تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

چراغ‌های ِرابطه تاریک اند کسی مرا به آفتاب معرفی نخواهدکرد

چه شب سنگین و حوصله سربری.کاش اینستاگرامم رو پاک نمیکردم.تف به کون من.

نظرات 14 + ارسال نظر
آنا جمعه 2 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:28 ب.ظ

توی همه پستات باید آلت تناسلی باشه؟!

الان تو آلت تناسلی میبینی؟؟؟

مینااااا شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:38 ق.ظ http://m-h-dahe60i.blogfa.com/

خخخخخ

آنا شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:58 ق.ظ

آره دبگه کون!:)))))

:( شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 02:31 ق.ظ

خرابمون کردی

فروغ لعنتی خوب
و این شب لعنتی ناخوب

خیلی مخلصیم

هانیه شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 07:26 ق.ظ

تو انقد قسمتای تحتانی بدنتو لعنت کردی تا حالا براشون اتفاقی نیفتاده؟؟!!!

mahdis شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 08:38 ق.ظ

منم همه چیو پاک کردم.سخته ها!دلم واسه دابسمش ها تنگ شده مخصوصا :-<

منم دلم واسه تو تنگ میشه

روزهای خوب شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 09:36 ق.ظ

دوست عزیز از این فاضا بیا بیرون

برو بستنی بخور سر بهار

معجون دبش داره

حالت زیر و رو میشه اصن

باشه گلم

mahdis شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 10:00 ق.ظ http://dl.irmp3.ir/data/song/Mani_Rahnama-Tahamol_Kon-(WWW.IRMP3.IR).mp3

این موزیک.تقدیم به تو.با عشق

دانلود میکنم و با اندوه فراوان گوش میدم

شراره شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 11:58 ق.ظ

میشه دوستانه ازت یه خواهشی کنم عزیزم؟
میشه امشب بدون هیچ درخواستی بدون اینکه فکر کنی کیه یا چقدر می شناسیش بری تو بغلش و اروم به هیچی فکر نکنی هیچییییییییییییییییییییییییییییییی

باشه

سحر شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:14 ب.ظ

در مورد رابطه شما با همسرتون باید بگم زندگی مجبورت نمیکنه انتخاب کنی اما مجبورت میکنه عواقب انتخابت رو بپذیری. خب عزیزم وقتی تو قبل از ازدواج روابط آزاد داشتی و ... چطور با اون سن نتونستی بفهمی زن مناسب تو زنی نیست که اینهمه بسته باشه؟ می دونی، مشکل جامعه ما اینه که پسرهای ما مثل آمریکاییها رتار میکنن و مثل طالبان و داعش فکر میکنن. پر از روابط آزاد و سکس آزاد و ... هستن اما توی فکرشون زنی میخوان چادر چاقچولی و محجبه. نمیشه عزیزم، با این پارادوکس نمیشه خوشبخت شد.

اوا شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 05:04 ب.ظ

اگه دو سال پیش بود زودی باهات قرار میذاشتم حال هردومون خوب شه

شانس نداریم که

mahdis شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 05:56 ب.ظ

چرا الان باهاش قرار نمیزاری اوا؟ من اگه نزدیک بودم می کردم این کارو..گرچه فکر نمیکنم حالتو بهتر کنه.

ما که قرار نیست قرار بزاریم.اما چرا فکر میکنی حالش رو بهتر نمیکنه.مگه من چه مشکلی دارم؟؟؟؟

mahdis شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 06:03 ب.ظ

حال تورو..قرار هم حال تورو بهتر نمیکنه.میکنه؟؟

نمیدونم والا.شاید بکنه.شاید نکنه.تو میگی چی حال منو بهتر میکنه؟؟؟؟

mahdis شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 06:32 ب.ظ

بهار

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد