما میرم میخوابم.چون فردا باید برم سرکار.

حالم ازت به هم میخوره.

نظرات 32 + ارسال نظر
اذر جمعه 18 دی‌ماه سال 1394 ساعت 10:57 ب.ظ http://azar1394.blogfa.com

باجناق فامیل نمیشه

ژیانم ماشین نمیشه....

رهگذر جمعه 18 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:14 ب.ظ

به خوبی شخصیت و فرهنگ خودتونو به نمایش گذاشتین مسخره کردن فرهنگ و لهجه ی دیگران، عین بی فرهنگیه.

خیلی ممنون

لوچیا جمعه 18 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:24 ب.ظ http://muir.blogfa.com/

من از اینکه احساسات لحظه به لحظه اتو ثبت می کنی، خوشم میاد
به نظرم آدم باید با خودش صادق باشه.
چون یه لحظه از یه چیز خوشش میاد یه لحظه بدش میاد
مثلا من نفرت بیشتر از اینو نسبت به مادربزرگم داشتم و در موردش چندین طومار نوشتم. خیلی خوب بود. سبک شدم.
ههههههههه
راستش خیلی خوشحالم که تو یه آدم معمولی هستی و احساساتت هم معمولین. اینجوری به نظرم خیلی طبیعیه. یه موجود فضایی نیستی. خاکی هستی. منظورم اینه که من که باهات احساس غریبگی نمی کنم.

مرسی دوست خوبم.منم خوشحالم که این حس رو نسبت به من داری

آنا جمعه 18 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:34 ب.ظ

تراویس خانواده زنت مذهبین؟زنت و خواهراش چادرین؟

پدربزرگ جمعه 18 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:48 ب.ظ

من شدیدا و همچنان اعتقاد دارم که خلایق هرچه لایق

خیلی ممنون

- شنبه 19 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:05 ق.ظ

وای نمیدونی چقد خندیدم ممنون آخر شبمو ساختی.شبت بخیر.

شب تو هم بخیر

m.d.s شنبه 19 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:56 ق.ظ

چرا باید راجع به خصوصی ترین احساساتت نظر بدم؟نه.حرفی نمیزنم.

هر جور راحتی

خانم ف شنبه 19 دی‌ماه سال 1394 ساعت 01:25 ق.ظ

این جا جا داره که مثل این خارجکی ها بگم
easy man
:)
نفس عمیق بکش

ممنون

یک زن شنبه 19 دی‌ماه سال 1394 ساعت 08:04 ق.ظ http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

وااااااا!!!!!!
چرا خودآزاری میکنی.

..... شنبه 19 دی‌ماه سال 1394 ساعت 08:09 ق.ظ

کلکسیونی از تضاد های درونی چطوری این همه تناقض رو تحمل میکنی بلاتکلیفی واین همه فکر مشغولی یه لحظه خودمو گذاشتم جای تو حس کردم زیر سنگ اسیابم دارم خرد میشم من حداقل راهمو ازشوهرم جدا کردم ومیدونم از زندگی چی میخوام اونم گذاشتم با عشقش مثلا خوش باشه تکلیفتو مشخص کن یا زندگی یا طلاق یا خیانت یا مثل بچه ادم زندگی کردن یا دوست داشتن یا تنفر چطوری دوام آوردی ؟ امیدوارم همه چی خوب پیش بره کامنتای یه پستی رو خوندم از کسی پرسیده بودی که چرا فکر میکنی من ادم عوضی و وحشتناکیم خب اونافکر میکنن عوضی هستی چون خودتو اینطوری نشون دادی
یادته یه پست در مورد سین ودروغایی که گفته بود وشش ماه بعد ازدواج فهمیدی نوشتی اون موقع که دعوا کرده بودین همه یه چیزایی فهمیدن :))
من که هزار بار گفتم اینم بار هزار ویکم اجازه نده کسی که معلوم نیست کیه خودش چی تو زندگیش وخلوتش داره قضاوتت کنه ولی کو گوش شنوا

سارا شنبه 19 دی‌ماه سال 1394 ساعت 09:14 ق.ظ http://perinparadais.blogsky.com/

چقد تفاوت احساسی بین دوتا خواهر زن.مطمنم با نوشتن سطور بالا اروم شدی و نفرتت کمتر شد.

دقیقا

زن عاشق شنبه 19 دی‌ماه سال 1394 ساعت 10:21 ق.ظ http://armi0.blogfa.com/

شمالی الان.....هواش چطوره

تهرانم خوشگل خانم

:| شنبه 19 دی‌ماه سال 1394 ساعت 10:43 ق.ظ

خب متنفر ی دیگه ولی اینکه اومدی نوشتی قابل ستایشه.
همه مون از یه سری چیز ها بدمون میاد ، شاید یه چهره ، شاید یه لهجه ،شاید یه آدم یا شاید هر چیز دیگه ای . ولی بخاطر حفظ ظاهر اکثرا هیچی نمیگیم حتی توی خلوت خودمون. اینکه تو از کامنت های مجازی ها نمیترسن به نظرم خیلی خوبه

آنا شنبه 19 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:06 ق.ظ

جوابم و باز ندادی

مگه چی پرسیدی؟؟؟
من که دارم همه کامنتها رو پاسخ میدم

من شنبه 19 دی‌ماه سال 1394 ساعت 02:09 ب.ظ

خیلی ذهنت رو درگیر عقاید دیگران نکن، هر آدمی از هر قشری یه سری عقاید خاص خودش رو داره، من به شخصه از اون تیپ آدمایی هستم که با همه قشری نشست و برخاست دارم، هرگز به خودم اجازه ی قضاوت در مورد بهشت و جهنمی بودن مردم نمیدم. فقط خدا می دونه کی اهل بهشته کی اهل جهنم، خداوند دو صفت مهم داره( رحمان و رحیم) جنیه رحمان بودن خدا شامل همه ی انسان ها اعم از مومن،مسلمان، مسیحی،منافق،کافر ،مشرک و... میشه، ولی جنبه رحیمیت خدا، فقط شامل اهل ایمان و مومنان واقعی میشه، بنابراین این طرز تفکر کاملا نادرست هست که فکر کنیم بهشت مختص مسلمون ها هست بلکه با توجه به رحمان بودن خدا شامل خیلی از آدم ها میشه منتها دارای مراتب هست.

خیلی ممنون از نظرتون

مهناز شنبه 19 دی‌ماه سال 1394 ساعت 03:58 ب.ظ http://www.1zan_moteahek.blogsky.com

یه بار برات کامنت گذاشته بودم.یه کامنت تقریبٲ طولانی و نظرمو راجع بهتون گفته بودم.
منم اصالتٲ مازندرانیم،البته متولد و بزرگ شده جای دیگه هستم،ولی به هرحال اصالتم و فامیلام مازندرانین.
اول از همه مثل کامنت قبلیم،صداقتت رو خیلی دوس دارم.آدم وقتی از کسی یا لهجه ای خوشش نمیاد،نمیاد دیگه!زور که نیست!البته فکر میکنمبیشتر عقاید خواهرزنت باعث شده که اینقدر ازش بدت بیاد و همه چیش،حتی چشمای سبز و قد بلندش به نظرت مسخره بیاد.
خوبه که احساساتتو بیان میکنی و اینقدر با خودت صادقی!

عزیزم آدرس وبلاگت رو اشتباه نوشتی.خیلی دوست داشتم وبلاگت رو بخونم و بیشتر باهات آشنا بشم

تازه وارد شنبه 19 دی‌ماه سال 1394 ساعت 05:59 ب.ظ

خوش به حال هرکی می تونه تو این موارد حفظ ظاهر کنه. من اینقدر آدم یک رنگی ام که اگه از کسی بدم بیاد حتی تو صورتشم نگاه نمی کنم و خودش بلافاصله می فهمه که تو مغزم چی می گذره. به نظر خودم این اخلاق بدیه که دارم کمی حفظ ظاهر تو حفظ روابط اجتماعی آدما کمک کننده س

دقیقا

مهشید شنبه 19 دی‌ماه سال 1394 ساعت 07:19 ب.ظ

میدونی این تعریفات از این دست شمالیا ک باهاشون
ارتباط داشتی برام خیلی تعجب اوره
اصلا حیرون موندم
اخه من هرچی شمالی مخصوصا مخصوصا
علی الخصوص رشتی دیدم تو زندگیم همشون
خیلی بی بندوبار و آتیششون تند بوده
ینی زن و مردشون فرق نداشته
له له میزدن برا سک.س و این چیزا .
بشدتم ازشون واهمه دارم اصلا بدجور
مخصوصا اون چشم آبیاشون
ک برام غیر قابل تحملن
اه

(ب شمالیا کلهم برنخوره من تجربه خودمو از برخورد
با عده خاصشون گفتم.)

من حرفی ندارم

مهناز شنبه 19 دی‌ماه سال 1394 ساعت 07:23 ب.ظ http://www.1zan_moteahel.blogsky.com

تصحیحش کردم.

بازم اشتباهه

آنا شنبه 19 دی‌ماه سال 1394 ساعت 08:08 ب.ظ

مپرسیدم خانومت چادریه؟

آره هست

میرزاده خاتون شنبه 19 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:19 ب.ظ http://Hedikhatoon.blog.ir

یکی بین اطرافیانم هست که ازش متنفرم کاش مثه تو روم می‌شد درموردش بنویسم

چلچله شمالی یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:07 ق.ظ

چقدر شمالی شمالی می کنی خوب تقصیر ما چیه که بدون فکر رفتی عرض دوماه یا سه ماه ازدواج کردی حالا حوصله فک و فامیل طرفونداری اولش لهجه شون به نظرت قشنگ میومد اون از ته حلق حرف زدن مازندرانی و صدای کلفتشون که حالا شده مخل آسایشت؟من خودم شمالیم و مال غرب مازندرانیم خداییش لهجه شرق مازندرانی ها خیلی زمخت و بده ولی اون گوشاتو باز می کردی قبلش خوب

ببخشید.معذرت میخوام

چلچله شمالی یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:12 ق.ظ

خواهش می کنم تکرار نشه خخخخخخخ vakerdene nakerdene آخی طفلی تو، همش این مدلی حرف میزنن

مهناز یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:34 ق.ظ http://www.1zan-moteahel.blogsky.com/

ایندفعه دیگه اگه خدا بخواد،درس نوشتم!!

درود برتو.این بار درست بود.

Sahar! یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1394 ساعت 03:31 ق.ظ

سلام.
با اجازتون جواب ی کامنتی رو بدم:)
یکی از دوستان گفتن شمالیا ب خصوص رشتیا خیلی ازاد و بی بند و بارن و اینا،بله تا حدیییی درسته:) شمال خب شامل گیلان و مازندران و گلستانه.
گیلانی ها تقریبا ادمای مذهبی محسوب نمیشن.خودمم از این شمالم:)
ولی مازندرانیا تا جایی ک من میشناسم مذهبی زیاد دارن.
گلستانم ک نمیشناسم چجوری هستن.

ماهی کوچولو یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1394 ساعت 05:16 ق.ظ http://tekrareman.blogsky.com

واای وبلاگت بو میده!

حالت بهم میخوره رو خواننده های وبت بالا نیاری یه وقت...!

بی ادب

.!. یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1394 ساعت 09:22 ب.ظ

همچین حرف میزنی یکی ندونه فک میکنه مازندرانیا چه جور آدمایی هستن!!!
بشین بابا میخواستی چشاتو واکنی زن جنوبی بگیری که انقد چس ناله نکنی..حالا انگار خودش چه تحفه ایه

.!. یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1394 ساعت 09:26 ب.ظ

شرمنده اگه بد حرف زدم
زیاد چرت میگی راجع به مازندران یکم عصبی شدم

آویشن دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1394 ساعت 02:57 ق.ظ

عجب عشق و علاقه ای بین تو و باجناقت موج میزنه.خوبه همه باجناقا مثل شما دوتا باشن :-D

روزهای خوب سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1394 ساعت 10:16 ق.ظ http://my-ayer.blogsky.com

چرا علامت خنده نداره اینجا
:))))))))))))))))))))))))))))

چههههههههه جالب مرد وبلاگ نویس ندیده بودم

دوست عزیز اینجور ادما که میگی خیلییییییی زیاده بابا بخوای حرص بخوری هر 5 دقیقه یه بار باید جوش بیاری
این ادما کلااااا خدارو هم واسه بهشتش میخوان
نمازشون هم از ترس میخونن که نرن جهنم
من ترجیح میدم با اینجور ادما نرم بهشت
حالمم ازشون بهم میخوره

روزهای خوب سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1394 ساعت 10:19 ق.ظ http://my-ayer.blogsky.com

من خودم مازندرانی ام
اینایی هم که اومدن میگن توهین کردی توهین کردی

همونایی ان که با یک برنامه کودک میریزن تو خیابون واسه یه برنامه طنز
همه جا خوب بد داره
افتضاح هم داره
ادم خیلیییی خوب هم پیدا میشه

ایدا یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:06 ب.ظ http://ateshesardon.blogfa.com

خخخخخ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد